  • 1. Data: 2012-01-10 09:37:05
    Temat: Photoshop Lightroom 4 Beta 1 dostępny
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Jeśli kogoś interesuje, to Adobe wydało wersję Beta 1 Photoshop Lightroom 4.
    Do pobrania z Adobe Labs
    http://labs.adobe.com/technologies/lightroom4/

  • 2. Data: 2012-01-10 12:10:52
    Temat: Re: Photoshop Lightroom 4 Beta 1 dostępny
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli kogoś interesuje, to Adobe wydało wersję Beta 1 Photoshop Lightroom
    > 4.
    > Do pobrania z Adobe Labs
    > http://labs.adobe.com/technologies/lightroom4/
    Ciekawe, czy już będzie "w chmurze", czy jeszcze do kupienia "normalnie"...

    ...tak, wiem, doić chcą nas na PS, AI itp.

  • 3. Data: 2012-01-10 12:33:09
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote:

    > Ciekawe, czy już będzie "w chmurze"

    I rozumiem, iż jeśli sieć ma akurat chwilową "zwieszkę"
    nieokreślonej długości (nie ma od godziny, ale kiedy się skończy -
    trudno powiedzieć), to można sobie tylko siedzieć i zgrzytać zębami?
    W tej sytuacji robota "na wczoraj" powoli robi się już niepotrzebna...

    Jakie to szczęście, że sam już dawno temu wypisałem się z ułomnych
    kobył software'owych konglomeratów - wolność, spokój, brak stresu... :))

    [mr.]

  • 4. Data: 2012-01-10 12:41:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mariusz [mr.] napisa?(a):

    > Jakie to szczęście, że sam już dawno temu wypisałem się z ułomnych
    > kobył software'owych konglomeratów - wolność, spokój, brak stresu... :))

    Rawy wołasz w konsoli? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2012-01-14 19:02:29
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote:

    [...]
    > Rawy wołasz w konsoli? ;)

    A szkoda - empetrójki tak wychodzą najsmaczniej.

    Za to zwiechy sieci się zdarzają w ciągu roku - sam na takie nowinki
    jestem uodporniony (dla mnie najlepiej, jak się rzecz wyklaruje na
    przestrzeni dwóch pokoleń, :) ale ciekaw jestem przeżyć tych,
    którzy będą robić naprawdę pilne komercyjne zlecenie. :)

    Mariusz [mr.]