  • 31. Data: 2012-01-17 13:07:35
    Temat: Re: Zdjecia - zapraszam
    Od: Jaś Bartłomiej <j...@i...pl>

    W dniu 2012-01-17 13:04, quent pisze:

    > Zlituj się nad ludźmi, którzy nie mogą czytać białego tekstu na czarnym
    > tle :-(
    > Po kilku sek kręci mi się w głowie.
    > Kiedyś tak nie miałem ale z czasem na coś trzeba popaść ;-)
    > Pisałem też petycję w tej samej sprawie do dpreview ;-)))

    Ja pomagam sobie zaznaczając cały tekst. Wtedy mam niebieskie litery z
    białym tłem. Pomaga :-P

  • 32. Data: 2012-01-17 13:17:41
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-17 14:07, Jaś Bartłomiej pisze:
    > Ja pomagam sobie zaznaczając cały tekst. Wtedy mam niebieskie litery z
    > białym tłem. Pomaga :-P

    Radzę sobie identycznie :-)
    Jednak często są np. jakieś foty (np. dpreview) i takie przełączanie
    jest męczące. Ogólnie to lipa :-(

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 33. Data: 2012-01-17 17:49:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > Kiedyś tak nie miałem ale z czasem na coś trzeba popaść ;-)
    > Pisałem też petycję w tej samej sprawie do dpreview ;-)))

    Ale niestety tak mnie jest ładniej i nie mogę zmienić :)

    W ff masz ''widok/styl/ignoruj style'' i robi się wszędzie jak
    zadeklarowałeś w ustawieniach przeglądarki. Często tego używam, gdy ktoś
    dobierze dzikie kolory, choć nie do końca tak, a przez plugin PrefBar -
    masz ptaszka na belce ikon i w sekundę można każdą stronę pozmieniać
    (osobno czcionki, kolory, wyłączyć animacje itd).

    --
    pozdrawia Adam
    /łyżka na to: skoro nie widać różnicy, po co przepłacać; prawie czyni

  • 34. Data: 2012-01-17 21:21:06
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2012-01-17 13:04, quent pisze:

    > Zlituj się nad ludźmi, którzy nie mogą czytać białego tekstu na czarnym
    > tle :-(

    Przecież można wysłuchać! :)

  • 35. Data: 2012-01-18 07:07:12
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-17 22:21, jo44 pisze:
    > Przecież można wysłuchać! :)

    W pracy można się poopier... ale słuchawki na uszach to byłaby lekka
    przeginka.
    Janko podsunął mi jednak tipa z tym softem - muszę to sprawdzić, bo nie
    ukrywam co jakiś czas zaglądam na jego www no i na to nieszczęsne
    deepreview :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2012-01-18 07:09:09
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-17 18:49, Janko Muzykant pisze:
    > PrefBar -
    > masz ptaszka na belce ikon i w sekundę można każdą stronę pozmieniać
    > (osobno czcionki, kolory, wyłączyć animacje itd).

    Dzięki - muszę poszukać czegoś takiego pod chroma

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 37. Data: 2012-01-29 16:39:39
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 14 Sty, 20:09, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    > po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z
    > 14-150 oraz ep1 z samyangiem 7,5
    > Góry:http://as.elte-s.com/patrz/12/0102.htm
    > Ocean:http://as.elte-s.com/patrz/12/0101.htm
    >
    > A tu sporo zdjęć w hd, na tapetki itp.http://as.elte-s.com/patrz/duze.htm
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:http://as.elte-s.comwww.facebook.com/smialekadam
    > /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    > przyjemnym/

    Jakies 2-3 mies temu ogladalem w necie, na innym (niefotograficznym)
    forum podobne fotki z tej samej wyspy.
    Czy to byly Twoje, czy innego kolesia ? Moze byliscie tam razem ?

  • 38. Data: 2012-01-29 16:49:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 17:39, Marek pisze:
    > Jakies 2-3 mies temu ogladalem w necie, na innym (niefotograficznym)
    > forum podobne fotki z tej samej wyspy.
    > Czy to byly Twoje, czy innego kolesia ? Moze byliscie tam razem ?

    Byłem tam na początku stycznia więc raczej to niemożliwe. Nie widziałem
    co prawda nikogo łażącego bez szlaków (tylko jedna trasa na zdjęciach
    jest znakowana i posiada w ogóle jakąś ścieżkę), ale z pewnością czasem
    ktoś tak chadza i pstryka.

    --
    pozdrawia Adam
    /odpowiedź jest natychmiastowa: tak - albo nie; nie wiem... znaczy wiem!/

  • 39. Data: 2012-02-04 16:16:30
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    > po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z
> [...]
    To mi sie bardzo podobuje. Ocean tez.'Pozostale: pikne, artystycne, naprawde
    do ogladania:)