    From: "tomek" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Zdjecia Tygodnia 2009/25 - fotoplenery.eu
    Date: Mon, 22 Jun 2009 16:51:50 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witam serdecznie !

    Znowu z lekkim poslizgiem (jakos ostatnio nie udaje mi sie
    wycelowac w niedziele) przypominam, ze skonczyl sie tydzien wiec
    jest okazja by pochwalic sie tym co tam znowu pstryknelismy.

    Ja na przyklad sfotografowalem scenke pod wiele mowiacym tytulem
    "Na lody czy na piwo"

    http://img30.yfrog.com/i/nalodyczynapiwo.jpg/

    Tak wiec wszystkim autorom dziekuje za udzial w watku 24-tym
    i zapraszam do pokazywania swoich nowych zdjec w watku 25-tym

    jak zwykle dodaje, ze watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok