  • 131. Data: 2010-06-24 16:42:32
    Temat: Re: alfa 156
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hvunqi$2bet$2@news.mm.pl...

    > Jednak jest wiecj wspolnych elementow :>

    Tak, niektóre przełączniki ;) Naprawdę maaaasę wspólnego mają.

    > A ty z tego sobie w ogole sprawy nie zdajesz.

    Oczywiście, Konkretny Karolu.

    Jurand.

  • 132. Data: 2010-06-24 16:43:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Cavallino pisze:

    > Sugerujesz, że "ależ tak" miało oznaczać "oczywiście że nie"?
    > ROTFL !!!!

    Ktos wysuwa twierdzenie ze silniki nie, karoseria nie, a ja na to
    odpowiadam alez tak.
    Masz problem ze zrozumieniem zdania i kontekstu?

    > Z kontekstu wynika dokładnie to co piszę i coś dokładnie odwrotnego do
    > tego co TERAZ nawijasz.

    LOL
    Nic takiego nie wynika.
    Wynika jedynie zaprzeczenie do zdania wczesniejszego, ze silniki,
    karoserie itd. nie maja nic wspolnego.

    > W poście Psylo też tego nie było.
    > Jedyny który o tym nawijal w tym wątku, to Ty sam.

    Bylo znacznie wiecej ciekawych rzeczy o kapeluszach, dresach, wysokiej
    klasie, radosci z jazdy itd.

    --
    Karolek

  • 133. Data: 2010-06-24 16:44:58
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > No jak na razie to Ty masz jakieś "wyimaginowane" samochody, o których
    > nic nie chcesz powiedzieć ;)
    > A moja wiedza o 156-kach bierze się chociażby stąd, że miałem przez
    > dłuższy lub krótszy czas każdą możliwą wersję silnikową tego modelu, a
    > poza tym przynależność do klubu AR robi swoje ;)

    O wow :P
    Poziom techniczny na forum alfy tez jest boski, tak jak ty :P

    --
    Karolek

  • 134. Data: 2010-06-24 16:46:21
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Tak, niektóre przełączniki ;) Naprawdę maaaasę wspólnego mają.

    Wiecej niz przelaczniki, chociaz te tez sa zywcem z fiata wziete.

    > Oczywiście, Konkretny Karolu.

    Nie lubie sie powtarzac.

    --
    Karolek

  • 135. Data: 2010-06-24 16:48:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Klasa nie ma tu nic do rzeczy. 166-ka jest jeszcze klasę wyżej, niż 156,
    > a można ją serwisować za praktycznie te same pieniądze. Liczą się
    > konkretne rozwiązania. 147-ka jest klasy 145-ki, a masz temat taki sam
    > jak ze 156 i 145.

    Jak zwykle znowu mieszasz stare generacje z nowymi :P
    Tak samo E34 z A6 porownywales zamiast jezeli juz to z E39 i to samo
    robisz teraz.

    > Akurat nie są to żadne oczywistości. Kiedyś zrozumiesz.

    :> Tylko tyle moge ci na to odpisac.

    --
    Karolek

  • 136. Data: 2010-06-24 16:59:30
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Moment - to w końcu różnią się te wahacze konstrukcyjnie, czy nie? Skoro
    > w jednym przypadku amortyzator przykręcasz do wahacza, a w drugim -
    > kolumna McPhersona opiera się o zwrotnicę przykręconą do sworznia - to
    > jest to ewidentna różnica konstrukcyjna.

    W obu przypadkach zwrotnica jest przykrecona do sworznia w wahaczu, a
    ten wahacz ma praktycznie te same rozwiazania dotyczace tulei, sworzni,
    sposobu mocowania.
    To czy u gory jest kolumna McPhersona czy gorny wahacz nie ma dla tego
    wahacza roznicy.
    A amortyzator musieli gdzies zamocowac skoro nie ma kolumny McPhersona.

    > Większość trójkątnych wahaczy ma podobny kształt. Tylko, że na trwałość
    > wahacza ma wpływ coś znacznie więcej niż sam kształt. Liczy się
    > mieszanka gumowa, z jakiej wykonano tuleje gumowe, wielkość sworznia,
    > sposób jego łożyskowania, wielkość silentbloków, itp.

    To sie teraz odnies do roznic :P
    Bo to co napisales jakos nie potwierdza twoich teorii.

    > Nie manipuluję. Ja takie wahacze czasem kupuję.

    Manipulujesz.
    Jedne ceny zawyzasz inne zanizasz, zaleznie od tego co ci akurat pasuje.

    > A to może konkretnie podasz, skoro są takie różnice w cenie. Może być z
    > Allegro. Linki też podepnij.

    Sam sobie nie radzisz z obsluga serwisu alledrogo?

    > Jeśli nie chcesz czegoś znaleźć, to tego nie znajdziesz, chociażby Ci to
    > ktoś przed oczętami położył. Ot taka specyfika ludzi z betonowym umysłem.

    Ciezko zebys mi polozyl przed oczami cos co nie istnieje :P
    I ciezko tez zebym szukal dowodow na nie istnienie czegos co ty sobie
    wymyslasz.
    Twierdzisz, ze cos istnieje to to pokaz w koncu, skoro ja nie potrafie
    znalezc.

    --
    Karolek

  • 137. Data: 2010-06-24 18:02:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ktos wysuwa twierdzenie ze silniki nie, karoseria nie, a ja na to
    > odpowiadam alez tak.
    > Masz problem ze zrozumieniem zdania i kontekstu?

    Zrozumiałem prawidłowo, że karoseria jest wspólna Twoim zdaniem.
    Tylko nie rozumiem po co trzy posty temu kłamałeś, że nic takiego nie
    mówiłeś.

  • 138. Data: 2010-06-24 18:11:20
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > O wow :P
    > Poziom techniczny na forum alfy tez jest boski, tak jak ty :P

    To zależy o którym forum mówisz. Na tym, na którego łamach ja się
    wypowiadam - jest zdecydowanie bardzo wysoki.

    Jurand.

  • 139. Data: 2010-06-24 18:12:07
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Wiecej niz przelaczniki, chociaz te tez sa zywcem z fiata wziete.

    > Nie lubie sie powtarzac.

    Ale powtarzasz się niestety cały czas.
    Może chociaż napiszesz, co ma wspólnego 156-ka z Fiatem ;))

    Jurand.

  • 140. Data: 2010-06-24 18:14:29
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Jak zwykle znowu mieszasz stare generacje z nowymi :P
    > Tak samo E34 z A6 porownywales zamiast jezeli juz to z E39 i to samo
    > robisz teraz.

    Pozwolisz, że przytoczę jeden cytat:

    "156 jest klase wyzej, to i ceny beda inne".

    Wskaż w tym zdaniu słowo "generacja".

    Jurand