  • 41. Data: 2011-10-04 12:27:24
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:25, DoQ pisze:

    > Serio??

    Serio

    > A może jednak za dużo filmów szpiegowskich oglądałeś?

    Nie, raczej nie.

  • 42. Data: 2011-10-04 12:28:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:27, Myjk pisze:
    > Tue, 04 Oct 2011 12:26:14 +0200, Jakub Witkowski

    > Do następnego razu.

    Chyba że go jednak postarają się złapać bez pościgu.

  • 43. Data: 2011-10-04 12:31:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Serio

    To tylko w filmie.

    > Nie, raczej nie.

    Oj chyba jednak tak.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 44. Data: 2011-10-04 12:32:20
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 12:18:56 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Kolega został niedawno zatrzymany mocno po kowbojsku, bo się wcześniej
    > nie zatrzymał.
    > A nie zatrzymał się, bo jechał w słuchawkach (nie słyszał sygnału), a
    > lusterko miał akurat
    > podniesione bo chwilę wcześniej ktoś go oślepiał długimi, więc odkręcił
    > w bok i przez parę
    > minut nie widział z tyłu koguta. Jechał owszem szybko dosyć (120/90),
    > ale równo i normalnie.
    > Ale oczywiście powinni, profilaktycznie - panzerfaustem

    Powinni;) Stwarza zagrożenie (i nie chodzi o prędkość). Skoro koguta nie
    widział (przez parę minut!!!!), to tym bardziej nie zauważy pieszego czy
    rowerzysty (o karetce na sygnale nie wspominając ;) ).
    A tak na serio, to mi chodzi o to, żeby Ci, co się nie zatrzymają do
    kontroli, nie czuli się bezkarni. A tak to w tej chwili niestety wygląda
    (poza nielicznymi wyjątkami, kiedy to sami się ukarają, tak jak kierowca z
    pierwszego posta w tym wątku).

    RobertP.

  • 46. Data: 2011-10-04 12:36:10
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:23, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-10-04 12:18, Jakub Witkowski pisze:
    > (...)
    >
    > Aha kolega, aha po kowbojsku, aha się nie zatrzymał.

    Aha.
    Według jego relacji, dość mocno po kowbojsku.

    > Aha, jechał w słuchawkach (czego nie wolno), nie widział kogutów,
    > jechał tylko 120 na 90 (normalnie) i oczywiście wszytko jest
    > w porządku.

    Nie, pewnie że nie jest. Piszę że jest?

    > No, najlepiej z jednej skrajności w drugą.

    Ale przecież to nie ja postuluję tego pancerfausta.

    Powinni go wyprzedzić, machnąć lizakiem i zatrzymać normalnie. Przynajmniej
    spróbować. IMHO.

  • 45. Data: 2011-10-04 12:36:10
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Chyba że go jednak postarają się złapać bez pościgu.

    Postaraja sie na pewno. I w toku sledztwa ustala, ze samochod uciekal o
    godzinie 12.
    Wlasciciel samochodu od 10 do 15 byl na zakupach na co ma 20 swiadkow.
    Podczas zakupow samochod skradziono. Wlasciciel zauwazyl kradziez po
    zakupach i natychmiast zglosil na Policji, co nastapilo o 15.15.
    I wszystko.

  • 47. Data: 2011-10-04 12:36:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 12:10, Myjk pisze:

    > Tak! Następnie posłusznie daje się wprowadzić na blokadę, gdzie kulturalnie
    > daje się zatrzymać panom policjantom!

    E, teraz już wiem jak to będzie. Może być tak, że uciekający ma
    przygotowany inny samochód, przesiada się i spokojnie odjeżdża
    nierozpoznany nie powodując dalszego zagrożenia :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 48. Data: 2011-10-04 12:37:18
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Tj. w momencie kiedy zniknie w lusterku policja, ścigany nagle zwalnia i
    > dalej już jedzie 50tką?
    > Jeszcze nie widziałem relacji z USA w której policja odpuszcza pościg.

    Branie przykłady z USA nie jest zbyt mądre:
    http://www.sadistic.pl/galeria/13709/dlaczego-w-angl
    ii-mowia-po-amerykansku

  • 49. Data: 2011-10-04 12:40:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:32, RobertP. pisze:

    > Powinni;) Stwarza zagrożenie (i nie chodzi o prędkość). Skoro koguta nie widział
    (przez parę minut!!!!),

    Nie wiem przez ile nie widział koguta. Twierdzi że chwilę wcześniej odkręcił to
    lusterko.

    > to tym bardziej nie zauważy pieszego czy rowerzysty (o karetce na sygnale nie
    wspominając ;) ).

    No, to prawda, to jest taki dość niefrasobliwy gość (typ "artysty"). Ale zero
    agresji,
    i mimo to, o ile wiem, nie miewa raczej wypadków.

  • 50. Data: 2011-10-04 12:41:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-04 12:24, DoQ pisze:

    > No teraz już wiem :)

    Przecież tutaj sami doświadczeni specjaliści w każdej kategorii. Nie
    dalej jak wczoraj dowiedziałem się, że budowa bezpiecznych dróg
    szybkiego ruchu nie poprawia bezpieczeństwa ruchu i nie zmniejsza
    ilości ofiar itd. Dowiedziałem się też, że w Polsce jest wysoka kultura
    jazdy i poza nią jadących 80km/ na 90km/h się pogania, trąbi
    i w ogóle. Mało tego - oni są winni większości wypadków i w ogóle
    zagrożeniem na drogach wszelakim. Odpuściłem sobie komentowanie
    tych rewelacji, szczególnie, ze kluczowym argumentem który miałby
    być potwierdzeniem tych teorii jest moje małe doświadczenie, brak
    jazdy w trasie, brak jazdy w innych krajach itd. Jak spytasz
    o statystyki to oczywiście ich nie ma, ale najważniejsze jest
    własne mocne przekonanie, że tak i już. Najlepsze było popieranie
    tych tez przykładami, które im wręcz przeczyły, ale co tam :)

    > Ale jak już coś się wydarzy to jęczą "gdzie była policja??" :))

    Standard.