  • 1. Data: 2011-09-19 14:08:17
    Temat: fotografia nocna
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Od czasu przejscia na cyfre nie potrafie robic nocnych zdjec.
    Na slajdach wychodzilo ladnie.
    Teraz - Pentax K10D - szumy potworne...
    Co zle robie?
    TA

  • 2. Data: 2011-09-19 14:34:32
    Temat: Re: fotografia nocna
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-19 16:08, T...@s...in.the.world pisze:
    > Od czasu przejscia na cyfre nie potrafie robic nocnych zdjec.
    > Na slajdach wychodzilo ladnie.
    > Teraz - Pentax K10D - szumy potworne...
    > Co zle robie?

    Niedoświetlasz, być może zbyt wysokie iso.

    --
    pozdrawia Adam
    /gdyby zebrać wszystkie łzy świata i wysłać do Somalii, wyrosłaby tam

  • 3. Data: 2011-09-19 16:43:28
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Witam,
    > Od czasu przejscia na cyfre nie potrafie robic nocnych zdjec.

    http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=18239&highlight
    =fotografia+nocna
    Widziałeś ten wątek?

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 4. Data: 2011-09-19 16:47:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    I jeszcze to:
    http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=14052&highlight
    =zdj%EAcia+nieba

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 5. Data: 2011-09-19 17:39:56
    Od: Bartosz Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Mon, 19 Sep 2011 16:08:17 +0200, T...@s...in.the.world
    <T...@s...in.the.world> wrote(a):
    > Witam,
    > Od czasu przejscia na cyfre nie potrafie robic nocnych zdjec.
    > Na slajdach wychodzilo ladnie.
    > Teraz - Pentax K10D - szumy potworne...
    > Co zle robie?

    Używasz aparatu z matrycą CCD która się do nocnych zdjęć po prostu nie
    nadaje. Dark frame substraction nie pomaga?

    B.

  • 6. Data: 2011-09-19 18:04:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-19 19:39, Bartosz Mierzwiak pisze:

    > Używasz aparatu z matrycą CCD która się do nocnych zdjęć po prostu nie
    > nadaje. Dark frame substraction nie pomaga?

    E tam!
    Gorzej spisuje się od CMOS, ale żeby zaraz się nie nadawała? W czasach
    świetności C300D były też osoby, które z powodzeniem robiły świetne
    zdjęcia Nikonem D70 :P

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 7. Data: 2011-09-19 18:27:26
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 19 Wrz, 18:47, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:
    > I jeszcze to:http://pentax.org.pl/viewtopic.php?t=14052&highli
    ght=zdj%EAcia+nieba

    "Zostałeś wyrzucony z tego forum
    Skontaktuj się z webmasterem lub administratorem forum
    jeżeli chcesz wyjaśnić tą sytuację."

    Co to za bezczelna informacja, pod tym linkiem forum pentxa.
    Nigdy tam sie nie rejestrowalem, ani nie bylem zapisany
    do tego dziadostwa!
    StaM

  • 8. Data: 2011-09-19 18:43:16
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-19 20:27, StaM pisze:

> [...]
    >
    > Co to za bezczelna informacja, pod tym linkiem forum pentxa.
    > Nigdy tam sie nie rejestrowalem, ani nie bylem zapisany

    Dziwne. Po wylogowaniu nadal mogę oglądać wątek, a czemu ty nie możesz???

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 9. Data: 2011-09-19 19:35:07
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 20:43:16 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Dziwne. Po wylogowaniu nadal mogę oglądać wątek, a czemu ty nie możesz???

    Pewnie ma IP w sieci którą ktoś zablokował.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 10. Data: 2011-09-19 19:39:24
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-09-19 16:08, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Od czasu przejscia na cyfre nie potrafie robic nocnych zdjec.
    > Co zle robie?

    Przeszedłeś na cyfrę.
    A poważnie, ja odpowiednikiem K10 unikałem zdjęć wieczornych,
    a Ty piszesz o nocnych.

    Jeśli chodzi o szumy, to dużo lepiej jest w K5,
    ale czy na tyle dobrze, aby namawiać Cię na przesiadkę,
    to nie wiem, bo po nocy nie robię i na slajdach też nie robiłem nocnych,
    więc porównania nie mam.

    JD