  • 31. Data: 2012-01-12 20:37:17
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

  • 32. Data: 2012-01-12 20:39:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    wrote:

    > Bo najwyraźniej coś masz do mnie, pijacka mordo - to ty do mnie się
    > pierwszy przypierdoliłeś, menelu.

    Klamiesz kryminalisto Andrzejku - tak z pijacka morda jak i z
    przypierdoleniem sie.

    ZD

  • 33. Data: 2012-01-12 20:42:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 12, 3:30 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Prawdę? Ty jesteś organicznie niezdolny do pisania prawdy.
    >
    > Ech, czas odświeżyć filtr przeciwgówniany...
    >
    > *plonk*

    No widzisz kryminalisto Andrzejku - trzeba ci bylo od tego zaczac.
    Zal mi cie, ze taki ulomny jestes.

    ZD

  • 34. Data: 2012-01-12 23:22:48
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    wiadomości news:4f0f4299$1@news.home.net.pl...

    > Ciekawa teoria... Co zatem ty tu robisz i dlaczego, hmm?

    Ja nie twierdzę, że nie mam czasu.

  • 35. Data: 2012-01-13 01:47:24
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prawdziwy twardziel pojechałby tam.
    > Masz wizę?
    Nie ma,- notowanym w Krajowym rejestrze Skazanych USA wiz nie dają;-)

  • 36. Data: 2012-01-13 06:57:56
    Od: <MW>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Osoba tego chamskiego trolla kompletnie mi zwisa i powiewa, ale jakim

    I do tego Niemiec!

    --
    MW

  • 37. Data: 2012-01-13 07:25:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.01.2012 02:47, p 47 pisze:

    > Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma,- notowanym w Krajowym rejestrze Skazanych USA wiz nie dają;-)

    Spieprzaj, ubeku...