  • 101. Data: 2009-03-31 08:52:44
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Michal Tyrala pisze:

    > To popytaj czasem jeszcze o tanie półprodukty ;)

    Bo garnki to aparat, a to co do nich wrzucasz to photoshop i
    doświadczenie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 102. Data: 2009-03-31 08:58:57
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Cene? w porownaniu do G9? Lustrzanka z kitem tansza jest...Onegdaj w FJ
    > mozna bylo kupic Sony a200 za 800zl, z kitem kolo tysiaca zl.

    Mam na mysli system. Na pokrycie 28-400 z kompaktu za 900 zł trzeba wydać z
    2500 zł w lustrzance

    Przy

    W 90% rozłoży go na łopatki

    Tomek

  • 103. Data: 2009-03-31 09:02:47
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > A dlaczego nie zaćmienie Ganimedesa od razu? :)
    > Nie mogę zrobić f=2, bo nie ma f=2. Doświadczenie dotyczyło warunków,
    > gdzie nie potrzeba f=2, małej głębi ostrości i iso1600. Doświadczenie
    > dotyczyło statystycznego zdjęcia wakacyjnego i miało wykazać, że różnicy
    > praktycznie nie ma. I takie są od początku założenia.

    Wiem jakie były założenia i myślę, że można by pójść dalej i zrobić
    zdjęcie komórką bez lampy w takich warunkach, w których lustrzanka
    klęknie. Ale chociaż Ferrari da się na gaz przerobić to i tak Ferrari
    nie przywieziesz rur ze składu na budowę co bez problemu zrobisz
    Poldkiem PickUpem :)

    Znaczy się - Poldek lepszy. A młotek lepszy do wbijania gwoździ od Rolexa...

    Bawimy się dalej? :D

  • 104. Data: 2009-03-31 09:02:58
    Od: bans <g...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Od luster kupujący oczekuje
    > subtelności, bo kupujący jest już odrobinę bardziej dojrzały i kompakta
    > mia.

    Polimeryzowałbym ;) Lustrzanki staniały i kupuje się je bardzo często
    tylko dlatego, że są lustrzankami. Zaobserwowane wielokrotnie - pokrętło
    wyboru trybu mogłoby mieć tylko zielony prostokącik, kompresja i
    rozdzielczość zdjęć nie ruszana od zakupu, takie magiczne pojęcia jak
    przysłona czy czas, nie mówiąc już o balansie bieli, są kompletnie takim
    użytkownikom nie znane.

    --
    bans

  • 105. Data: 2009-03-31 09:05:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nazgul pisze:
> [...]
    > Poldkiem PickUpem :)
    >
    > Znaczy się - Poldek lepszy. A młotek lepszy do wbijania gwoździ od

    Nie, bo wniosek, do którego niektórzy podążają jest jednoznaczny -
    kupiłem torbę pełną szkieł za kilka średnich krajowych i co mi tu będzie
    ktoś pier... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 106. Data: 2009-03-31 09:05:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    bans pisze:

> [...]
    > rozdzielczość zdjęć nie ruszana od zakupu, takie magiczne pojęcia jak
    > przysłona czy czas, nie mówiąc już o balansie bieli, są kompletnie takim

    Dlatego na zielonym zwykle wychodzi kupencja.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że stres jest niezdrowy/

  • 107. Data: 2009-03-31 09:06:57
    Od: bans <g...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Dlatego na zielonym zwykle wychodzi kupencja.

    Ale subtelniejsza niż w kompakcie? ;)

    --
    bans

  • 108. Data: 2009-03-31 09:09:59
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Bo garnki to aparat, a to co do nich wrzucasz to photoshop i
    > doświadczenie :)

    A próbowałeś smażyć omlet na cienkiej patelni z supermarketu, takie
    właściwie z folii aluminiowej?

    wer

  • 109. Data: 2009-03-31 09:15:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    b...@n...pl pisze:
    > A próbowałeś smażyć omlet na cienkiej patelni z supermarketu, takie
    > właściwie z folii aluminiowej?

    Tak, bo mam płytę ceramiczną :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 110. Data: 2009-03-31 09:16:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    bans pisze:

    > Ale subtelniejsza niż w kompakcie? ;)

    Powiedzmy, że kupencja subtelniejsza. Jak z pieska z rodowodem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/