  • 1. Data: 2009-03-30 07:34:46
    Temat: [budżetowy 2k pln dslr z LV] Co wybrać?
    Od: "gietrzy w imieniu kolegi" <c...@g...pl>

    Wiem, że wszyscy uwielbiamy takie tematy, ale mam nadzieję, że ktoś pomoże
    koledze w wyborze.

    Dslr dla rzeczoznawcy:

    1. LV - musi być.
    2. IS - musi być (szkło/body)
    3. 2000 zł za całość +/- 200
    4. Jeden obiektyw, kto ma najlepszego optycznie kita?
    5. FV

    Przestał wystarczać kompakt, kolega nie jest skażony "jedynym słusznym systemem"
    z tym, że Olkowe h-iso mu nie podchodzi a liczy się z koniecznością zdjęć
    (zdecydowanie jpg) bez lampy raczej częściej niż rzadziej.
    Z rozmowy wynika, że świadomy jest co daje ISO 1600 i będzie w użyciu.
    Po wstępnych analizach (z jego strony) wytypował następujące:

    A300, słaby kit
    1000D, tu tylko 8 MPx ale już Digic III (z picture styles wyciągne mu ładnego
    jotpega)
    Pentax K-m - brak LV, jest jakiś z LV?

    Ja poleciłem zaczajenie się niedługo na 450D (Janko chwalił LV) "przy okazji
    wyjścia" 500D.

    Let the war begin ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-03-30 07:39:49
    Temat: Re: [budżetowy 2k pln dslr z LV] Co wybrać?
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 30 Mar 2009 09:34:46 +0200, "gietrzy w imieniu kolegi"
    <c...@g...pl> wrote:

    G1?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2009-03-30 07:44:55
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > G1?

    Brak FV - odpada z powodów formalnych

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 4. Data: 2009-03-30 08:10:21
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "gietrzy w imieniu kolegi" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:77d4.000002ca.49d07616@newsgate.onet.pl...
> [...]
    >
    > A300, słaby kit
    > 1000D, tu tylko 8 MPx ale już Digic III (z picture styles wyciągne mu

    1000D ma 10 Mpx, z kolei LV w wszystkich oprócz Sony nie wiem czy będzie
    przydatne. Jakby zrezygnował z LV to jeszcze Nikon D60 z 18-55 VR lub 18-105
    VR jest MZ OK (poza brakiem bracketingu)

  • 5. Data: 2009-03-30 08:16:14
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    gietrzy w imieniu kolegi wrote:
> [...]
    > Z rozmowy wynika, że świadomy jest co daje ISO 1600 i będzie w użyciu.
    > Po wstępnych analizach (z jego strony) wytypował następujące:

    Bluznisz!
    Koledzy nie raz juz pisali, ze kit w Sony jest dobry.
    Powinienes o tym apmietac, zamiast wypisywac glupoty ;)

    Jak nie chce G1 to sam sobie winien :))))

  • 6. Data: 2009-03-30 08:41:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gietrzy w imieniu kolegi napisał(a):

    > Dslr dla rzeczoznawcy:

    > 1. LV - musi być.
    > 2. IS - musi być (szkło/body)
    > 3. 2000 zł za całość +/- 200
    > 4. Jeden obiektyw, kto ma najlepszego optycznie kita?
    > 5. FV

    Te wymagania nie maja sensu - po cholere lustro skoro ma byc jeden
    obiektyw? Az sie prosi o hybryde ;) Problem lezy w uzytkowniku ;P

    ps. w okolicy 2000 zl netto bedzie Samsung GX-20 + 18-55 mm spelniajacy
    wszystkie w/w wymogi ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 7. Data: 2009-03-30 08:42:44
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jak nie chce G1 to sam sobie winien :))))

    Podudka!!!!...
    ... teraz zajarzyłem, że chodzi o Panasonika nie Canona.

    Dzięki, w zasadzie to jedyny słuszny wybór.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 8. Data: 2009-03-30 08:44:06
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > G1?

    Jako stary Canoniarz pomyliłem marki.
    Rzeczywiście ten Panasonic wydaje się być optymalnym wyborem.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 9. Data: 2009-03-30 08:46:03
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > ps. w okolicy 2000 zl netto bedzie Samsung
    > GX-20 + 18-55 mm spelniajacy
    > wszystkie w/w wymogi ;)

    No wlasnie niestety nie... chyba, ze z drugiej reki.
    Na chwile obecna (wg. Skapca) za ok. 2100,-
    to mozna miec K200D z kitem. :/

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 10. Data: 2009-03-30 08:52:58
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Vituniu" <v...@p...fm> napisał:

    > No wlasnie niestety nie... chyba, ze z drugiej reki.
    > Na chwile obecna (wg. Skapca) za ok. 2100,-
    > to mozna miec K200D z kitem. :/
    >[...]

    Poza tym jeśli to LV jest takie same jak w Pentaxie K20D (a czyba właśnie
    takie jest) to... takie LV można sobie o stosowny kant potłuc.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)