  • 1. Data: 2012-01-14 19:09:47
    Temat: Zdjecia - zapraszam
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z
    14-150 oraz ep1 z samyangiem 7,5
    Góry:
    http://as.elte-s.com/patrz/12/0102.htm
    Ocean:
    http://as.elte-s.com/patrz/12/0101.htm

    A tu sporo zdjęć w hd, na tapetki itp.
    http://as.elte-s.com/patrz/duze.htm

    --
    pozdrawia Adam
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z

  • 2. Data: 2012-01-14 20:03:38
    Temat: Re: Zdjecia - zapraszam
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Janko Muzykant" napisał:
    >W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się po
    >Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z 14-150
    >oraz ep1 z samyangiem 7,5

    Całkiem sympatyczne "kiczyki" ;-)
    Aż chciałoby się tam wyskoczyć na parę dni...

    Daleko trzeba się oddalić od hotelu/plaży, żeby mieć chwilę "spokoju"?
    Czy jednak to pozorne wrażenie i poza kadrami miałeś tłumy turystów?

  • 3. Data: 2012-01-14 20:15:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-14 21:03, Robert pisze:
    > Daleko trzeba się oddalić od hotelu/plaży, żeby mieć chwilę "spokoju"?
    > Czy jednak to pozorne wrażenie i poza kadrami miałeś tłumy turystów?

    Nie, te pustynie kamienne odstraszają wyjątkowo silnie i już po kilku
    minutach marszu nikogo nie ma. Jedna trasa jest oznaczona (ta z drogą) i
    tam spotkałem przez cały dzień troje turystów, pozostałe to bezdroża,
    niewygodne nieco, ale zupełnie puste. Na zdjęciach znajdują się tereny
    południowo-zachodniego półwyspu, ale właściwie cała wyspa tak wygląda
    (aczkolwiek południe jest szczególnie urokliwe).

    --
    pozdrawia Adam
    /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

  • 4. Data: 2012-01-14 22:15:22
    Od: mgb <m...@p...fm>

    Zachwyciło mnie to co pokazujesz.Mam pytanie jak jest z pożyczeniem
    auta i czy te drogi nadają się do jazdy czy trzeba "z kamasza"
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-01-14 22:25:35
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2012-01-14 20:09, Janko Muzykant pisze:
    > W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    > po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z
> [...]

    Nasze ładniejsze... :)
    Tylko morza z nich nie widać...:)

  • 6. Data: 2012-01-14 23:03:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-14 23:15, mgb pisze:
    > Zachwyciło mnie to co pokazujesz.Mam pytanie jak jest z pożyczeniem
    > auta i czy te drogi nadają się do jazdy czy trzeba "z kamasza"

    Auta daje się pożyczyć bez problemu (poniżej stówy euro dziennie, ale
    nie pamiętam dokładnie, bo nie korzystaliśmy) i można dojechać pod
    większość pasm górskich, skądinąd niewysokich (bezwzględnie) i nie
    długich (kilka kilometrów), ale zwykle pozbawionych jakichkolwiek
    ścieżek, więc niewygodnych.
    W niektórych rejonach są tylko drogi gruntowe i jest zakaz wjazdu
    turystycznego ze względu na przepisy ochronne.

    --
    pozdrawia Adam
    /dojrzałość to czas, gdy już wszystko człowiekowi wisi i to jest fajny czas/

  • 7. Data: 2012-01-14 23:30:04
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mgb" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Zachwyciło mnie to co pokazujesz.Mam pytanie jak jest z pożyczeniem
    auta
    -----------------

    Auto poza sezonem i na kilka dni mozna wypozyczyc juz od 20 Euro/dzień

    i czy te drogi nadają się do jazdy czy trzeba "z kamasza"
    ---------------------------------

    Podstawowy szkielet dróg to autostrady/ drogi ekspresowa (tam nie rządzi
    Herr Tusku;-). Oczywiście tam, gdzie (prawie) nikt nie mieszka drogi sa
    gorsze,nawet gruntowe.

  • 8. Data: 2012-01-15 08:27:13
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 14 Sty, 20:09, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    > po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z
> [...]

    Fajne kamulce!
    A jakieś zwierzęta tam żyją (oprócz tej kozy, susła i ptaszora) ?

    Pozdrawiam
    Les

  • 9. Data: 2012-01-15 09:48:58
    Od: "StaM" <k...@g...pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > W ramach przerwy między pyskówkami zapraszam na zdjęcia z włóczenia się
    > po Fuerteventurze (jednej z wysp kanaryjskich). Technicznie - epl1 z
> [...]

    Na trzecim chyba zdjeciu z serii ocean ptaki w centralnym punkcie tworza jakas
    tajemnicza tanczaca postac...super.
    Pozdrawiam StaM

  • 10. Data: 2012-01-15 09:53:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-15 09:27, Les pisze:
    > A jakieś zwierzęta tam żyją (oprócz tej kozy, susła i ptaszora) ?

    Nie, wyjątkowo pusto. No, jakieś malutkie jaszczurki gdzieś tam bywają,
    ale jedną widziałem tylko. Ciekawe, że nie pa praktycznie żadnych owadów
    (co jest akurat fajne).

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że stres jest niezdrowy/