  • Data: 2011-03-02 22:40:45
    Temat: Zdjęcia po światło
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    niedawno kupiłem sobie Canona 70-300 f/4-5.6 IS USM i pierwszy raz
    dzisiaj przed wschodem słońca postanowiłem go wypróbować.
    Niestety nie spodziewałem się takiej porażki przy zdjęciach pod
    światło. Co ciekawe, słońca nie było w kadrze i założona była ogromna
    osłona przeciwsłoneczna. Wielki czerwony blik zajmował około 1/6 kadru
    - pozostałe zdjęcia podobnie (trafiały się takie z mniejszą "plamą").
    Co ciekawe - hybryda Fuji S9600 przy takich samych kadrach ma naprawdę
    małe bliki!

    Niestety robię dużo zdjęć pod światło i dlatego szukam odpowiednika,
    który lepiej sobie poradzi z tym problemem. Ciekawy jestem co można by
    było kupić "lepszego" - stabilizacja w zasadzie nie musi być (i tak
    mam zawsze statyw), potrzebuję też żeby był ostrzejszy na dłuższym
    końcu, nie upieram się przy 300 (ale fajnie mieć dłuższego :-)))), do
    canona.

    Pozdrawiam
    Les