eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Thu, 24 Jun 2010 21:31:27 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 88
    Message-ID: <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277407814 9034 91.150.222.21 (24 Jun 2010 19:30:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Jun 2010 19:30:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2291906
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl...
    > Jurand pisze:
    >
    >>> Akurat kompletnie nie istotny w dzialaniu wahacza, czy zawieszenia. (ten
    >>> silentblok jest do amortyzatora, ktory w innym wariancie zawieszenia
    >>> siedzialby w kolumnie McPhersona).
    >>
    >> Moment - to w końcu różnią się te wahacze konstrukcyjnie, czy nie? Skoro
    >> w jednym przypadku amortyzator przykręcasz do wahacza, a w drugim -
    >> kolumna McPhersona opiera się o zwrotnicę przykręconą do sworznia - to
    >> jest to ewidentna różnica konstrukcyjna.
    >
    > W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a ten
    > wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei, sworzni,
    > sposobu mocowania.
    > To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
    > wahacza roznicy.
    > A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.

    Już mi się nie chce... Naprawdę.
    Skoro mamy 1 wahacz, który ma 2 silentbloki i sworzeń i 2 wahacz, który ma 3
    silentbloki i sworzeń - to dla mnie jest to różnica konstrukcyjna. Dla
    Ciebie nie. Trudno. Mamy różne podejście do zagadnienia "różnica
    konstrukcyjna". Pewnie silniki 4 i 5 cylindrowe to też się konstrukcyjnie
    niczym nie różnią. Bo co to znaczy ten 1 cylinder, skoro i tak jak w każdym
    innym silniku leje się do niego paliwo, odpala i jeździ.

    >>> Tak powazna roznica, ze sworznie, ksztalt wahacza, ksztalt i typ
    >>> silentblokow jest jakby w ten sam desen ;P
    >>
    >> Większość trójkątnych wahaczy ma podobny kształt. Tylko, że na trwałość
    >> wahacza ma wpływ coś znacznie więcej niż sam kształt. Liczy się mieszanka
    >> gumowa, z jakiej wykonano tuleje gumowe, wielkość sworznia, sposób jego
    >> łożyskowania, wielkość silentbloków, itp.
    >>
    >
    > To sie teraz odnies do roznic :P
    > Bo to co napisales jakos nie potwierdza twoich teorii.

    Do jakich różnic? Konkretnie. Co mam Ci porównać?

    >>> To ciekawe, znowu manipulujesz cenami.
    >>> Ja placilem za sensowny zamiennik tak ze 2x tyle :P
    >>
    >> Nie manipuluję. Ja takie wahacze czasem kupuję.
    >>
    >
    > Manipulujesz.
    > Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.

    Podaj linki, nie ściemniaj.

    >>> Wlacz sobie allegro i przestan znowu sciemniac z cenami.
    >>> Roznice w cenie oczywiscie sa, ale nie takie jak piszesz.
    >>
    >> A to może konkretnie podasz, skoro są takie różnice w cenie. Może być z
    >> Allegro. Linki też podepnij.
    >>
    >
    > Sam sobie nie radzisz z obsluga serwisu alledrogo?

    Znowu ściemnianie.

    >>> Chyba tak, bo ciagle nie moge znalezc tych TDSow w E34 za 15 czy ile tam
    >>> pisales tysiecy, tych powszechnie uzywanych lakierow bezbarwnych,
    >>> wodnych, a teraz mi sie wahacze znikaja :>
    >>> Zebym jutro tylko trafil do samochodu.
    >>
    >> Jeśli nie chcesz czegoś znaleźć, to tego nie znajdziesz, chociażby Ci to
    >> ktoś przed oczętami położył. Ot taka specyfika ludzi z betonowym umysłem.
    >>
    >
    > Ciezko zebys mi polozyl przed oczami cos co nie istnieje :P
    > I ciezko tez zebym szukal dowodow na nie istnienie czegos co ty sobie
    > wymyslasz.
    > Twierdzisz, ze cos istnieje to to pokaz w koncu, skoro ja nie potrafie
    > znalezc.

    15 tysięcy, powtórzę Ci po raz n-ty, to jest łączna kwota, którą należy
    dysponować, żeby
    - kupić takiego TDS-a
    - doprowadzić go do takiego stanu technicznego, żeby przejeździł spokojnie
    100 tysięcy km

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: