  • 1. Data: 2012-01-13 20:41:44
    Temat: Jeśli nei Fuji, to co?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Założenie jest takie:

    - body wielkości m4/3
    - obiektyw będący odpowiednikiem 50/1.4
    - możliwość podpięcia M42 przez przejściówkę
    - w miarę dobra matryca (ładne ISO800) wielkości co najmniej m4/3 (żadne
    kompakty z wymienną optyką)

    ?

  • 2. Data: 2012-01-13 20:49:07
    Temat: Re: Jeśli nei Fuji, to co?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > - obiektyw będący odpowiednikiem 50/1.4

    W ostateczności jak ma dobrą matrycę, to F1.8 wystarczy (czyli NEX).

  • 3. Data: 2012-01-13 20:52:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > - obiektyw będący odpowiednikiem 50/1.4

    W ostateczności jak ma dobrą matrycę (czyli pewnie NEX), to F1.8 wystarczy.

  • 4. Data: 2012-01-13 21:09:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > W ostateczności jak ma dobrą matrycę (czyli pewnie NEX), to F1.8 wystarczy.

    Obejrzałem cały rynek i w sumie od biedy mógłby być tylko Samsung NX ze
    swoim 30/2. Niestety włodarze dalej nie rozumieją, do czego służy mały
    aparat :(

  • 5. Data: 2012-01-13 21:12:48
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "Mateusz Ludwin" napisał:
    > - body wielkości m4/3

    Czyli?
    Jakich rozmiarów oczekujesz?

  • 6. Data: 2012-01-13 21:35:22
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Robert:

    > Czyli?
    > Jakich rozmiarów oczekujesz?

    Taki prostokącik bez żadnych gripów i lamp na górze. Peny tak wyglądają, ale
    mają kiepską matrycę.

  • 7. Data: 2012-01-13 21:39:54
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert <r...@p...naOnecie.pl> napisał(a):

    > Czyli?
    > Jakich rozmiarów oczekujesz?

    Fajna dyskusja. 4:1 dla pytającego.
    A masz zamiar wydawać kase na drogie szkła po 2-3 tys zł?
    Nie chciałes kompaktu ale mimo wszystko zobacz ten:
    Nikon Coolpix P300
    Jasność od 1,8 przy szerokim kącie 24-100 mm
    HD 1080p: 1920 x 1080 (30 kl./s) (mogło by byc 60 kl/s ale popularne lustr też
    tyle mają)
    Widziałem fotki 800 i 1600 ISO z tego pudełka.
    Przy 800 ISO jest doskonale.
    Cena 1000 zł.

  • 8. Data: 2012-01-13 21:45:56
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gil:

    > Fajna dyskusja. 4:1 dla pytającego.
    > A masz zamiar wydawać kase na drogie szkła po 2-3 tys zł?

    Szkło ma być jedno - ekwiwalent 50/1.4 + M42 do podpięcia 50/2.8. Do innych
    zdjęć mam duże lustro. Nie chcę kompaktu.

  • 9. Data: 2012-01-13 23:47:56
    Od: "P.Sperling" <p...@g...com>

    [CIACH]

    A granic finansowych nie ma żadnych? To może szkiełko Leica D Summilux
    25mm F1.4 ASPH plus jakieś fajne body 4/3? Obiektyw zbiera raczej
    dobre recki http://www.bhphotovideo.com/c/product/484209-REG/Pan
    asonic_L_X025_25mm_f_1_4_Leica_D.html

  • 10. Data: 2012-01-14 00:23:31
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 13-01-2012 o 21:09:06 Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > Rzecze Mateusz Ludwin:

    > Obejrzałem cały rynek i w sumie od biedy mógłby być tylko Samsung NX ze
    > swoim 30/2. Niestety włodarze dalej nie rozumieją, do czego służy mały
    > aparat :(

    zaintrygowałeś mnie, możesz rozwinąć?

    --
    i1410