  • 21. Data: 2012-01-12 15:02:56
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Prawdziwy twardziel pojechałby tam.
    Masz wizę?

  • 22. Data: 2012-01-12 15:05:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 16:02, Marcin [3M] pisze:
    > Prawdziwy twardziel pojechałby tam.
    > Masz wizę?

    Jeśli odpisujesz mi, cytujący jak ostatnia lama marcinku, to dlaczego
    uważasz, że rozsądnym jest wydawać swoje pieniądze by nauczyć rozumu
    jakiegoś menela w Chicago??

    Mam ciekawsze rzeczy do roboty, niż szukanie megalomańskich meneli z
    urojeniami.

    Ty najwyraźniej nie... Tylko ci współczuć...

  • 23. Data: 2012-01-12 15:38:00
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    wiadomości news:4f0ef6cb$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > urojeniami.
    >
    > Ty najwyraźniej nie... Tylko ci współczuć...

    Kłamiesz.
    Jakbyś miał co robić, nie srałbyś tu swoim geniuszem andrzejku.

  • 24. Data: 2012-01-12 15:41:43
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 12, 8:34 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > ...napisał gnój, który wyjechał aż pod most w USA, żeby móc względnie
    > bez strachu bluzgać na ludzi w Polsce ;)

    Napisal kryminalista, ktory jest rozzalony z tego powodu, ze prawde o
    sbie czyta.

    > Przyjedź i powiedz mi to w twarz, pizdo bez honoru!

    Skoro taka z ciebie kryminalna pizda z honorem, to sie pofatyguj do
    mnie.

    ZD

  • 25. Data: 2012-01-12 15:51:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 12, 10:05 am, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Jeśli odpisujesz mi, cytujący jak ostatnia lama marcinku, to dlaczego
    > uważasz, że rozsądnym jest wydawać swoje pieniądze by nauczyć rozumu
    > jakiegoś menela w Chicago??

    Andrzejku, kryminalisto pizdziany bez honoru, nie masz sie do czego
    przypierdolic, to sie przypierdalasz do cytowania.
    Dlaczego wiec ty kryminalisto uwazasz, ze ja mam wydawac swoje
    pieniadze, zeby ogladac twoja pizdziana twarz bez honoru.

    > Mam ciekawsze rzeczy do roboty, niż szukanie megalomańskich meneli z
    > urojeniami.

    Te ciekawsze rzeczy, to domaganie sie przyjazdu kogos kto powiedzialby
    ci w twarz, ze jestes kryminalna pizda bez honoru?

    > Ty najwyraźniej nie... Tylko ci współczuć...

    Wspolczuje ci.

    ZD

  • 26. Data: 2012-01-12 16:01:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 12, 8:39 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > 00, czyli TW. I widać dlaczego jego styl i retoryka tak bardzo
    > przypominają TW 'p47'.

    Oo, kryminalna pizda bez honoru, nie widzi nawet roznicy w imionach i
    imputuje mi czyjes kapownictwo.
    To jest dopiero honor w wykonaniu kruminalistycznej pizdy z honorem.

    ZD

  • 27. Data: 2012-01-12 16:04:18
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 12, 9:59 am, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Osoba tego chamskiego trolla kompletnie mi zwisa i powiewa, ale jakim
    > trzeba być analfabetą, aby pomyliś germańskie imię Zygmunt ze
    > słowiańskim Zbigniew? Nie, nie oczekuję odpowiedzi...

    Dokladnie!
    Trzeba byc zaslepiona w nienawisci, pizda honorowa, zeby tego nie
    zauwazyc.

    ZD

  • 28. Data: 2012-01-12 20:28:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 16:51, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > Dlaczego wiec ty kryminalisto uwazasz, ze ja mam wydawac swoje
    > pieniadze, zeby ogladac twoja pizdziana twarz bez honoru.

    Bo najwyraźniej coś masz do mnie, pijacka mordo - to ty do mnie się
    pierwszy przypierdoliłeś, menelu.

  • 29. Data: 2012-01-12 20:29:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 16:38, Marcin [3M] pisze:

    > Kłamiesz.
    > Jakbyś miał co robić, nie srałbyś tu swoim geniuszem andrzejku.

    Ciekawa teoria... Co zatem ty tu robisz i dlaczego, hmm?

  • 30. Data: 2012-01-12 20:30:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 16:41, Zygmunt Dariusz pisze:
    > On Jan 12, 8:34 am, Andrzej Lawa<a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Napisal kryminalista, ktory jest rozzalony z tego powodu, ze prawde o
    > sbie czyta.

    Prawdę? Ty jesteś organicznie niezdolny do pisania prawdy.

    Ech, czas odświeżyć filtr przeciwgówniany...

    *plonk*