  • 1. Data: 2009-06-21 21:13:52
    Temat: LX3 - przykładowe video 30fps ?
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Poszukuję jakiegoś przykładowego filmiku (oryginalnego, nie
    przetworzonego np. przez youtube) z Panasonica LX3.

    Czego fotograficznie można się po nim spodziewać, to wiem i nawet mi
    się podoba, jednak u mnie pełniłby także poboczną funkcję kamery w
    samochodzie i zastanawiam się czy się sprawdzi.

    Nie liczę na to, że ktoś ma w samochodzie mocowanie aparatu/kamery i
    mógłby nagrać onboarda, choć bardzo chętnie bym się mile zaskoczył ;-)
    W zupełności wystarczy jakaś względnie dynamiczna scena
    (choćby przejeżdżające dość szybko samochody)

    Przykłady dla 720p znalazłem (i widzę, że mi się nie podobają), ale
    bardziej interesuje mnie coś w 30fps (640x480 lub 848x480).

    Czy jakiś posiadacz mógłby się zlitować i coś takiego udostępnić?
    (w razie potrzeby udostępnię jakieś konto FTP, dla ułatwienia)

    Dodatkowe pytanie - jaką wielkość (MB/s) mają filmy w tych mniejszych
    rozdzielczościach? (z przykładów widzę, że 720p to ok. 3 MB/s)

    --
    Jacek Politowski