  • 1. Data: 2011-10-04 08:25:41
    Temat: czy silnik 2.0tdi sie juz poprawily?
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    przymierzam sie do zakupu sharan/alhambra z roku 2007-2008. W tych latach w
    ofrecie sa zarowno silniki 1.9TDI (116KM) jak i 2.0TDI (140 i 170KM). Z tego
    co czytalem silniki 2.0TDI z poczatku produkcji sa niedopracowane, maja wady
    materialowe (pekanie blokow silnika, wycieranie sie zebatek). W skutek tego po
    okolo 150tys km czekaja powazne remonty.

    Czy wiadomo cos czy te silniki 2.0 zostaly poprawione? jezeli tak, to od kiedy?

    Bede wdzieczny za kazda informacje w tym temacie.

    Pozdrawiam,

    Flyte

  • 2. Data: 2011-10-04 13:44:49
    Temat: Re: czy silnik 2.0tdi sie juz poprawily?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Flyte" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego po
    > okolo 150tys km czekaja powazne remonty.

    mój z 2007r. ma 215000km, zębatki i blok jeszcze całe (odpukać ;),
    niepokojących objawów nie zauważyłem

    > Czy wiadomo cos czy te silniki 2.0 zostaly poprawione? jezeli tak, to od
    > kiedy?

    nie mam pojęcia ale wiem że 2.0 140KM jak dla mnie ma wystarczającą moc a na
    mniejszą bym narzekał ;)

    Lukasz

  • 3. Data: 2011-10-04 17:20:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > kiedy?
    >

    > Bede wdzieczny za kazda informacje w tym temacie.

    generalnie od 2008 (choć czytałem już ze i od 2007)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2011-10-04 18:08:16
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    to by mogło wyjaśniać mój brak problemów z w/w. - jest z końca 2007r.

    Lukasz

  • 5. Data: 2011-10-04 19:03:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:j6fb1i$foq$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to by mogło wyjaśniać mój brak problemów z w/w. - jest z końca 2007r.

    brat ma A4 2007 i po rozebraniu (w celu sprawdzenia na wszelki wypadek)
    okazało sie, ze problem go ... dotyczy (ale nie wiem z którego miesiąca ma
    auto)

  • 6. Data: 2011-10-04 19:04:26
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 04-10-2011 o 08:25:41 Flyte <f...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > kiedy?
    >

    > Bede wdzieczny za kazda informacje w tym temacie.

    Z tego co wyczytałem, to silniki o mocy 140KM miały właśnie takie atrakcje.

  • 7. Data: 2011-10-04 19:40:29
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > okolo 150tys km czekaja powazne remonty.
    > Czy wiadomo cos czy te silniki 2.0 zostaly poprawione? jezeli tak, to od

    poszukaj w googlach albo w ASO. VW oglosił kiedyś jaka seria była wadliwa.
    sprawdzało się to po VINie
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2011-10-04 23:08:18
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

> [...]
    > tego
    > co czytalem silniki 2.0TDI z poczatku produkcji sa niedopracowane, maja

    http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Wszystko-o-silniku
    -20-TDI,wid,13462365,wiadomosc.html

    chyba na temat i chyba nie bylo