-
151. Data: 2010-06-24 20:38:52
Temat: Re: alfa 156
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i004ub$2p05$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> O wow :P
>>> Poziom techniczny na forum alfy tez jest boski, tak jak ty :P
>>
>> To zależy o którym forum mówisz. Na tym, na którego łamach ja się
>> wypowiadam - jest zdecydowanie bardzo wysoki.
>>
>
> Daj linka, moze sie przydac.
Problem jest taki, że nie ma linka... To jest forum tylko mailowo/newsowe.
Jurand.
-
152. Data: 2010-06-24 20:39:22
Temat: Re: alfa 156
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i0053s$2p05$3@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>>
>>> Nie lubie sie powtarzac.
>>
>> Ale powtarzasz się niestety cały czas.
>
> Nie, caly nie.
>
>> Może chociaż napiszesz, co ma wspólnego 156-ka z Fiatem ;))
>>
>
> Juz napisalem.
>
Gdzie? Pokaż, bo nie zauważyłem.
Jurand.
-
153. Data: 2010-06-24 20:40:23
Temat: Re: alfa 156
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i005f5$2p05$5@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>
>> Pozwolisz, że przytoczę jeden cytat:
>>
>> "156 jest klase wyzej, to i ceny beda inne".
>>
>> Wskaż w tym zdaniu słowo "generacja".
>
> Generacja tyczyla sie porownania 147 ze 145, ktore raczyles uskutecznic po
> poscie, ktorego fragment cytujesz.
A przepraszam, ale Ty pisałeś o KLASIE, więc do tej klasy się
ustosunkowałem. Jakbyś napisał GENERACJA - aaaa to zupełnie inna bajka. Np.
Passat B6 1.9 TDI jest o niebo tańszy w naprawach niż PAssat 1.9 TDI B5.
Kurcze, znowu bym Ci teorię obalił ;)
Jurand.
-
154. Data: 2010-06-24 20:42:01
Temat: Re: alfa 156
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:i005an$2p05$4@news.mm.pl...
> DoQ pisze:
>> Karolek pisze:
>>
>>> Jak zwykle znowu mieszasz stare generacje z nowymi :P
>>> Tak samo E34 z A6 porownywales zamiast jezeli juz to z E39 i to samo
>>> robisz teraz.
>>
>> Wtedy to chodzilo o A6 w budzie Audi 100 C4, wiec jak najbardziej pasuje
>> do E34.
>
> Sorry, w budzie moze sobie byc jakiej chcesz, ale A6 to A6, audi 100 to
> audi 100, a E34 to E34, E39 to E39, E38 to E38... nie mieszajmy pewnych
> rzeczy.
> Jurand nie proponowal zakupu audi 100 tylko A6.
> Audi A6 nie kosztuje tyle co E34, jest od E34 drozsze.
> Proste jak budowa cepa, koniec kropka.
Wow, jaki ty jesteś błyskotliwy. To musisz teraz zapytać Niemców, dlaczego
do cholery zaczęli A6 produkowac od 1994 roku...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
Jurand.
P.S. Pod tym linkiem możesz znaleźć trudne słowa, np. "generacja".
-
155. Data: 2010-06-24 21:00:28
Temat: Re: alfa 156
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-06-24 20:42, Jurand pisze:
> Wow, jaki ty jesteś błyskotliwy. To musisz teraz zapytać Niemców,
> dlaczego do cholery zaczęli A6 produkowac od 1994 roku...
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym
wydaje.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
156. Data: 2010-06-24 21:16:51
Temat: Re: alfa 156
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 24 Jun 2010 21:00:28 +0200, osobnik zwany Marcin
\"Kenickie\" Mydlak wystukał:
> W dniu 2010-06-24 20:42, Jurand pisze:
>
>> Wow, jaki ty jesteś błyskotliwy. To musisz teraz zapytać Niemców,
>> dlaczego do cholery zaczęli A6 produkowac od 1994 roku...
>> http://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
>
> A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6 Polska wiki ma sporo
> błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było poprzednikiem A6 C4.
> Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym wydaje.
{{toporaw}} :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
157. Data: 2010-06-24 21:29:52
Temat: Re: alfa 156
Od: DoQ <p...@g...com>
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
> Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
> poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym
> wydaje.
Bo angielski jest nadrzedny nad polskim ?;)
http://www.moto24.tv/jamnik/img/galeria/1404/audi_10
0_c3_1.jpg
Tak wyglada Audi 100 C3.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114133
76 a tak wyglada
audi _100 C4_.
Pozdrawiam
Pawel
-
158. Data: 2010-06-24 21:31:27
Temat: Re: alfa 156
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> Akurat kompletnie nie istotny w dzialaniu wahacza, czy zawieszenia. (ten
>>> silentblok jest do amortyzatora, ktory w innym wariancie zawieszenia
>>> siedzialby w kolumnie McPhersona).
