  • 1. Data: 2009-06-22 16:43:18
    Temat: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    Cześć,
    piszę tu do Was na grupę, ponieważ padła mi dziś ładowarka BC-900...
    którą przez pierwszy okres użytkowania sobie bardzo chwaliłem i
    zastanawiam się nad czymś w jej miejsce - tylko zdecydowanie nie kolejną
    BC-900. Bardzo się zraziłem. Zbyt awaryjne, a do gwarancji ja nie mam
    nerwów - wole coś co działa i gdyby nie fakt, że przejechałem się
    strasznie na tej BC-900 nie pisałbym tu do Was. Po prostu naczytałem się
    masy pozytywnych opinii na necie i skonczyło się tak:

    http://kaiko.pl/index.php?option=com_content&view=ar
    ticle&id=58&Itemid=63
    czyli zginęła, ale ja nie o tym (jak ktoś ma ochotę to zapraszam do
    poczytania mej wyjątkowo wściekłej recenzji tej ładowarki).

    Wziąłbym od ręki MH-C9000 albo coś innego (jestem otwarty na
    propozycje). Tylko bym był bardzo wdzięczny jakby ktoś mi potwierdził,
    że po roku/dwóch regularnego użytkowania (ładowanie ok. 2 kompletów na
    tydzień) wszystko jest w porządku. Opinii na necie jest dużo ale
    wszystkie "suche" - sam po pierwszym miesiącu użytkowania polecałem
    swoją BC-900 wszystkim, ale teraz bym tego nie zrobił.

    Dlatego zanim kupię mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto już jej
    doświadczył ewentualnie jakiejś innej pozwalającej mi kontrolować
    zużycie akumulatorów.

    Będę nią ładował Sanyo Eneloopy.

    Dzięki za pomoc.

    Kaiko

    fotograficznie: http://kajetan.mastela.com
    po godzinach: http://kaiko.pl

  • 2. Data: 2009-06-22 17:19:15
    Temat: Re: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "Kaiko" napisał
    > Cześć,
    > piszę tu do Was na grupę, ponieważ padła mi dziś ładowarka BC-900...
    [ciach]
    wzruszająca jest Twoja "recenzja". ładowarka jest do dupy bo śrubokręt dało
    się wbić w obudowę... jeśli tak się obchodzisz ze sprzętem to dziwię się że
    AŻ tak długo wytrzymała. i rzetelności w tej recenzji też niewiele.
    wystarczyło mi rzucić okiem i widzę, że (cytuję) "prąd ładowania 250 mAh" -
    takie cudo tam na pewno nie występuje. raz że mylisz jednostki, a dwa że
    nawet nie wiesz że ładowanie masz prądem 200 albo 500 mA. to stawia pod
    znakiem zapytania całą twoją opowiastkę dla sfrustrowanych. ja i 3 znajome
    mi osoby korzystają z tej ładowarki od kilku lat i jakoś problemów nie
    miewamy
    mimo wszystko pozdrawiam

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-06-22 17:42:40
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    akara0 wrote:
> [...]
    > albo 500 mA. to stawia pod znakiem zapytania całą twoją opowiastkę dla
    > sfrustrowanych. ja i 3 znajome mi osoby korzystają z tej ładowarki od

    śrubokręt to byl tylko skutek... jak regularnie sprzęt daje ciała to
    czasem jestem człowiekiem porywczym. :)

    o prąd ładowania chodziło mi najniższy (tak jak sie wrzuci na sucho
    akumulatorki). Wybacz ale z rozwalonego ekraniku już nie miałem jak
    odpisać. (sprawdziłem w instrukcji i rzeczywiście 200).

    Na polecenia BC-900 już jestem odporny i po co ten OT, zeby sie
    poprzepychać?

  • 4. Data: 2009-06-22 18:00:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h1ofqd$hgu$1@news.dialog.net.pl>,
    Kaiko nabazgrał:
    > śrubokręt to byl tylko skutek... jak regularnie sprzęt daje ciała to
    > czasem jestem człowiekiem porywczym. :)
    >
    > Na polecenia BC-900 już jestem odporny i po co ten OT, zeby sie
    > poprzepychać?

    Co do ładowarki się nie wypowiem, BC-700 mi działa bezbłędnie, ale dopiero
    1.5 roku. Ale powiem Ci, że z Twoim podejściem do życia byłbym już dawno
    permamentnie obrażony na:
    - dyski Samsung
    - dyski Seagate
    - telefony Samsung
    - telefony LG
    - telefony Sony
    - obiektywy Pentax
    - monitory Nec
    - monitory Eizo

    Wszystkie powyższe sprzęty wróciły do mnie lub kogoś z rodziny z gwarancji
    równie popsute jak wyjechały. Przy czym z reguły wystarczyło wysłać jeszcze
    raz lub dwa, ale na przykład ostatnia pozycja skończyła się w sądzie...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 5. Data: 2009-06-22 18:05:33
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > wzruszająca jest Twoja "recenzja". ładowarka jest do dupy bo śrubokręt
    > dało się wbić w obudowę
    > \

    poza tym czytanie ze zrozumieniem to prawdziwe błogosławieństwo! Byłbym
    naprawdę szczęśliwy gdyby ludzie, którzy czytają to co do nich pisze
    czytali to ze zrozumieniem. Niestety Ty do nich nie należysz, a szkoda
    bo może zamiast mi wrzucać i wytykać to byś po prostu napisał coś
    sensownego.

