  • 31. Data: 2011-09-20 20:03:45
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Oj, panowie, przecież to jest screen z przeglądarki zrobiony sześć
    > lat temu :)

    Dzięki temu tekst stał się o wiele lepszy, taki bardziej
    analogowy... ;-)

    (no i obróbka też musiała być jedną z tych tajemniczych, skoro z
    neutralnego tekstu na czarnym tle zrobiły się kolorowe wtręty bardzo
    przypominające abberację chromatyczną. :)) Tylko ziarna nie widzę
    - nie będzie "artystycznie"... ;)

    > Wrzuciłem, bo treść nadal jest aktualna.

    Na pewno, skoro już powstał spójny tekst, to warto by dalej był
    obecny w przestrzeni publicznej. Ale co do metod, to najwyraźniej
    wyprzedzasz swoją epokę... (znam kilka bardziej "zacofanych" sposobów
    konwersji zawartości cyfrowej. ;-)

    Ale o'kay, niech się buja. Sam zdążyłem przeczytać połowę, zanim się
    zorientowałem, że to nie dla mnie. I tylko nie marudź, bo sam prosiłeś
    o uwagi. :)

    Mariusz [mr.]

  • 32. Data: 2011-09-20 20:14:19
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Wszystko zależy od tego, co się pokazuje. Projekty jak by nie było,
    > ocierające się o artyzm, winny jednak trochę zmuszać do niebanalnego
    > zachowania się oglądacza tychże.

    Byle nie zapomnieć do końca, że Internauta jest w transie
    nieustannego napływu bodźców - nie działa, jak powinno? To zjeżdżam, bo
    już 15 innych otwartych stronek czeka na obadanie.

    W dodatku od razu odzywa się schemat myślowy: nie działa jak należy?
    To pewnie albo wszystko spaprane przez jakiegoś amatora (i co rusz będą
    jakieś niespodzianki, kto wie, czy nie gorsze, bardziej frustrujące),
    albo coś technologicznie nie jestem kompatybilny, albo w końcu nadajemy
    na różnych falach i dziś się nie porozumiemy. No i masz pięć sekund na
    udowodnienie, że to odbiorca powinien się poddać i dostosować do Twojej
    wizji.

    O'kay, tyle ode mnie na ten temat.

    Mariusz [mr.]

  • 33. Data: 2011-09-20 20:55:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 22:03, Mariusz [mr.] pisze:
> [...]
    > neutralnego tekstu na czarnym tle zrobiły się kolorowe wtręty bardzo
    > przypominające abberację chromatyczną. :)) Tylko ziarna nie widzę

    To za sprawą jotpega o osiemdziesięciopięcioprocentowej kompresji :)

    Niech się buja :)

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem znak narzekania, narzekacz ''oj''/

  • 34. Data: 2011-09-20 20:56:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 22:14, Mariusz [mr.] pisze:
> [...]
    > na różnych falach i dziś się nie porozumiemy. No i masz pięć sekund na
    > udowodnienie, że to odbiorca powinien się poddać i dostosować do Twojej

    Jak wrzucę zdjęcia, pojawi się logika tego dziwacznego interfejsu.
    (albo do reszty zniknie :)

    --
    pozdrawia Adam
    /ten pomnik nie może być samowolą budowlaną, bo został poświęcony/

  • 35. Data: 2011-09-20 20:59:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 21:50, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Dokladnie.
    > Nareszcie zrozumiales.
    > Ta strona sluzy do sprzedawania setek zdjec po $0:99 kazdego miesiaca
    > a nie jednego za setki dolarow.

    Musisz się zgłosić do Coli, McDonalda i jeszcze kilku podobnych ze swoim
    nowatorskim pomysłem, jak zmienią swoje strony na takie badziewie, to im
    obroty wzrosną :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nie jestem egoistą, jestem estetą/

  • 36. Data: 2011-09-20 22:38:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    A tak sobie wygląda nowa wersja galerii, na razie bieżący rok:
    http://as.elte-s.com/patrz/2011.htm

    Przy okazji zapraszam na zbiór brzydkich widoczków dla zbyt wesołych
    chcących się rozsmucić:
    http://as.elte-s.com/patrz/bez_kalendarza/polskie_sm
    utki.htm

    --
    pozdrawia Adam
    /jeśli czegoś nie rozumiesz to najlepiej napisz ''to jest czysta

  • 37. Data: 2011-09-20 22:59:10
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > Aha, postanowiłem skorzystać sobie z cytatów m.in. z tej grupy w części
    > ''o mnie'' :)

    Az dziw bierze, jak jeden czlowiek potrafi w kilku slowach "naszkicowac"
    kompleksy i uprzedzenia drugiego (i to tylko na podstawie slowa pisanego!)
    ;-)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 38. Data: 2011-09-20 23:04:59
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 20, 4:59 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Musisz się zgłosić do Coli, McDonalda i jeszcze kilku podobnych ze swoim
    > nowatorskim pomysłem, jak zmienią swoje strony na takie badziewie, to im
    > obroty wzrosną :)

    Z pewnoscia twoja strona nie badziewna, bardziej by im przypasowala do
    wzrostu obrotow.
    Ty juz skretyniales doszczetnie.
    Jak chcesz byc uszczypliwy albo osmieszyc kogos, to rob tak, zeby do
    ciebie nie moglo sie odniesc, bo sam sie osmieszasz w ten sposob.
    Daj znac, jak te wymienione przez ciebie firmy, beda sie licytowac o
    twoja strone.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 39. Data: 2011-09-20 23:08:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-21 01:04, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    > ciebie nie moglo sie odniesc, bo sam sie osmieszasz w ten sposob.
    > Daj znac, jak te wymienione przez ciebie firmy, beda sie licytowac o

    Ale ja nie szukam pieniędzy za pomocą strony :)
    Ale napisz coś jeszcze, jak będzie dość głupie, to skorzystam z cytatu :)

    --
    pozdrawia Adam
    /who ostrzega: życie grozi śmiercią!/

  • 40. Data: 2011-09-20 23:17:10
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 20, 6:38 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
    > A tak sobie wygląda nowa wersja galerii, na razie bieżący
    rok:http://as.elte-s.com/patrz/2011.htm

    > Przy okazji zapraszam na zbiór brzydkich widoczków dla zbyt wesołych
    > chcących się rozsmucić:

    Tym zdaniem wykazales, ze jestes tytanem logiki.

    Wyjasnil po jaki pryszcz, ma sie rozsmucac ktos wesoly.