  • 1. Data: 2009-06-22 09:48:16
    Temat: [OT] kto zna sklep z filtrami na 77mm
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    Szukam sklepu w Polsce, ktory prowadzi sprzedaz internetowa, sklepu
    takiego ktory posiada na stanie filtr Hoya NDx400 na srednice 77mm.
    Na iternecie jest kilka sklepow ktore niby maja, ale po telefonie
    okazuje sie ze wlasie sie skonczyly i trzeba zamawiac u polskiego
    dystrybutora, niestety polski dystrybutor nie ma ich rowniez i nie
    wie kiedy bedzie mial, wiec jak ktos kupi w sklepie w ktorym jest
    ale tylko na niby to pewnie bedzie czekac kilka tyg.

    Oczywiscie jest to kompromis bo wolalbym B+W ND110, ale w PL nigdzie
    go nie dostane a czas oczekiwania na sprowadzenie to wrzesien.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz

  • 2. Data: 2009-06-22 10:51:47
    Temat: Re: [OT] kto zna sklep z filtrami na 77mm
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Na eBayu jest od ręki w Niemczech.
    Nie wiem czy 100 EUR z przesyłką to dobra cena za B+W ale jak jesteś
    zdesperowany ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-06-22 11:18:23
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 22 czerwca 2009 (12:51:47) napisano:

    > Na eBayu jest od ręki w Niemczech.
    > Nie wiem czy 100 EUR z przesyłką to dobra cena za B+W ale jak jesteś
    > zdesperowany ; )

    Hm, wlasnie dzis zalozylem tam konto i szukalem, ale chyba jakos nie
    tak bo nie znalazlo mi, cena by byla ok. Dzieki, poszperam tam
    jeszcze.

  • 4. Data: 2009-06-22 11:19:56
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > Szukam sklepu w Polsce, ktory prowadzi sprzedaz internetowa, sklepu
    > takiego ktory posiada na stanie filtr Hoya NDx400 na srednice 77mm.

    NDx8 77mm kupowalem w foto-tip.pl. Wiec moze tam ?

    Pozdr,
    ABS

  • 5. Data: 2009-06-22 11:32:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    http://tiny.pl/3kks

    adam

  • 6. Data: 2009-06-22 12:25:02
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 22 czerwca 2009 (13:32:29) napisano:

    > http://tiny.pl/3kks

    Dzieki Adam :)

  • 7. Data: 2009-06-22 13:40:53
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    > Oczywiscie jest to kompromis bo wolalbym B+W ND110, ale w PL nigdzie
    > go nie dostane a czas oczekiwania na sprowadzenie to wrzesien.

    Ok, dzieki iza odpowiedzi, u polskich dystrybutorow znalazlem
    znalazłem cos jeszcze ciemniejszego od Hoya NDx400: Heliopan ND 3.0, o
    10 przeslonek sciemnia a nie jak Hoya o 9 :) Czyli identyczny jak B+W
    ND110 :) Szkoda ze wszyscy maja tak rozne oznaczenia filtrow.

  • 8. Data: 2009-06-23 08:24:51
    Od: "Andrzej A. Mroczek" <a...@m...com.pl>

    http://www.raysfoto.pl/DefaultPage.aspx?pageId=0

    Najpełniejsza oferta - pozdrowienia

    AAM

  • 9. Data: 2009-06-23 13:04:41
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 23 czerwca 2009 (10:24:51) napisano:

    > http://www.raysfoto.pl/DefaultPage.aspx?pageId=0

    > Najpełniejsza oferta - pozdrowienia

    Wlasnie tam kupilem, nie ma B+W ND110, nie ma też hoya NDx400 ale za to
    jest Heliopan ND 3.0 stopujacy o 10 przeslonek :)

    Dzieki.