    From: "see_you" <c...@e...trzy>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Date: Tue, 31 Mar 2009 19:44:07 +0100

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Tak jak teraz karają posiadaczy internetu w komórce. Można z bólem
    > sprawdzić rozkład jazdy czy pogodę i na tym zakończyć.

    Nieprawda, nie karaja, po prostu robienie witryn na 320x240 jest
    bezsensowne,
    bo bardzo niewiele mozna pokazac, nawet tekstu niewiele sie tam zmiesci.
    Mialem troche ebokow na palmtopie i krew mnie zalewala od ciaglego
    przerzucania stron a co tu dopiero mowic o srednim ekranie telefonu.
    Strony www najlepiej wykorzystuje sie w wysokiej rozdzielczosci
    i nie zmienia tego najbardziej namolne reklamy internetu w telefonach.
    Sprobuj przelaczyc sobie monitor na VGA i napisz jak dlugo z tym wytrzymasz.

    > No i dużo takich jest?
    > To wszystko mniejsza mniejszość.

    Ja tam srednio ogladam ze setke dziennie i nie mam problemu z ich
    znalezieniem.
    Np. na Flickerze ogladam przez Cooliris - niezla zabawka.
    --
    see_you