  • 1. Data: 2009-03-30 11:01:08
    Temat: [pyt]seryjny napis na zdjeciach w PS
    Od: "piotr" <g...@g...com>

    Witam
    W jaki sposob moge seryjnie wstawic napis na zdjeciach (np 200) pod PS.
    dzieki za info

  • 2. Data: 2009-03-30 11:04:23
    Temat: Re: [pyt]seryjny napis na zdjeciach w PS
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    piotr napisał(a):

    > W jaki sposob moge seryjnie wstawic napis na zdjeciach (np 200) pod PS.
    > dzieki za info

    Wpisz w gugla: Photoshop batch job

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-03-30 18:48:51
    Temat: Re: seryjny napis na zdjeciach w PS
    Od: p...@g...com

    On 30 Mar, 13:01, "piotr" <g...@g...com> wrote:
    > Witam
    > W jaki sposob moge seryjnie wstawic napis na zdjeciach (np 200) pod PS.
    > dzieki za info

    W Photoshopie da się poprzez zrobienie makro, ale mozna tez np.
    wygodnie darmowym FastStone. Ja do prostych edycji czyli numerowania,
    zmiany rozmiaru i wlasnie dodawania napisow uzywam z powodzeniem tej
    darmowej aplikacji.