  • 1. Data: 2009-03-30 12:30:48
    Temat: Canon 450D body - czy czekać?
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Witam.
    Zamierzam kupić 450D body, ale widzę po wykresach cenowych, że w
    styczniu ta puszka kosztowała c.a. 1500-1600 zł, teraz jej koszt to
    minimum 2100 - rozumiem , że to "wszystko przez ten kryzys" i cenę
    euro... proponujecie zaczekać, czy brać po tej "wygórowanej" cenie? nie
    mam ciśnienia na zakup, z drugiej strony chciałbym już sobie pstrykać :D

    pozdry
    Olek

  • 2. Data: 2009-03-30 12:47:46
    Temat: Re: Canon 450D body - czy czekać?
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    Olek wrote:
> [...]
    > euro... proponujecie zaczekać, czy brać po tej "wygórowanej" cenie? nie
    > mam ciśnienia na zakup, z drugiej strony chciałbym już sobie pstrykać :D

    A sądzisz, że jest tu ktoś, kto potrafi z w miarę sensownym
    prawdopodobieństwem przewidzieć kurs złotówki za miesiąć???

    450D na pewno stanieje, bo wchodzi 500D, ale czy stanieje w zł, czy
    tylko w euro lub dolarach - któż to wie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 3. Data: 2009-03-30 13:03:33
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > A sądzisz, że jest tu ktoś, kto potrafi z w miarę sensownym
    > prawdopodobieństwem przewidzieć kurs złotówki za miesiąć???

    Ten kurs i tak nie ma znaczenia, bo nawet jeśli spadnie, to nikt od razu nie
    obniży ceny.
    Jedyne co może mieć miejsca to obniżka cen na skutek wprowadzenia 500d i/lub
    wiosenny cash-back. Ale jeśli złotówka dalej spadnie, to i tak w efekcie
    cena 450d może się utrzymać, a nawet wzrosnąć.

  • 4. Data: 2009-03-30 13:49:46
    Temat: Re: Canon 450D body - czy czeka??
    Od: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>

    kurdybanek wrote:

    > Ten kurs i tak nie ma znaczenia, bo nawet je?li spadnie, to nikt od razu nie
    > obni?y ceny.
    > Jedyne co mo?e mie? miejsca to obni?ka cen na skutek wprowadzenia 500d i/lub
    > wiosenny cash-back. Ale je?li z^(3)otówka dalej spadnie, to i tak w efekcie
    > cena 450d mo?e sie^ utrzyma?, a nawet wzrosn??.

    Można sobie samemu sprowadzić z innego kraju UE.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((

  • 5. Data: 2009-03-30 15:54:28
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Pawel W." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Można sobie samemu sprowadzić z innego kraju UE.

    ciekawy pomysł,
    a potrafisz wyjasnic, w jaki sposób spowoduje to obniżenie ceny?

  • 6. Data: 2009-03-30 16:17:56
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > ciekawy pomysł,
    > a potrafisz wyjasnic, w jaki sposób spowoduje to obniżenie ceny?

    Obejdziesz chciwym dystrybutorów

    Tomek

  • 7. Data: 2009-03-30 16:27:16
    Od: j...@u...at

    On 30 Mrz., 14:30, Olek <o...@u...eu> wrote:
> [...]
    > euro... proponujecie zaczekać, czy brać po tej "wygórowanej" cenie? nie
    > mam ciśnienia na zakup, z drugiej strony chciałbym już sobie pstrykać :D

    sproboj moze przeskalowac wykres - zrob w skali logarytmicznej -
    powinen wygladac lepiej. ;-)

    Prawda jest taka , ze wbrew optymistycznym wypowiedzia politykow
    europa wschodnia zostala powaznie dotknieta kryzysem walutowym i
    bankowym. Oznacza to , ze wszyscy zubozelismy w stosunku do
    mieszkancow strefy euro / usd. Towary tam produkowane beda dla nas
    drozsze , zas produkowane u nas beda tam tanie.
    Jak dlugo to potrfa ? - tego nikt nie wie - typuje na ok 5-7 lat.
    WEjscie w strefe euro uchroni nas przed takimi niespodziankami.
    czy chcesz czekac tak dlugo ?

    XXX