  • 1. Data: 2012-01-09 23:06:34
    Temat: Nieudolnosc w kazdej dziedzinie.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Nawet wojskowy prokurator nie potrafil skutecznie popelnic
    samobojstwa.
    Powszechne polskie niedolestwo.

    ZD

  • 2. Data: 2012-01-10 05:03:47
    Temat: Re: Nieudolnosc w kazdej dziedzinie.
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    t.googlegroups.com...
    > Nawet wojskowy prokurator nie potrafil skutecznie popelnic
    > samobojstwa.
    > Powszechne polskie niedolestwo.
    >
    > ZD

    zygalski kup se za 6 $ colta i wyceluj w glowe
    Trafisz sie w zarosnieta pisde.
    Tak maja takie scierva jak ty.

    Maciej

  • 3. Data: 2012-01-11 16:00:21
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    t.googlegroups.com...
    > Nawet wojskowy prokurator nie potrafil skutecznie popelnic
    > samobojstwa.
    > Powszechne polskie niedolestwo.
    >
    > ZD

    Sorry, ale moze siakas fotka...
    Niekoniecznie a'la Dwyer, ale chocby haczylo o temat grupy.
    A lemingów i tak nie uleczysz. Musza wymrzec sami. Choc moga pociagnac
    mnóstwo niewinnych ofiar...

  • 4. Data: 2012-01-11 16:51:52
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 11, 11:00 am, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:c0821f1f-f8b0-4b0f-81f8-69ffe2b0e1af@
    i26g2000vbt.googlegroups.com...> Nawet wojskowy prokurator nie potrafil skutecznie
    popelnic

    > Sorry, ale moze siakas fotka...
    > Niekoniecznie a'la Dwyer, ale chocby haczylo o temat grupy.
    > A lemingów i tak nie uleczysz. Musza wymrzec sami. Choc moga pociagnac
    > mnóstwo niewinnych ofiar...

    Przeciez do malo ktorego tematu dolacza sie tu fotki, wiec czemu
    wymagac tego odemnie?
    Gdyby zas chodzi o fotke tego nieudolnego samobojcy, to dobrze wiesz,
    ze ja nie mialem mozliwosci jej zrobic - ty z pewnoscia byles blizej
    ale ja od ciebie tego nie wymagam.
    A pewnoscia byli jeszcze blizej inni niz ty i sam oczekiwalem jakichs
    fotek w tym watku.
    W innym watku podalem, link do filmu na ktorym widac bylo tylko
    fotoreporterow w akcji po tym wydarzeniu.
    Teraz podalem tylko informacje o nieudolnosci polskiego
    przedstawiciela, na dosc wysokiej pozycji w polskim spoleczenstwie.
    Taka nieudolnosc jest tam na kazdym kroku, w kazdej dziedzinie.
    Wyglada, ze dobrze dzialaja tylko slozby specjalne innych krajow
    dzialajacych w polsce.

    ZD