  • 1. Data: 2012-01-12 12:32:34
    Temat: Lampa Metz 36 AF-3, a cyfrowe lustrzanki Canona
    Od: "Parapet" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie - czy w/w lampa jest bezpieczna jesli chodzi o napiecie jesli
    wpiąłbym ją w sanki Canona 450D lub 500 D ? Wiem, że lampa ta nioe będzie
    współpracowała jeśli chodzi pomiar światła itd...i tak ewentualnie chcialbym
    uzyć tej lampy odpijajac jej światło np od sufitu...chodzi mi tylko o to czy
    wogole wyzwoli blysk i czy napiecie z tej lampy nie wpłynie negatywnie na
    sam aparat. Z góry dziekuję za udzielone odpowiedzi.

    pozdr - Piotr