  • 41. Data: 2011-09-20 23:22:07
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 20, 7:08 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ale ja nie szukam pieni dzy za pomoc strony :)
    > Ale napisz co jeszcze, jak b dzie do g upie, to skorzystam z cytatu :)

    To skorzystaj ze swoich, bo jest ich wiecej.
    Mozesz zamiescic jeden z ostatnich. o rozsmucaniu sie wesolych.
    Bardziej kretynskiego, dawno nie czytalem - fakt, ze nie dla
    wszystkich moze byc on wesoly, tylko zalosny.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 42. Data: 2011-09-20 23:25:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 20, 6:59 pm, "Piotr Sz." <n...@s...pl> wrote:

    > Az dziw bierze, jak jeden czlowiek potrafi w kilku slowach "naszkicowac"
    > kompleksy i uprzedzenia drugiego (i to tylko na podstawie slowa pisanego!)
    > ;-)

    Nie jeden, bo sa tam cytaty jeszcze innych, nie tylko moje.

  • 43. Data: 2011-09-21 06:49:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 00:59, Piotr Sz. pisze:
    > Az dziw bierze, jak jeden czlowiek potrafi w kilku slowach "naszkicowac"
    > kompleksy i uprzedzenia drugiego (i to tylko na podstawie slowa pisanego!)
    > ;-)

    Jestem zatem pierwszym przypadkiem leczenia kompleksów przez ich
    pogłębianie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nie jestem egoistą, jestem estetą/

  • 44. Data: 2011-09-21 07:08:10
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Jestem zatem pierwszym przypadkiem leczenia kompleksów przez ich
    > pogłębianie :)

    Nie, nie. Ty starasz sie je "usprawiedliwic" wlasnie publikujac taki
    "zbiorek". To jeden z glownych powodow prezentacji "nowej" wersji www. Skoro
    sie tak "podkladasz" to na pewno opiniodawcy racji nie maja - tak maja
    pomyslec czytacze.
    Mnie natomiast taka esencja utwierdzila tylko w tym, ze moja ocena Twojej
    osoby jest calkiem prawdopodobna. Jesli to nie jest wspanialy przyklad
    usenetowego "aktorstwa", tylko prawdziwa prezentacja osobowosci, to jestes
    IMHO malo ciekawym i plytkim czlowiekiem, ktorego cytaty opisuja dosyc
    trafnie i raczej nie mialbym ochoty z Toba dyskutowac o czymkolwiek np. przy
    piwku. Taka mieszanka zarozumialstwa, chamstwa i prostactwa + rozluzniajacy
    alkohol, to skonczylo by sie zapewne rozbiciem flaszki o dekiel (choc czlek
    spokojnym i na jezyk dam sobie nadeptac). ;-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 45. Data: 2011-09-21 07:20:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 09:08, Piotr Sz. pisze:

> [...]
    > chamstwa i prostactwa + rozluzniajacy alkohol, to skonczylo by sie
    > zapewne rozbiciem flaszki o dekiel (choc czlek spokojnym i na jezyk dam

    Masz rację, rozluźniający alkohol stosuję już od lat praktycznie 24/24,
    a gadać ze mną nie ma zupełnie o czym (treści całej reszty strony,
    których w większości nie rozumiem, oczywiście ukradłem ze stron innych).
    Potwierdzą to zresztą ci, co mnie znają, zwłaszcza ten alkohol :)))

    --
    pozdrawia Adam
    /istotną konsekwencją istnienia czasu jest destrukcja/

  • 46. Data: 2011-09-21 10:22:32
    Od: ziemo <no@email>

    W dniu 2011-09-21 00:38, Janko Muzykant pisze:
    > A tak sobie wygląda nowa wersja galerii, na razie bieżący rok:
    > http://as.elte-s.com/patrz/2011.htm

    A można to jakoś przeglądać następny/poprzedni?

    --
    Ziemo

  • 47. Data: 2011-09-21 12:43:19
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Potwierdzą to zresztą ci, co mnie znają, zwłaszcza ten alkohol :)))

    Alkohol tez dla ludzi, ale sa tacy co nigdy nie powinni pic ani kropelki.
    Chyba nie chcial bym Cie uslyszec "po kielichu". ;-)
    Trzeba wiedziec ile, czego i z kim sie pije (z naciskiem na ile, czego i z
    kim).

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 48. Data: 2011-09-21 14:14:01
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > Nie jeden, bo sa tam cytaty jeszcze innych, nie tylko moje.

    Chyba nie zrozumiales do konca co mapisalem. :-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 49. Data: 2011-09-21 16:12:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 12:22, ziemo pisze:
    > A można to jakoś przeglądać następny/poprzedni?

    Nie. Tak sobie wymyśliłem :)

    --
    pozdrawia Adam
    /uśmiechnij się - jutro też będą wojny, powodzie i trzęsienia ziemi.../

  • 50. Data: 2011-09-21 16:21:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 14:43, Piotr Sz. pisze:

> [...]
    > Chyba nie chcial bym Cie uslyszec "po kielichu". ;-)
    > Trzeba wiedziec ile, czego i z kim sie pije (z naciskiem na ile, czego i z

    Nie wiem, nie znam się na tym czego, ile i z kim. Z moich obserwacji widzę:
    a) po sobie - chce mi się spać i raczej tak zwanej inteligencji, odwagi
    czy elokwencji mi nie przybywa ani grama,
    b) po innych - prawie wszyscy dość szybko stają się nudni, wolni i
    żałośni. Faceci strasznie żałośni, kobiety najpierw trochę bezradne,
    potem - koszmar.
    Zatem doświadczenie mam dość słabe jako nigdy nie będący pijany i zwykle
    zmywający się z towarzystwa, które zdradza symptomy tegoż (przy czym ową
    ''nudę, zwolnienie i żałość'' nazywaną nie wiadomo dlaczego ''dobrym
    humorkiem'' traktuję tak samo). Niestety, nie nadaję się do takiej zabawy.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię te igrzyska różne, zawsze kibicuję na Trynidad i Tobago czy jakoś