  • 1. Data: 2009-06-23 13:56:08
    Temat: Zestawienie wielkosci matryc - diagram
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Znalazlem w necie fajnie zrobione zestawienie fizycznej wielkosci matryc
    stosowanych we wspolczesnych aparatach.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/999e2bf7e1
    4dffdd.html

    Powinno to uzmyslowic maniakom pikseli co tak naprawde wplywa na jakosc
    obrazu w aparacie !

    Pozdrawiam !

    Adameck

  • 2. Data: 2009-06-23 15:15:12
    Temat: Re: Zestawienie wielkosci matryc - diagram
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    4dffdd.html

    > Powinno to uzmyslowic maniakom pikseli co tak naprawde wplywa na

    Co?

  • 3. Data: 2009-06-23 15:17:21
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Co?
    oczywista oczywistosc ze soft odpowiedzialny za obrobke wgrany przez
    producenta ))))

  • 4. Data: 2009-06-23 15:18:38
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Adameck" napisał
    > Powinno to uzmyslowic maniakom pikseli co tak naprawde wplywa na jakosc
    > obrazu w aparacie !
    w cuda wierzysz? przecież megapiksele są ważne! najważniejsze! przecież
    każdy wie że więcej megapikseli tym lepiej, a nie jakieś prostokąty nam pan
    pokazujesz, w umysłach światłych ludzi mieszasz!

    ;)

  • 5. Data: 2009-06-23 16:18:59
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > oczywista oczywistosc ze soft odpowiedzialny za obrobke wgrany przez
    > producenta ))))

    a nie soft do wykrywania usmiechow?

    Roger

  • 6. Data: 2009-06-23 16:20:38
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Roger from Cracow wrote:

    > a nie soft do wykrywania usmiechow?

    Nieprawda, bo najważniejsza jest plastyka uzyskiwana na matrycach Canona.

  • 7. Data: 2009-06-23 16:26:35
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Nieprawda, bo najważniejsza jest plastyka uzyskiwana na matrycach Canona.

    To już nie dusza Nikona?

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-06-23 16:48:37
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Adameck" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    4dffdd.html

    > Powinno to uzmyslowic maniakom pikseli co tak naprawde wplywa na jakosc

    Skoro już Koledzy oświecali mnie w kwestiihistogramu, to może i tu się uda.
    Taką stronę znalazłem:
    http://plieth.com/jurek/nieskonczonosc.html
    Czy nie wynika z tego, że matryca o tych samych wymiarach, ale większej
    ilości pikseli może zarejestrować mniejsze szczegóły?

  • 9. Data: 2009-06-23 18:05:53
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    awygo pisze:
    > Skoro ju? Koledzy o?wiecali mnie w kwestiihistogramu, to mo?e i tu sie uda.
    > Tak? strone znalaz?em:
    > http://plieth.com/jurek/nieskonczonosc.html
    > Czy nie wynika z tego, ?e matryca o tych samych wymiarach, ale wiekszej
    > ilo?ci pikseli mo?e zarejestrowaae mniejsze szczegó?y?

    Może zarejestrować. O ile obiektyw je przepuści :)
    Andrzej
    kalkulatory foto i takie tam: http://album.radom.pl/index.php?n=Foto.Index

  • 10. Data: 2009-06-23 19:26:57
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > Powinno to uzmyslowic maniakom pikseli co tak naprawde wplywa na jakosc
    > obrazu w aparacie !
    >
    > Pozdrawiam !
    >
    > Adameck

    czyli co , uwazasz ze nie ma co produkowac/kupowac wiekszych matryc ,
    na ktorych miesci sie wiecej pixeli ?