  • 21. Data: 2009-06-23 18:56:01
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/25 - fotoplenery.eu
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisał w wiadomości

    > byloby fajnie gdybys znalazl dokladniej np wg gps.

    a proszę bardzo, mniej więcej tutaj, jeżeli to coś zmienia :)
    77° 01' 53,27 N 15° 28' 13,18 E

    > 17mm - takim szerokim katem? jaki obiektyw jesli mozna spytac.
    > albo nie , lepiej nie mow bo mi palma odbije i kupie jedno i drugie ,
    > a u nas jest tak goraco, ze FF nie potrzeba , za ciezki do biegania
    > po sloncu ;-)

    to był akurat Canon 17-40 - lubię go, ale czasami za szeroki,
    a czasami za wąski :)

    no i niestety, ciężkie to wszystko, a jeszcze coś dłuższego trzeba nosić,
    trudno się zdecydowac, wszystkiego się nie da po prostu wziąć na narty...

    Witek

  • 22. Data: 2009-06-23 19:18:50
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 23 Jun., 20:56, "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>
    wrote:

> [...]
    > trudno się zdecydowac, wszystkiego się nie da po prostu wziąć na narty...

    qurcze gdzie Cie wywialo ?

    znalazlem
    na gogle earth jest tam sporo zdjec z tego rejonu wszystkie polskiego
    autorstwa sadzac z opisu.
    polish polar station.
    zdjec z innych panstw nie znalazlem - arktyka nasza !

    w tych temperaturach matryce mniej szumia - czyzby to byla recepta na
    jakosc zdjec ;-)?

  • 23. Data: 2009-06-23 19:24:12
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisał w wiadomości

    > zdjec z innych panstw nie znalazlem - arktyka nasza !
    > w tych temperaturach matryce mniej szumia - czyzby to byla recepta na
    > jakosc zdjec ;-)?

    niestety, wręcz przeciwnie, Canon 20D robi zdjęcia w pionowe paski,
    jak mu jest zimno, a w 5D się migawka zacina czasami...

    Witek

  • 24. Data: 2009-06-23 19:44:55
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 23 Jun., 21:24, "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>
    wrote:

    > niestety, wręcz przeciwnie, Canon 20D robi zdjęcia w pionowe paski,
    > jak mu jest zimno, a w 5D się migawka zacina czasami...
    >
    > Witek

    no tak prawdopodobnie konstruktorzy nie przewidzieli dla takich
    warunkow , a wlasciwie na pewno nie.
    w instrukcji jest napisane ze dla temperatur nieujemnych.

    ale za to byc moze jest odporny na trzesienie ziemi ?-to japonska
    specjalnosc ;-)

  • 25. Data: 2009-06-23 21:33:47
    Od: JD <J...@g...com>

    On 23 Cze, 11:42, "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>
    wrote:
    > no to ja takie pstryknąłem
    > (poskładane z kilku, bo było szeroooko)
    >
    > http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/090620/wyci
    eczka_mm.jpg

    > pozdrawiam
    > Witek

    Przyłączam się do entuzjastów :)

    JD

  • 26. Data: 2009-06-24 08:08:15
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    W tym roku obrodziło u nas makami. Do tego stopnia, że GDDKiA musiała
    zakasać rękawy...

    http://ggora.art.pl/krajobrazy/20090620_2351.jpg.htm

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 27. Data: 2009-06-24 18:40:33
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    Bardziej jako ciekawostka sprzętowa. Zrobione z ręki lustrzanym Samyangiem
    500mm 6.3. Winieta dodana celowo.

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/003.jpg

    Matusz
    --