>>
>> Moment - to w końcu różnią się te wahacze konstrukcyjnie, czy nie? Skoro
>> w jednym przypadku amortyzator przykręcasz do wahacza, a w drugim -
>> kolumna McPhersona opiera się o zwrotnicę przykręconą do sworznia - to
>> jest to ewidentna różnica konstrukcyjna.
>
> W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a ten
> wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei, sworzni,
> sposobu mocowania.
> To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
> wahacza roznicy.
> A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.
Już mi się nie chce... Naprawdę.
Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który ma 3
silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna. Dla
Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się konstrukcyjnie
niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro i tak jak w każdym
innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.
>>> Tak powazna roznica, ze sworznie, ksztalt wahacza, ksztalt i typ
>>> silentblokow jest jakby w ten sam desen ;P
>>
>> Większość trójkątnych wahaczy ma podobny kształt. Tylko, że na trwałość
>> wahacza ma wpływ coś znacznie więcej niż sam kształt. Liczy się mieszanka
>> gumowa, z jakiej wykonano tuleje gumowe, wielkość sworznia, sposób jego
>> łożyskowania, wielkość silentbloków, itp.
>>
>
> To sie teraz odnies do roznic :P
> Bo to co napisales jakos nie potwierdza twoich teorii.
Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?
>>> To ciekawe, znowu manipulujesz cenami.
>>> Ja placilem za sensowny zamiennik tak ze 2x tyle :P
>>
>> Nie manipuluję. Ja takie wahacze czasem kupuję.
>>
>
> Manipulujesz.
> Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.
Podaj linki, nie ściemniaj.
>>> Wlacz sobie allegro i przestan znowu sciemniac z cenami.
>>> Roznice w cenie oczywiscie sa, ale nie takie jak piszesz.
>>
>> A to może konkretnie podasz, skoro są takie różnice w cenie. Może być z
>> Allegro. Linki też podepnij.
>>
>
> Sam sobie nie radzisz z obsluga serwisu alledrogo?
Znowu ściemnianie.
>>> Chyba tak, bo ciagle nie moge znalezc tych TDSow w E34 za 15 czy ile tam
>>> pisales tysiecy, tych powszechnie uzywanych lakierow bezbarwnych,
>>> wodnych, a teraz mi sie wahacze znikaja :>
>>> Zebym jutro tylko trafil do samochodu.
>>
>> Jeśli nie chcesz czegoś znaleźć, to tego nie znajdziesz, chociażby Ci to
>> ktoś przed oczętami położył. Ot taka specyfika ludzi z betonowym umysłem.
>>
>
> Ciezko zebys mi polozyl przed oczami cos co nie istnieje :P
> I ciezko tez zebym szukal dowodow na nie istnienie czegos co ty sobie
> wymyslasz.
> Twierdzisz, ze cos istnieje to to pokaz w koncu, skoro ja nie potrafie
> znalezc.
15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
dysponować, żeby
- kupić takiego TDS-a
- doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł spokojnie
100 tysięcy km
Jurand.
-
159. Data: 2010-06-24 21:32:10
Temat: Re: alfa 156
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-06-24 21:29, DoQ pisze:
> Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>
>> A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
>> Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
>> poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się
>> niektórym wydaje.
>
> Bo angielski jest nadrzedny nad polskim ?;)
> http://www.moto24.tv/jamnik/img/galeria/1404/audi_10
0_c3_1.jpg
> Tak wyglada Audi 100 C3.
No wiem, i to uważam za poprzednika.
> http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C114133
76 a tak wyglada
> audi _100 C4_.
A wskaż mnie palcem te różnice między 100-tką C4 a A6 C4, co to ich nie
zauważam. :P
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
160. Data: 2010-06-24 21:37:37
Temat: Re: alfa 156
Od: DoQ <p...@g...com>
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> A ja dopiszę: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A6
> Polska wiki ma sporo błędów. Na angielskiej warto sprawdzić, co było
> poprzednikiem A6 C4. Była nim 100 _C3_, a nie 100 C4, jak się niektórym
> wydaje.
Ok przeczytalem:
Audi's mid-size car was previously named the Audi 100 (or Audi 5000 in
the United States), and was released in three successive generations
(Audi C1, Audi C2 and Audi C3).[1] In 1994, the latest generation (C4)
of the Audi 100 was facelifted and re-badged as the Audi A6, to fit in
with Audi's new alphanumeric nomenclature
Moje tlumaczenie w skrocie "W 1994r, ostatnia generacja AUDI 100 - C4
przeszla facelift i zmiane oznaczenia na Audi A6".
Wiec wszystko sie zgadza.
Pozdrawiam
Pawel