  • 1. Data: 2009-03-30 11:35:21
    Temat: Zostan Czakiem Norisem
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ...i wskaż, które z g9, a które z lustra:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b.jpg
    Podobno można od razu stwierdzić z 800x600 - obniżyłem poprzeczkę i daję
    1024x768, zresztą cropowane jeszcze, żeby się proporcje zgadzały.
    Jest jeszcze jeden szczegół ułatwiający, zauważyłem go za późno i nie
    chciało mi się obrabiać od początku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-03-30 11:41:32
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > 1024x768, zresztą cropowane jeszcze, żeby się proporcje zgadzały.
    > Jest jeszcze jeden szczegół ułatwiający, zauważyłem go za późno i nie

    a - G9
    b - lustro

    :)

    CeZ__134

  • 3. Data: 2009-03-30 11:52:44
    Od: bans <g...@o...pl>

    CeZ__134 pisze:

    > a - G9
    > b - lustro

    Zgadzam się.

    PS. Ale zabawaaaaaa ;)

    --
    bans

  • 4. Data: 2009-03-30 12:00:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant wrote:
    > ...i wskaż, które z g9, a które z lustra:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a.jpg

    Luszczanka.

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b.jpg

    G9.

    To drugie sobie ładnie szumi w cieniach i chyba mocniej przycina światła. Jeżeli
    się mylę, to świadczy to tylko na niekorzyść luszczanki :>

  • 5. Data: 2009-03-30 12:03:50
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > 1024x768, zresztą cropowane jeszcze, żeby się proporcje zgadzały.
    > Jest jeszcze jeden szczegół ułatwiający, zauważyłem go za późno i nie

    Obstawiam, że a) jest z lustra. Ale postawiłbym na to nie więcej jak 10zł.

    A poza ty, co to za lustro ten C450D, przecież to zabawka ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 6. Data: 2009-03-30 12:12:28
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > 1024x768, zresztą cropowane jeszcze, żeby się proporcje zgadzały.
    > Jest jeszcze jeden szczegół ułatwiający, zauważyłem go za późno i nie

    a - lustro
    b - G9

  • 7. Data: 2009-03-30 12:17:39
    Od: j...@g...pl

    On 30 Mar, 13:35, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > 1024x768, zresztą cropowane jeszcze, żeby się proporcje zgadzały.
    > Jest jeszcze jeden szczegół ułatwiający, zauważyłem go za późno i nie

    Jak zwykle "profesjonalne" porównanie zrobione przez profesjonalnego
    inaczej.

  • 8. Data: 2009-03-30 12:18:07
    Od: bans <g...@o...pl>

    j...@g...pl pisze:

    > Jak zwykle "profesjonalne" porównanie zrobione przez profesjonalnego
    > inaczej.

    E, nie łapiesz dowcipu :P

    --
    bans

  • 9. Data: 2009-03-30 12:23:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    bans pisze:

    > E, nie łapiesz dowcipu :P

    Nie ma szans :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 10. Data: 2009-03-30 12:53:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > 1024x768, zresztą cropowane jeszcze, żeby się proporcje zgadzały.
    > Jest jeszcze jeden szczegół ułatwiający, zauważyłem go za późno i nie

    ja tam wiekszych roznic nie widze. Zrob na ISO 800, to pogadamy...
    Marx