  • 1. Data: 2010-10-27 16:49:13
    Temat: telewizor i wyjscie audio
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    http://www.skapiec.pl/site/cat/23/comp/62032
    chciałem podłączyć słuchawki, ojciec ogląda po nocach TV, mama nie może
    spać, podłączam słuchawki i dalej głośniki a słuchawki nic

    z przodu mam video+L+R, słuchawki podłączyłem l+r
    z tyłu są dwa euro

    miałem taki tv że po wpięciu wtyczek
    natychmiast dźwięk w głośnikach wyłączało

  • 2. Data: 2010-10-27 16:56:35
    Temat: Re: telewizor i wyjscie audio
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.10.2010 18:49, schrieb zlotowinfo:
> [...]
    > z tyłu są dwa euro
    >
    > miałem taki tv że po wpięciu wtyczek
    > natychmiast dźwięk w głośnikach wyłączało

    poszukaj w jadłospisie. Obecnie telewizory mają różne opcje, np. różne
    języki przez głośniki i słuchawki.

    A masz wogóle wyjście na słuchawki? Trochę dziwnym językiem piszesz i
    kiepsko zrozumieć.

    Waldek

  • 3. Data: 2010-10-27 17:02:34
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > spać, podłączam słuchawki i dalej głośniki a słuchawki nic
    >
    > z przodu mam video+L+R, słuchawki podłączyłem l+r

    o ile dobrze zrozumiałem ideę Twojego postu i chodzi o podłączenie się z
    jakimś wzmacniaczem czy słuchawkami do tych gniazdek, to może być ciężko
    gdyż to są prawdopodobnie wejścia (np. do podłączenia kamery, dlatego z
    przodu).

    e.

  • 4. Data: 2010-10-27 17:27:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    zlotowinfo pisze:
> [...]
    > z tyłu są dwa euro
    >
    > miałem taki tv że po wpięciu wtyczek
    > natychmiast dźwięk w głośnikach wyłączało

    sądze ze wiem o co Ci chodzi, jak nie to przepraszam
    pojechałem na giełdę kupiłem głośniki ze wzmacniaczem (stare bez
    zasilacza) za 5zł i słuchawki bezprzewodowe za 35zł. Sygnał audio z TV
    "wyjąłęm" z euro, pusciłem go na wzmaciniacz z głośników i podałem na
    wejście bazy słuchawek bezprzewodowych. głośność słuchawek jest
    ustawiana na słuchawkach, głośność TV na pilocie TV. Proste funkcjonalne.

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-10-28 06:52:00
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > pojechałem na giełdę kupiłem głośniki ze wzmacniaczem (stare bez
    > zasilacza) za 5zł

    Wzmacniacz zasilany energią wolnodostępną ?
    P.G.

  • 6. Data: 2010-10-28 07:33:05
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > zasilacza) za 5zł i słuchawki bezprzewodowe za 35zł. Sygnał audio z TV
    > "wyjąłęm" z euro, pusciłem go na wzmaciniacz z głośników i podałem na

    sa dwa, czyli w dowolnym znajdę dźwięk?
    dysponujesz rozstawem wtyku euro?

    podejrzewałem że tak można zrobić
    jednak w tv jest przełączanie sygnału na euro
    dlatego nie mogłem przyjąć że będzie tam sygnał dźwiękowy
    bez przełączenia na inne źródło sygnału

  • 7. Data: 2010-10-28 07:33:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakimś wzmacniaczem czy słuchawkami do tych gniazdek, to może być ciężko
    > gdyż to są prawdopodobnie wejścia (np. do podłączenia kamery, dlatego z

    chyba masz rację, nie pisze tam czy out czy in
    w innym tv miałem na słuchawki z przodu i tym się sugerowałem

  • 8. Data: 2010-10-28 08:01:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy taki przewód da radę?
    http://allegro.pl/kabel-euro-2xrca-3m-audio-video-i1
    264291846.html

  • 9. Data: 2010-10-29 09:45:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    zmontowałem sam wg. tego: http://laki.dvhk.pl/faq/kableuro.htm
    no i lipa, w słuchawkach dźwięk co prawda jest
    ale na głośnikach nie wyłączyło, więc bez sensu wyszło

  • 10. Data: 2010-10-29 15:51:05
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > zmontowałem sam wg. tego: http://laki.dvhk.pl/faq/kableuro.htm
    > no i lipa, w słuchawkach dźwięk co prawda jest
    > ale na głośnikach nie wyłączyło

    Nie miało prawa wyłączyć. Po prostu przycisz głośniki...

    e.