    Pozwól, że pomogę Ci w zrozumieniu tego trudnego tekstu: Ładowarka jest
    do dupy bo się popsuła w wyniku czego zaliczyła śrubokrętem.

    Nie dorabiaj filozofii, tylko ucz się czytać.

  • 6. Data: 2009-06-22 18:13:42
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > Co do ładowarki się nie wypowiem, BC-700 mi działa bezbłędnie, ale dopiero
    > 1.5 roku.

    Kurcze z tego co ja czytam po necie to są stare poczciwe ładowarki
    BC-900 i nowe awaryjne. Ciekawe czy z BC-700 też tak jest.

    > Ale powiem Ci, że z Twoim podejściem do życia byłbym już dawno
    > permamentnie obrażony na:

    znow nie przesadzałbym... po prostu sprzęt jest tani to się go nie
    opłaca wysyłać po 10 razy tracąc nerwy. Kiedy serwis ma takie podejście
    jakie ma, a sprzęt zaczyna nawalać miesiąc od zakupu. To można się obrazić.

> [...]
    > raz lub dwa, ale na przykład ostatnia pozycja skończyła się w sądzie...

    Smutne jest to co piszesz. Ja miałem podobnie z D300, dwa razy musiał
    wędrować do serwisu. No, ale tu jest sens walczyc - w końcu puszka
    trochę kosztuje.

    Rozbawi Cie jak Ci powiem, że z monitorem Eizo miałem dokładnie to samo
    -> S2231W. Od nowości 2 bad pixele i odbarwienia (plamy) i nie pogadasz
    - bo wszystko ponoć w normie producenta. Dopiero rzecznik praw
    konsumenta pomógł w sprawie. Monitor mi wymienili.

  • 7. Data: 2009-06-22 18:15:42
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Kaiko wrote:
> [...]
    > zastanawiam się nad czymś w jej miejsce - tylko zdecydowanie nie kolejną
    > BC-900. Bardzo się zraziłem. Zbyt awaryjne, a do gwarancji ja nie mam

    to może TechnoLine IC 8800 ? Mam taką od 4 lat (a może 3 .. nie
    pamiętam) i nigdy mnie nie zawiodła.

    Ale .... to ten sam model co BC-900 :-P Może tym razem kup u lepszego
    sprzedawcy, takiego który wymieni zepsuty sprzęt.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 8. Data: 2009-06-22 18:23:04
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    Kaiko wrote:
    > BC-900. Bardzo się zraziłem. Zbyt awaryjne, a do gwarancji ja nie mam

    no dobra, zrobiłem research za Ciebie i znalazłem to

    http://www.allegro.pl/item648437791_najlepsza_ladowa
    rka_powerex_mh_c9000_mhc9000.html
    http://www.robertphotoblog.com/2007/maha-mhc9000-rev
    iew/
    http://www.mahaenergy.com/store/viewitem.asp?idprodu
    ct=423
    http://news.elektroda.pl/ladowarka-bc-900-czy-mh-c90
    00-t379647.html

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 9. Data: 2009-06-22 18:24:37
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > Ale .... to ten sam model co BC-900 :-P Może tym razem kup u lepszego
    > sprzedawcy, takiego który wymieni zepsuty sprzęt.

    Tu masz pewnie rację. Wziąłem od pierwszego lepszego na allegro. Już nie
    miałem ochoty jej pchać tam drugi czy trzeci raz.

    Jakbym wiedział, że ta BC-900 nie da ponownie ciała tak jak ta moja to
    bym ją wziął raz jeszcze - bo mi bardzo funkcjonalnie odpowiadała. Tylko
    mam ogromne obawy po pierwszej. Może to kwestia przypadku, że trafiłem
    taką sztukę - ale ciężko mi się przełamać. Wolałbym jednak coś innego.

  • 10. Data: 2009-06-22 18:38:28
    Od: Kaiko <s...@s...pl>

    > no dobra, zrobiłem research za Ciebie i znalazłem to

    wiesz, no tyle to sam znalazlem :)

    Chciałem po prostu pogadac w kontekscie awaryjności w czasie, a nie
    funkcjonalności - o tej można wszędzie poczytać :)

    Jak miałbym brać po funkcjonalności i do moich potrzeb to brałbym drugi
    raz BC-900. Teraz rozważam MH-C9000, ale pytam pod kątem pewności tej
    ładowarki. Chciałbym po prostu kupić coś czego poużywam te dwa lata, a
    nie 2 miesiące.

    A takie pytanie. Z tego co piszecie to Wam działają te BC900
    bezawaryjnie. Dużo jej używacie? U mnie średnio pracowała 20-30h
    tygodniowo. Zawsze pracowałem najmniejszym prądem z rozładowaniem (więc
    jeszcze dodatkowo na discharge) - te 30 godz. tygodniowo mogła robić.
    Sporadycznie ładowałem 1000/1000/1000/1000 (z 5 razy się mi zdarzyło,
    jak potrzebowałem szybko).

    I gdzie ewentualnie polecacie kupić? Bo może jakąś lewą sztukę dostałem.