    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Date: Thu, 12 Jan 2012 07:51:11 -0800 (PST)
    <4f0eae26$1@news.home.net.pl> <jeme1t$ofo$1@inews.gazeta.pl>
    <4f0ec007$1@news.home.net.pl>
    <0...@o...googlegroups.com>
    <4...@n...home.net.pl> <jemsl2$b5$1@node2.news.atman.pl>
    <4f0ef6cb$1@news.home.net.pl>

    On Jan 12, 10:05 am, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Jeśli odpisujesz mi, cytujący jak ostatnia lama marcinku, to dlaczego
    > uważasz, że rozsądnym jest wydawać swoje pieniądze by nauczyć rozumu
    > jakiegoś menela w Chicago??

    Andrzejku, kryminalisto pizdziany bez honoru, nie masz sie do czego
    przypierdolic, to sie przypierdalasz do cytowania.
    Dlaczego wiec ty kryminalisto uwazasz, ze ja mam wydawac swoje
    pieniadze, zeby ogladac twoja pizdziana twarz bez honoru.

    > Mam ciekawsze rzeczy do roboty, niż szukanie megalomańskich meneli z
    > urojeniami.

    Te ciekawsze rzeczy, to domaganie sie przyjazdu kogos kto powiedzialby
    ci w twarz, ze jestes kryminalna pizda bez honoru?

    > Ty najwyraźniej nie... Tylko ci współczuć...

    Wspolczuje ci.

    ZD