-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Thu, 24 Jun 2010 21:31:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 88
Message-ID: <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
<hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1277407814 9034 91.150.222.21 (24 Jun 2010 19:30:14 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2010 19:30:14 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291906
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>> Akurat kompletnie nie istotny w dzialaniu wahacza, czy zawieszenia. (ten
>>> silentblok jest do amortyzatora, ktory w innym wariancie zawieszenia
>>> siedzialby w kolumnie McPhersona).
>>
>> Moment - to w końcu różnią się te wahacze konstrukcyjnie, czy nie? Skoro
>> w jednym przypadku amortyzator przykręcasz do wahacza, a w drugim -
>> kolumna McPhersona opiera się o zwrotnicę przykręconą do sworznia - to
>> jest to ewidentna różnica konstrukcyjna.
>
> W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a ten
> wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei, sworzni,
> sposobu mocowania.
> To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
> wahacza roznicy.
> A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.
Już mi się nie chce... Naprawdę.
Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który ma 3
silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna. Dla
Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się konstrukcyjnie
niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro i tak jak w każdym
innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.
>>> Tak powazna roznica, ze sworznie, ksztalt wahacza, ksztalt i typ
>>> silentblokow jest jakby w ten sam desen ;P
>>
>> Większość trójkątnych wahaczy ma podobny kształt. Tylko, że na trwałość
>> wahacza ma wpływ coś znacznie więcej niż sam kształt. Liczy się mieszanka
>> gumowa, z jakiej wykonano tuleje gumowe, wielkość sworznia, sposób jego
>> łożyskowania, wielkość silentbloków, itp.
>>
>
> To sie teraz odnies do roznic :P
> Bo to co napisales jakos nie potwierdza twoich teorii.
Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?
>>> To ciekawe, znowu manipulujesz cenami.
>>> Ja placilem za sensowny zamiennik tak ze 2x tyle :P
>>
>> Nie manipuluję. Ja takie wahacze czasem kupuję.
>>
>
> Manipulujesz.
> Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.
Podaj linki, nie ściemniaj.
>>> Wlacz sobie allegro i przestan znowu sciemniac z cenami.
>>> Roznice w cenie oczywiscie sa, ale nie takie jak piszesz.
>>
>> A to może konkretnie podasz, skoro są takie różnice w cenie. Może być z
>> Allegro. Linki też podepnij.
>>
>
> Sam sobie nie radzisz z obsluga serwisu alledrogo?
Znowu ściemnianie.
>>> Chyba tak, bo ciagle nie moge znalezc tych TDSow w E34 za 15 czy ile tam
>>> pisales tysiecy, tych powszechnie uzywanych lakierow bezbarwnych,
>>> wodnych, a teraz mi sie wahacze znikaja :>
>>> Zebym jutro tylko trafil do samochodu.
>>
>> Jeśli nie chcesz czegoś znaleźć, to tego nie znajdziesz, chociażby Ci to
>> ktoś przed oczętami położył. Ot taka specyfika ludzi z betonowym umysłem.
>>
>
> Ciezko zebys mi polozyl przed oczami cos co nie istnieje :P
> I ciezko tez zebym szukal dowodow na nie istnienie czegos co ty sobie
> wymyslasz.
> Twierdzisz, ze cos istnieje to to pokaz w koncu, skoro ja nie potrafie
> znalezc.
15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
dysponować, żeby
- kupić takiego TDS-a
- doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł spokojnie
100 tysięcy km
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.06.10 21:37 DoQ
- 24.06.10 21:32 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 24.06.10 21:45 DoQ
- 24.06.10 21:52 Jurand
- 24.06.10 22:06 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 24.06.10 22:13 Jurand
- 25.06.10 16:15 Karolek
- 25.06.10 16:16 Karolek
- 25.06.10 16:23 Karolek
- 25.06.10 16:28 Karolek
- 25.06.10 19:37 Jurand
- 25.06.10 19:39 Jurand
- 25.06.10 19:40 Jurand
- 25.06.10 19:41 Jurand
- 25.06.10 22:39 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-03-12 O co chodzi Aliorowi?
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=