  • 1. Data: 2011-10-04 08:52:29
    Temat: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    W telegraficznym skrócie:
    Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na
    miejscu.

    http://goo.gl/9xoZ3

    Ghosthunter

  • 2. Data: 2011-10-04 09:29:50
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-04 08:52, Ghosthunter pisze:
> [...]
    > Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    > zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na

    No cóż. Kolejny w kolejce do nagrody Darwina.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-10-04 09:30:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    > zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na

    No i co z tego?
    Zeby to chociaz BMW bylo, bylaby szansa na kolejnego tasiemca ;>

    --
    Karolek

  • 4. Data: 2011-10-04 09:31:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > No cóż. Kolejny w kolejce do nagrody Darwina.

    Otrzymal w trybie natychmiastowym.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2011-10-04 10:00:25
    Od: "Buniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    >zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na

    Ale jakie komenty, policja powinna odpuścić pościg :), skąd się bierze taki
    tok rozumowania.

    Buniek

  • 6. Data: 2011-10-04 10:03:20
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-10-04 09:30, Karolek pisze:

    > No i co z tego?
    > Zeby to chociaz BMW bylo, bylaby szansa na kolejnego tasiemca ;>

    Mercedes. Przy ostatniej stłuczce jakiegoś AMG też się ładny wątek rozwinął.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-10-04 10:15:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Buniek,

    Tuesday, October 4, 2011, 10:00:25 AM, you wrote:

    > Ale jakie komenty, policja powinna odpuścić pościg :),

    Oczywiście, że powinna odpuścić. W takich sytuacjach urządza się
    blokady a nie pościgi.

    > skąd się bierze taki tok rozumowania.

    Z dbałości o życie ludzi. Desperat może komuś zrobić krzywdę. Policja
    w pościgu również.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-10-04 10:24:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ale jakie komenty, policja powinna odpuścić pościg :),
    > skąd się bierze taki tok rozumowania.

    I bardzo słuszne komenty. Pościg stwarza kolejne zagrożenie
    dla postronnych osób. Mało było wypadków kiedy ścigający
    radiowóz kogoś potrącił? Po to policja ma środki łączności
    żeby np. kawałek dalej gościa zatrzymać np. kolczatką. Ale
    pościg jest taki "amerykański" ;-).
    Poza tym wykroczenie zostało zarejestrowane, więc jaki
    problem wyegzekwować karę? Jeszcze trochę i wymyślą
    ścigające fotoradary :-). A potem tylko krok do
    strzelających...

  • 9. Data: 2011-10-04 10:53:27
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 10:24:02 +0200, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

    > I bardzo słuszne komenty. Pościg stwarza kolejne zagrożenie dla
    > postronnych osób.

    A skąd wiadomo, że debil który się nie zatrzymał do kontroli nie stwarza
    takiego zagrożenia? Skoro się nie zatrzymał, to zapewne miał coś na
    sumieniu (pijany jechał? miał zwłoki w bagażniku? jechał na rozbój z
    gnatem i kijami bejzbolowymi?). Jak dla mnie, może zostać wyeliminowany
    profilaktycznie, nawet strzałem z Panzerfausta. Żeby następny debil nie
    czuł się bezkarny i wiedział że może spotkać go to samo, a nie kalkulował,
    że po wypiciu flaszki w razie czego nie zatrzyma się do kontroli, i
    najwyżej zgłosi się na posterunek jak przetrzeźwieje).

> [...]
    > Poza tym wykroczenie zostało zarejestrowane, więc jaki problem
    > wyegzekwować karę? Jeszcze trochę i wymyślą ścigające fotoradary :-). A

    Jak pokazuje życie, często jest problem z wyegzekwowaniem kary. Np. słynna
    sprawa potrącenia we Wrocławiu zarejestrowana przez monitoring (do
    obejrzenia np. tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=0OH3uofZsR4). Nie
    wiem jak się to skończyło, ale były duże trudności z ustaleniem kto
    prowadził auto w chwili wypadku (jechało nim trzech kolesi, tu jest jakiś
    artykuł sugerujący, że prawie udało się im wywinąć
    http://www.gazetawroclawska.pl/126837,bedzie-nowy-pr
    oces-o-wypadek-na-pilsudskiego,id,t.html
    ).

    RobertP.

  • 10. Data: 2011-10-04 10:57:13
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > Uciekał przed policją. Jechał 160 km/godzinę w terenie zabudowanym. Po
    > zjechaniu na drogę gruntową stracił panowanie i wypadł z drogi. Śmierć na

    selekcja naturalna... dobrze, że nie zabił przypadkowych osób.