  • 11. Data: 2012-01-12 08:58:04
    Temat: Re: Zygmunt Szczepanowski zawodowy fotograf
    Od: <MW>

    Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:3641be9c-a676-4f07-b489-1a0865a53013@m4g2000vbc
    .googlegroups.com...

    > Komuna pozostawila na wielu z was, wielkie pietno:

    Zapomniales o imbecylach:
    http://tnij.org/imbecyle

    --
    MW

  • 12. Data: 2012-01-12 09:55:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2012 19:54, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Tak kryminalisto, to wlasnie o mnie chodzi,

    Nawet na polskie literki już ciebie nie stać, zakłamany post-ubecki menelu?

  • 13. Data: 2012-01-12 10:52:45
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Nawet na polskie literki już ciebie nie stać, zakłamany post-ubecki menelu?

    Piaskownica!

    Fajnie sie bawisz?
    StaM

  • 14. Data: 2012-01-12 11:12:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 11:52, StaM pisze:

    > Piaskownica!

    Nie, tylko sama prawda. Bolesna, ale cóż... "Bardzo mi przykro, że ten
    pan jest zakłamanym post-ubeckim menelem" ;)

    > Fajnie sie bawisz?

    Jak się bawię, to zawsze fajnie.

  • 15. Data: 2012-01-12 12:26:06
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > W aktach powinno byc, jak pierwszemu sekretarzowi partii w Radomiu
    > odmowilem wstapienia do partii po tym, gdy dostalem mieszkanie z
    > przydzialu wojewody,
    > W calym srodowisku dziennikarskim w Radomiu - na kilkadzeiesiat osob -
    > chyba tylko ja i jeszcze jeden mlody chlopak nie nalezelismy do
    > partii.

    Za takie bohaterskie czyny to teraz papiery kombatanckie dają. Nie
    przegap.Widać że Ta zaciekłą walka z totalitarnym ustrojem odbiła ci się
    na psychice. Pomyśl o odszkodowaniu.

  • 16. Data: 2012-01-12 13:20:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 12, 6:12 am, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nie, tylko sama prawda. Bolesna, ale cóż... "Bardzo mi przykro, że ten
    > pan jest zakłamanym post-ubeckim menelem" ;)

    > Jak się bawię, to zawsze fajnie.

    Tylko czasem ci pierdolna w ucho podczas zabawy, a potem jeszcze
    dostajesz wyrok.
    Baw sie tak dalej kryminalisto, tylko nie jojcz potem na grupach, ze
    ci ucho uszkodzili.

    ZDF

  • 17. Data: 2012-01-12 13:24:58
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 12, 7:26 am, Catholic <s...@i...pl> wrote:

    > Za takie bohaterskie czyny to teraz papiery kombatanckie dają. Nie
    > przegap.Widać że Ta zaciekłą walka z totalitarnym ustrojem odbiła ci się
    > na psychice. Pomyśl o odszkodowaniu.

    Dla mend bojacych sie wlasnego cienia, to moze i wydawac sie
    bohaterskie - dla mnie to bylo normalne.
    Normalnym natomiast nie byl kraj i widac ze dalej jest nie normalny.

    ZD

  • 18. Data: 2012-01-12 13:34:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.01.2012 14:20, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Tylko czasem ci pierdolna w ucho podczas zabawy, a potem jeszcze
    > dostajesz wyrok.
    > Baw sie tak dalej kryminalisto, tylko nie jojcz potem na grupach, ze
    > ci ucho uszkodzili.

    ...napisał gnój, który wyjechał aż pod most w USA, żeby móc względnie
    bez strachu bluzgać na ludzi w Polsce ;)

    Przyjedź i powiedz mi to w twarz, pizdo bez honoru!

  • 19. Data: 2012-01-12 13:39:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2012 09:32, MW pisze:

    > W IPN jego akta maja oznaczenie: BU 001043/324 SZCZEPANOWSKI ZBIGNIEW
    > MARIAN

    00, czyli TW. I widać dlaczego jego styl i retoryka tak bardzo
    przypominają TW 'p47'.

  • 20. Data: 2012-01-12 14:59:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-01-11 09:32:47 +0100, <MW> said:

    > W IPN jego akta maja oznaczenie: BU 001043/324 SZCZEPANOWSKI ZBIGNIEW MARIAN

    Osoba tego chamskiego trolla kompletnie mi zwisa i powiewa, ale jakim
    trzeba być analfabetą, aby pomyliś germańskie imię Zygmunt ze
    słowiańskim Zbigniew? Nie, nie oczekuję odpowiedzi...

    de Fresz