  • 51. Data: 2011-10-04 12:42:47
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:31, DoQ pisze:

    > Oj chyba jednak tak.

    Na pewno nie są to krapowe relacje reality TV z USA z lat '80.

  • 52. Data: 2011-10-04 12:43:26
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Nie wiem przez ile nie widział koguta. Twierdzi że chwilę wcześniej
    > odkręcił to lusterko.

    Napisales ze przez "pare minut". Policja w takim razie wykazala sie anielska
    cierpliwoscia.

  • 53. Data: 2011-10-04 12:44:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-04 10:03, Grejon pisze:

    > Mercedes. Przy ostatniej stłuczce jakiegoś AMG też się ładny wątek
    > rozwinął.

    To jakie sa teraz jedynie sluszne samochody na pms? :>

    --
    Karolek

  • 54. Data: 2011-10-04 12:44:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jeden bandyta za kierownicą ucieka przed innym bandytą za kierownicą.
    > Czujesz ?

    Dla przestępcy policjant zawsze będzie bandytą :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 55. Data: 2011-10-04 12:45:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-04 12:36, CeSaR pisze:

    > Postaraja sie na pewno. I w toku sledztwa ustala, ze samochod uciekal o
    > godzinie 12.
    > Wlasciciel samochodu od 10 do 15 byl na zakupach na co ma 20 swiadkow.
    > Podczas zakupow samochod skradziono. Wlasciciel zauwazyl kradziez po
    > zakupach i natychmiast zglosil na Policji, co nastapilo o 15.15.
    > I wszystko.

    Zbyt często tak to wygląda.

  • 56. Data: 2011-10-04 12:46:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Na pewno nie są to krapowe relacje reality TV z USA z lat '80.

    No ba. Bo w filmach sensacyjnych uciekinier podbiera inny samochód,
    którym spokojnie i bezstresowo odjeżdża pokazując środkowy palec policji
    - prawda?:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 57. Data: 2011-10-04 12:46:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:36, DoQ pisze:

    > E, teraz już wiem jak to będzie. Może być tak, że uciekający ma przygotowany inny
    samochód, przesiada się i spokojnie odjeżdża nierozpoznany nie powodując dalszego
    zagrożenia :)

    Niech zgadnę: to motyw z filmów szpiegoskich?

  • 58. Data: 2011-10-04 12:47:23
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-10-04 12:46, DoQ pisze:

    > No ba. Bo w filmach sensacyjnych uciekinier podbiera inny samochód, którym
    spokojnie i bezstresowo odjeżdża pokazując środkowy palec policji - prawda?:)

    Skoro tak twierdzisz...

  • 59. Data: 2011-10-04 12:49:31
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Standard.

    Na koniec zostaniesz niereformowalnym kapeluszem i dostaniesz plonka :-)

  • 60. Data: 2011-10-04 12:52:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Skoro tak twierdzisz...

    Ja? Przecież ja nie piszę, że uciekający to twardziel, który potrafi
    zachować spokój i racjonalne myślenie w krytycznej sytuacji.
    Ten w mercedesie wolał skręcić sobie kark niż dać się zatrzymać, to
    musiała być oaza inteligencji.

    Pozdrawiam
    Paweł