  • 1. Data: 2009-06-22 14:51:50
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/25 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam serdecznie !

    Znowu z lekkim poslizgiem (jakos ostatnio nie udaje mi sie
    wycelowac w niedziele) przypominam, ze skonczyl sie tydzien wiec
    jest okazja by pochwalic sie tym co tam znowu pstryknelismy.

    Ja na przyklad sfotografowalem scenke pod wiele mowiacym tytulem
    "Na lody czy na piwo"

    http://img30.yfrog.com/i/nalodyczynapiwo.jpg/

    Tak wiec wszystkim autorom dziekuje za udzial w watku 24-tym
    i zapraszam do pokazywania swoich nowych zdjec w watku 25-tym

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-06-22 15:47:17
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/25 - fotoplenery.eu
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@o...pl> napisał(a):
    ..
    > Tak wiec wszystkim autorom dziekuje za udzial w watku 24-tym
    > i zapraszam do pokazywania swoich nowych zdjec w watku 25-tym

    Witam
    tym razem dwa ujęcia z jednej "sesji":

    http://img31.imageshack.us/img31/1921/image00001m.jp

    http://img132.imageshack.us/img132/1126/image00002s.
    jpg

    bo sam nie wiem, które lepsze.

    Pozdrawiam,
    MP

  • 3. Data: 2009-06-22 16:37:27
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Mister Proper pisze:

    > tym razem dwa ujęcia z jednej "sesji":
    >
    > http://img31.imageshack.us/img31/1921/image00001m.jp
    >
    > http://img132.imageshack.us/img132/1126/image00002s.
    jpg

    > bo sam nie wiem, które lepsze.

    Zdecydowanie drugie. W pierwszym te pręty przeszkadzają (w zasadzie lewy, bo
    prawy praktycznie ginie na brzegu kadru), w drugim są częścią opowiadanej historii.

  • 4. Data: 2009-06-22 17:43:15
    Od: 2late <d...@w...pl>

    tomek wrote:

    > Znowu z lekkim poslizgiem (jakos ostatnio nie udaje mi sie
    > wycelowac w niedziele) przypominam, ze skonczyl sie tydzien wiec
    > jest okazja by pochwalic sie tym co tam znowu pstryknelismy.

    A taki samolot moze byc?
    http://img33.imageshack.us/i/p1060056.jpg/
    ;)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

  • 5. Data: 2009-06-22 17:45:13
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 16:51:50 +0200, tomek napisał(a):

    a tutaj moje dwie fotki z pewnego porannego spaceru.

    http://img36.imageshack.us/img36/7531/jedenq.jpg

    http://img36.imageshack.us/img36/6307/dwaw.jpg

  • 6. Data: 2009-06-22 18:55:58
    Od: JD <J...@g...com>

    http://plfoto.com/1885088/zdjecie.html

    z okna z przedwczoraj

    JD

  • 7. Data: 2009-06-22 23:26:43
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > ... jest okazja by pochwalic sie tym co tam znowu pstryknelismy.

    W łikend były dni Łowicza. Temat ledwie liznąłem. Brak pomysłu na
    całość. Tylko dwa ujęcia.
    http://mgpl.deviantart.com/art/199-126624515
    http://mgpl.deviantart.com/art/201-126624641

  • 8. Data: 2009-06-22 23:35:39
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > http://plfoto.com/1885088/zdjecie.html
    >
    > z okna z przedwczoraj

    Szkoda, że rowerzysty nie złapałeś trochę wcześniej, klasycznie w 1/3
    - ciej szerokości. Tak chciałeś czy się spóźniłeś ? I tak mi się
    podoba.

    PS

    Kadrowałeś ?
    Bo ja lubię "na Bressona", tnę tylko aparatem i koniec.

  • 9. Data: 2009-06-23 05:00:50
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "mg" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > PS
    >
    > Kadrowałeś ?
    > Bo ja lubię "na Bressona", tnę tylko aparatem i koniec.

    Dzięki za sugestię, tak chciałem,
    miałem z czego kadrować, co nie znzczy, że zrobiłem to najlepiej.

    Staram się mmieć zapas w kadrze,
    bo w takich zdjęciach to zazwyczaj
    jest brak czasu na przemyślenia.

    JD

  • 10. Data: 2009-06-23 09:03:46
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Staram sie mmiec zapas w kadrze,
    > bo w takich zdjeciach to zazwyczaj
    > jest brak czasu na przemyslenia.

    Na szybkości działania z chirurgiczną precyzją polega sztuka takiej
    zabawy :)
    http://mgpl.deviantart.com/art/155-121189363

    Mnie się marzy wświetlanie perforacji negatywu w zdjęcia tak jak to
    robił Bresson. Cyfra ma swoje zalety ale ma też wady. W przypadku
    cyfry zostaje tylko słowo autora, że "nie cięte".