  • 1. Data: 2011-09-19 20:43:23
    Temat: Zapraszam do...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zapraszam na odsłonę swojej nowej strony w stanie, że tak powiem,
    wczesnej migracji (większość linków na razie prowadzi do dotychczasowego
    miejsca). Jednakże z nowości związanej z tematem grupy, wrzuciłem cykl
    felietonów, które ukazywały się ostatnimi laty na łamach Radia PIN, do
    poczytania bądź posłuchania:
    http://as.elte-s.com/patrz/posluchaj/posluchaj.htm
    Zapraszam także do zbioru tapet (obecnie to już 715 ujęć):
    http://as.elte-s.com/patrz/duze/duze.htm
    i w ogóle, pod nowy adres:
    http://as.elte-s.com

    Pewno pojawią się głosy, że rozmiar zbyt duży i sztywny, ale obecnie
    każda przeglądarka obsługuje skalowanie. Tak po prostu chciałem i już.
    Gdyby ktoś znalazł jakieś błędy, chętnie poznam.

    Aha, postanowiłem skorzystać sobie z cytatów m.in. z tej grupy w części
    ''o mnie'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: as.elte-s.com www.facebook.com/smialekadam

  • 2. Data: 2011-09-19 23:52:28
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    > Zapraszam na odsłonę swojej nowej strony w stanie, że tak powiem,

    Nie tylko ty czujesz sie niespełniony.
    Malarz, architekt, sportowiec, poeta, muzyk, pisarz, polityk, kapłan,
    naukowiec, dziennikarz itp.
    Została fotografia jak każdemu, którego Bóg nie obdarzył prawdziwym
    talentem.

  • 3. Data: 2011-09-20 05:34:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
> [...]
    > http://as.elte-s.com/patrz/posluchaj/posluchaj.htm
    > Zapraszam także do zbioru tapet (obecnie to już 715 ujęć):

    czemu nie fundniesz sobie domeny :) to nie kosztuje bardzo dużo :)

  • 4. Data: 2011-09-20 05:35:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 01:52, Gil pisze:
    > Nie tylko ty czujesz sie niespełniony.

    Ale ja czuję się spełniony.

    > Malarz, architekt, sportowiec, poeta, muzyk, pisarz, polityk, kapłan,
    > naukowiec, dziennikarz itp.
    > Została fotografia jak każdemu, którego Bóg nie obdarzył prawdziwym
    > talentem.

    Ależ ja jej nie traktuję poważnie, w każdym razie nie jako substytut nie
    wiadomo czego. To tylko pstrykanie.
    Skąd takie myśli? :)

    --
    pozdrawia Adam
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

  • 5. Data: 2011-09-20 05:37:31
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 07:34, Marek Dyjor pisze:
    > czemu nie fundniesz sobie domeny :) to nie kosztuje bardzo dużo :)

    Nawet nic, tylko... po co mi to, jak dziś każdy używa googla.
    Ale może sobie zrobię.

    --
    pozdrawia Adam
    /mnie wkurza, że się poszewka odposzewia od jaśka kiedy chce/

  • 6. Data: 2011-09-20 07:31:21
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-09-19 10:43, Janko Muzykant pisze:
    [...]
    > i w ogóle, pod nowy adres:
    > http://as.elte-s.com
    [...]

    Mi się bardzo podoba. Oryginalny pomysł i niezłe wykonanie. Wyrazy
    uznania. Zdecydowanie lepszy wygląd niż starej strony.

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 7. Data: 2011-09-20 08:07:43
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

> [...]

    > Pewno pojawią się głosy, że rozmiar zbyt duży i sztywny, ale obecnie
    > każda przeglądarka obsługuje skalowanie. Tak po prostu chciałem i już.

    Jest źle. Może to się i skaluje, ale ponieważ żadna z 10.000
    ostatnio odwiedzanych stron tego nie wymagała, to pierwsza reakcja na
    taki widok to: uciekać od tego badziewia! (no nic nie poradzę, to
    reakcja organizmu, nie moja ;-)

    Wybrałeś po prostu inny rodzaj sieciowego samobójstwa - dotyczczas
    spotykałem się z innym (dominują tu strony podmiotów publicznych oraz
    małe firemki): strona główna we flashu i tylko we flashu - bez
    jakichkolwiek linków alternatywnych. Jedyna reakcja - wypad!

    Reszta wygląda już znacznie lepiej, ale ponieważ to nie jest kolejna
    stronka o fotkach celebrytów z serialu, to potrzebuję więcej czasu na
    wyrobienie opinii. Ale zapowiada się bardzo ciekawie... :)

    Aha, i mówisz, że witryny naprawdę nie sponsoruje Orange?

    > Gdyby ktoś znalazł jakieś błędy, chętnie poznam.

    Mówisz - masz. Konieczność skalowania.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 8. Data: 2011-09-20 08:11:58
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 09:31:21 +0200, Jakub Roguski napisał(a):

    > W dniu 2011-09-19 10:43, Janko Muzykant pisze:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Mi się bardzo podoba. Oryginalny pomysł

    mi tak średni bardzo - kwestia gustu.

    > i niezłe wykonanie.

    Wole bardziej standardowe rozwiązania - kwestia użyteczności (bądź jak kto
    woli usability) która IMO tutaj leży i kwiczy

  • 9. Data: 2011-09-20 08:16:07
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 22:43:23 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Pewno pojawią się głosy, że rozmiar zbyt duży i sztywny, ale obecnie
    > każda przeglądarka obsługuje skalowanie. Tak po prostu chciałem i już.
    > Gdyby ktoś znalazł jakieś błędy, chętnie poznam.

    koszmarna nawigacja - jakieś połączenie połamanego breadcrumba z menu -
    skąd ten pomysł?
    Breadcrumb jesli ma być nie bedzie ale niech sie na litość nie łamie, a
    normalne menu obok tego.

    Po chwili w wgryzania można skumać jak to działa, ale zdecydowanie bym
    polecał przemyślenie tego raz jeszcze :D

  • 10. Data: 2011-09-20 08:22:36
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 10:07, Mariusz [mr.] pisze:
    > Mówisz - masz. Konieczność skalowania.

    No cóż, za rok - dwa każda komórka będzie dysponowała 1280x768. Może
    przesadzam, ale wszystko stacjonarne zdąża ku HD (w każdym razie lepiej
    niż XGA), a przeglądarki doznają skurczu pionowego (po latach
    rozrastania się paska na górze). Nie zmieniam, to nie jest strona
    komercyjna i raczej oglądana przez posiadaczy nowszych monitorów. Wolę
    ładniej na hd niż pełną kompatybilność z każdym komputerem na świecie
    (ok. 20% odwiedzających na dziś)
    A Era Orange minęła :)

    --
    pozdrawia Adam