  • 141. Data: 2011-10-05 14:20:29
    Temat: Re: Zginął podczas policyjnego pościgu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-05 13:56, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg"<f...@p...com> wrote in message

    > No tak wlasnie wyglada rzeczywistosc. U nas, czyli w Polsce.

    Nie, tak wygląda rzeczywistość - w tym w Polsce. Bywa różnie, wypadki
    się zdarzają.

    > Znajdz moj
    > tekst, gdzie porownywalem do "lepszego zachodu"...

    To nie musi być Twój tekst - odpowiadałeś polemiczne wprost na
    moje zdanie
    <cite>
    Jaki kraj, tacy terroryści. Na "zachodzie" też się wypadki przy
    pościgach zdarzają.
    </cite>
    Wręcz napisałeś, ze w ogóle Ciebie nie interesuje sytuacja tam,
    ale w Polsce oczywiście jest z tym bardzo źle itd.

  • 142. Data: 2011-10-05 15:41:23
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

> [...]
    > moje zdanie
    > <cite>
    > Jaki kraj, tacy terroryści. Na "zachodzie" też się wypadki przy

    Piszac o polskiej rzeczywistosci odpowiadalem na post o tym, jak to wyglada
    na filmach sensacyjnych. I to nie byl Twoj post.

    > Wręcz napisałeś, ze w ogóle Ciebie nie interesuje sytuacja tam,
    > ale w Polsce oczywiście jest z tym bardzo źle itd.

    Klania sie czytanie ze zrozumieniem. Napisalem, ze interesuje mnie, zeby mi
    na glowe radiowoz nie spadl. Tam gdzie nie jezdze nic mi nie spadnie, wiec
    mnie to nie obchodzi. A reszta to juz Twoja wybujala wyobraznia. Nigdzie nie
    porownywalem PL do zachodu, tylko to sobie wymysliles.

    --
    Axel

  • 143. Data: 2011-10-05 19:10:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 05-10-2011 11:53, Karolek pisze:
    > Moze to, ze nie bedzie slychac tylko glosow populistow i przyglupow,
    > poklepujacych sie po plecach.

    Wątpię. I jaki w tym cel? Płacą Ci za to?;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 144. Data: 2011-10-06 07:39:20
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-05 19:10, DoQ pisze:

    > Wątpię. I jaki w tym cel? Płacą Ci za to?;)

    Nie placa.

    --
    Karolek

  • 145. Data: 2011-10-06 20:51:41
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 12:41:54 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Przecież tutaj sami doświadczeni specjaliści w każdej kategorii.

    Piszesz oczywiście o sobie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 146. Data: 2011-10-06 20:57:54
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 12:23:29 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >jechał w słuchawkach (czego nie wolno)

    Podstawa prawna.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 147. Data: 2011-10-07 16:00:17
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    > Hello Buniek,
    >
    > Tuesday, October 4, 2011, 2:59:57 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Już pisałem - policja powinna mieć helikoptery do śledzenia
    > desperatów. DOQ zapodał filmy z takich działań.
    >
    > [...]
    Lol... oszczędnie licząc jeden taki helikopter na powiat, ciągle w
    powietrzu... kto za to zapłaci? Jeśli Ty to jestem za :)

  • 148. Data: 2011-10-07 16:17:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pablo,

    Friday, October 7, 2011, 4:00:17 PM, you wrote:

    [...]

    > Lol... oszczędnie licząc jeden taki helikopter na powiat, ciągle w
    > powietrzu... kto za to zapłaci? Jeśli Ty to jestem za :)

    Tobie się wydaje, że w każdym powiecie w kraju ciągle trwa jakiś
    pościg?

    Nie tędy droga - tu trzeba tak jak w cywilizowanym świecie -
    helikoptery nad dużymi miastami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl