  • 21. Data: 2012-01-15 18:06:17
    Temat: Re: Zdjecia - zapraszam
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 18:58, Mariusz [mr.] pisze:
    > Jestem przeciwnikiem (nieortodoksyjnym, ale jednak) progresywnej
    > kompresji JPG.

    Też prawda, przy dużych plikach przeszkadza. Przesiądę się na klasykę
    przy najbliższej okazji, mam w planach pouzupełniać tę galerię
    poprzednimi latami.

    --
    pozdrawia Adam
    /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to

  • 22. Data: 2012-01-16 04:54:24
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > Fajne wulkaniczne krajobrazy :)
    >
    > praktycznie wszędzie jak sie ruszy tyłek poza kurort można zobaczyć coś
    > dzikiego.
    >
    > tak BTW to pamiętam jak byłem dzieckiem, wystarczyło wyjść kawałek w
    > kierunku Dłubni czy dzisiejszego Oświecenia i zaczynała sie wieś i dzikie
    > pola z polnymi drogami. Teraz takie klimaty ciężko znaleźć. Pamiętam jak
    > rodzicie sie do Bolechowic sprowadzili to tam też było dość dziko, teraz
    > wszędzie domy i drogi, koszmar.

    Fuerteventura jest b.rzadko zaludniona,- OIDP mieszka tam niecałe 80 tys
    mieszkańców. Byłem na wszystkich Wyspach Kanaryjskich i MZ tylko Lanzarotte
    ma jeszcze bardziej dzikie, niesamowite krajobrazy, jak z innej planety
    (już nie mówiąc o tym, ze w niektórych miejscach są ot, pozornie zwykłe
    dziury w ziemi (a własciwie w lawie), a w środku , 2 m nizej jest już >800
    st. C.
    Zresztą tam można wyskoczyć promem z Fuertaventury (albo odwrotnie;-) na
    1-dniowa wycieczkę i sporo zobaczyć. Polecam!

  • 23. Data: 2012-01-16 20:31:42
    Od: Piotr <pdatos@_SPAMERZY_NA_DRZEWO_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-14 20:09, Janko Muzykant pisze:
    > W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    > po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z
> [...]

    Ładnie tam, choć trochę pusto tam.

  • 24. Data: 2012-01-16 21:42:00
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    > po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z

    fajne :) Dzięki.

    W.

  • 25. Data: 2012-01-17 09:28:25
    Od: John Smith <j...@e...net>

> [...]
    Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie
    > - epl1 z 14-150 oraz ep1 z samyangiem 7,5

    Akurat te z Fuertaventury mnie nie pociągają. Zdecydowanie wolę bardziej gęste tereny
    (las uzależnia :-) ). Jakiś czas temu do mnie
    na pulpit trafiło to:

    http://as.elte-s.com/patrz/duze/0518.jpg

    i jeszcze się nie napatrzyłem. :-)
    Sam lubię robić takie właśnie zdjęcia, chociaż rodzina zawsze się dziwi po co takie,
    gdzie nikogo nie ma. ;-)

    Dzięki,
    Mirek

  • 26. Data: 2012-01-17 09:53:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-17 10:28, John Smith pisze:
    > Akurat te z Fuertaventury mnie nie pociągają. Zdecydowanie wolę bardziej
    > gęste tereny (las uzależnia :-) ).

    Na dłuższą metę też miałbym dość, zwłaszcza pogody.

> [...]
    > i jeszcze się nie napatrzyłem. :-)
    > Sam lubię robić takie właśnie zdjęcia, chociaż rodzina zawsze się dziwi

    Moja też :)
    Na tym pniaczku nagrywałem którąś z audycji foto.

    --
    pozdrawia Adam
    /odkąd wiem, że mogę, nie muszę. Odwrotnie też działa, ale jest mniej

  • 27. Data: 2012-01-17 10:45:00
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2012-01-17 10:53, Janko Muzykant pisze:

    > Moja też :)

    Przynajmniej żona się nauczyła rozpoznawać, co może jej się podobać, a co jest
    efekciarstwem.
    Czasem na jakimś filmie stwierdzi:
    - o, ładny bokeh
    - a tu przesycone kolory
    - sztuczna noc (niebieska, hollywoodzka)

    Ostatnio zaszczepiam rozpoznawanie przerysowanej perspektywy z UWA. Jak zacznie
    komentować nadużywaną ostatnio stylistykę
    cross-procesu to zdobędę ostateczny dowód, że mnie kocha. ;-)

    > Na tym pniaczku nagrywałem którąś z audycji foto.

    A gdzie te audycje można posłuchać/obejrzeć?

    Pozdrawiam,
    Mirek

  • 28. Data: 2012-01-17 10:51:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-17 11:45, John Smith pisze:
    > Ostatnio zaszczepiam rozpoznawanie przerysowanej perspektywy z UWA. Jak
    > zacznie komentować nadużywaną ostatnio stylistykę cross-procesu to
    > zdobędę ostateczny dowód, że mnie kocha. ;-)

    :)

    http://as.elte-s.com/patrz/posluchaj_o_obrazach.htm

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 29. Data: 2012-01-17 11:27:47
    Od: John Smith <j...@e...net>

    W dniu 2012-01-17 11:51, Janko Muzykant pisze:

    > http://as.elte-s.com/patrz/posluchaj_o_obrazach.htm

    No tak, pod latarnią ... :-)

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2012-01-17 12:04:47
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-17 11:51, Janko Muzykant pisze:
    > http://as.elte-s.com/patrz/posluchaj_o_obrazach.htm

    Zlituj się nad ludźmi, którzy nie mogą czytać białego tekstu na czarnym
    tle :-(
    Po kilku sek kręci mi się w głowie.
    Kiedyś tak nie miałem ale z czasem na coś trzeba popaść ;-)
    Pisałem też petycję w tej samej sprawie do dpreview ;-)))

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info