  • 171. Data: 2009-03-31 17:05:14
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 31 Mar 2009 18:29:34 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > On żartuje, w skrytości czasem coś pstryknie :)

    Ta... wypominaj mi... i to jeszcze publicznie ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    Fotografia czarno-biała: http://www.korex.net.pl/forum/

  • 172. Data: 2009-03-31 17:17:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    see_you pisze:

    > Naprawde myslisz, ze publikujacy zdjecia w necie beda "karac"
    > wlascicieli monitorow HD?

    Tak jak teraz karają posiadaczy internetu w komórce. Można z bólem
    sprawdzić rozkład jazdy czy pogodę i na tym zakończyć.

    No i dużo takich jest?
    To wszystko mniejsza mniejszość.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 173. Data: 2009-03-31 17:22:44
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał:

    > E tam,
    > Toz to nasz Marek Wyszomirski zacne zdjecia robi Nikonem Coolpixem 995,
    > ktoremu teraz 8 rok mija.
    > Cena na allegro - od 200zl.

    1. Już nie Coolpixem - od ok. 2 lat Pentaxem Optio MX-4 (też kompakt).
    Coolpix leży w szafie na zasłużonej emeryturze.
    2. Paweł jest równie dobrym jak ja przykładem umiejętności wyciśnięcia z
    kompakta dobrego makro - znam Jego zdjecia i sa naprawdę przedniej klasy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 174. Data: 2009-03-31 18:14:58
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 15:55:07 +0200, Anna Niedowiarek
    <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    >pojawiać właściwe ograniczenia techniki. Teoretyczne rozważania na temat
    >jakości zdjęć jest na tym forum tylko biciem piany w celu
    >samozadowolenia siebie. Cel uświęca środki jak mówił wielki klasyk.
    >Szukajmy więc tego celu jako priorytetu a nie środków, które pozwolą nam
    >osiągną nieznany nam cel. Za czasów aparatów mechaniczno-analogowych
    >takich dyskutantów jak na tej grupie nazywano "sróbkologami". Oczywiście
    >nie wszystkich z tej grupy. Przez grzeczność nie wymienię tych
    >"śróbkologów". Niestety jest ich większość.

    Ja mam ciągle na tej grupie ,,dysonans poznawczy'' - gdyby wnioskować
    o grupie po postach grupowiczów, to tutaj co co drugi powinien mieć
    stałą wystawę w Zachęcie ;)

    Niestety demokracja szkodzi sztuce.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 175. Data: 2009-03-31 18:41:18
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 31 Mar, 11:02, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Polimeryzowałbym ;) Lustrzanki staniały i kupuje się je bardzo często
    > tylko dlatego, że są lustrzankami. Zaobserwowane wielokrotnie - pokrętło
    >   wyboru trybu mogłoby mieć tylko zielony prostokącik, kompresja i
    > rozdzielczość zdjęć nie ruszana od zakupu, takie magiczne pojęcia jak
    > przysłona czy czas, nie mówiąc już o balansie bieli, są kompletnie takim
    > użytkownikom nie znane.

    I wychwalaja aparat, ze w koncu AF nadaza za dziecmi i szumy ze zdjec
    w lesie, czy cieniu, zniknely. A jak ktos mial nieszczescie miec
    wczesniej kompakta, ktory juz dla iso 100/200 produkuje widoczna
    "kasze" po odszumianiu, to juz w ogole jest super. Zaobserwowane
    wielokrotnie.

  • 176. Data: 2009-03-31 18:44:07
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Tak jak teraz karają posiadaczy internetu w komórce. Można z bólem
    > sprawdzić rozkład jazdy czy pogodę i na tym zakończyć.

    Nieprawda, nie karaja, po prostu robienie witryn na 320x240 jest
    bezsensowne,
    bo bardzo niewiele mozna pokazac, nawet tekstu niewiele sie tam zmiesci.
    Mialem troche ebokow na palmtopie i krew mnie zalewala od ciaglego
    przerzucania stron a co tu dopiero mowic o srednim ekranie telefonu.
    Strony www najlepiej wykorzystuje sie w wysokiej rozdzielczosci
    i nie zmienia tego najbardziej namolne reklamy internetu w telefonach.
    Sprobuj przelaczyc sobie monitor na VGA i napisz jak dlugo z tym wytrzymasz.

    > No i dużo takich jest?
    > To wszystko mniejsza mniejszość.

    Ja tam srednio ogladam ze setke dziennie i nie mam problemu z ich
    znalezieniem.
    Np. na Flickerze ogladam przez Cooliris - niezla zabawka.
    --
    see_you

  • 177. Data: 2009-03-31 22:02:08
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl>

    Użytkownik "Anna Niedowiarek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > PS. z tymi aparatami i wielkimi obiektywami jest mniej więcej tak, jak z
    > wielkim czerwonym samochodem, drodzy Panowie ;-)

    Potęga prózności ludzkiej jest ogromna i tak juz pisałem, takimi jak tu
    krucjatami nic sie przeciwko niej nie wskóra!

    Skoro posiadanie lustrzanki (najlepiej drogiej, z potęznym obiektywem i nie
    do końca zrozumiałymi bajerami;-) sztukuje cos tam (nie napiszę co, bo na
    post Damy odpowiadam;-) to ludzie będa je kupować, nawet jakby JM udowodnił,
    ze zdjęcia z nich nie dają się ogladać!
    I tak zresztą w porównaniu ze wspomnianymi zegarkami z ap. fotograficznymi
    jest nienajgorzej, bo róznice w cenie maja tu jednak zazwyczaj jakies
    przełożenie na mozliwosci sprzętu (niewazne, czy wykorzystywane). A we
    wspomnianych zegarkach (których zreszta mam już ok 300 szt.;-) bywa tak, że
    zegarek dosłownie tysiąc razy droższy jest bezwzglednie, pozadyskusyjnie
    gorszy użytkowo (bo mniej dokładny jako czasomierz i bardziej zawodny) od
    swojego tak drastycznie tańszego brata!
    A ta olbrzymia róznica w cenie to własnie podatek od próżności i snobizmu
    (MZ przynajmniej) + nbyc może w jakims stopniu opłata za posiadanie rzeczy
    bezsensownie technicznie skomplikowanej i przez to specyficznie
    estetycznej;-)). No, ale to też poniekąd snobizm..

    A więc wezwania, aby pominąc emocje wynikające z próżności i skupic się
    tylko na walorach użytkowych sprzetu są naiwne i idealistyczne;-))

    p47

  • 178. Data: 2009-04-01 07:40:38
    Od: Marx <M...@n...com>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > O, naprawde???

    naprawde
    Marx

  • 179. Data: 2009-04-01 07:43:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Może lepiej z od razu z sonego na dyskietki?
    > Napisałem o współczesnych kompaktach z większą niż 3Mpx matrycach. A400
    > może warunkowo startować przy 100iso.

    > A wiesz co to fixfocus? :)

    nieostre z bliska?
    Marx

  • 180. Data: 2009-04-01 07:48:53
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
    > Nie interesuje mnie żaden ie m.in. z braku adblocka, ale to na marginesie.
    uaktualnij informacje ;)
    http://ie7pro.com/ad-blocker.html
    Marx