  • 1. Data: 2011-09-17 22:13:09
    Temat: Canon 60D pmiar punktow AF
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    coraz czesciej zdarza sie ze w seriach podczas
    zmiany kadru AF nie potrafi dobrze wyostrzyc zdjecia
    dopiero za 4 zdjeciem przy seryjnym AF zlapal ostrosc
    co prawda punkty AF wybrane wszytskie

    glowny obiekt(czlowiek) w centralnym punkcie
    3 zdjecia do wyrzucenia

    co jest do licha?
    czas dla kadru 1/800 f6.3 obiektyw 70-200 f4.0 IS L

  • 2. Data: 2011-09-18 00:13:10
    Temat: Re: Canon 60D pmiar punktow AF
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 17/09/2011 23:13, Kris_Poland wrote:
> [...]
    > 3 zdjecia do wyrzucenia
    >
    > co jest do licha?
    > czas dla kadru 1/800 f6.3 obiektyw 70-200 f4.0 IS L

    Czekaj, dobrze zrozumiałem? Masz wszystkie punkty AF aktywne i dziwisz
    się, że aparat ustawia sobie ostrość nie na tym, który akurat sobie
    upatrzyłeś?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 3. Data: 2011-09-18 11:17:54
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-09-18 02:13, kamil pisze:

    > Czekaj, dobrze zrozumiałem? Masz wszystkie punkty AF aktywne i dziwisz
    > się, że aparat ustawia sobie ostrość nie na tym, który akurat sobie
    > upatrzyłeś?

    Dobrze zrozumiałeś. Aparat ma się tego domyśleć.
    Powinien też się obrócić, jeśli źle wykadrujesz.
    Powinien robić dobre zdjęcia, nosić się sam,
    a ty w tym czasie będziesz uprawiał swoje ulubione hobby.

    JD

  • 4. Data: 2011-09-18 16:13:26
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-09-18 00:13, Kris_Poland pisze:
> [...]
    > dopiero za 4 zdjeciem przy seryjnym AF zlapal ostrosc
    > co prawda punkty AF wybrane wszytskie
    >
    > glowny obiekt(czlowiek) w centralnym punkcie

    myślę, że fotograf to totalny ignorant...

  • 5. Data: 2011-09-18 16:28:01
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dobrze zrozumiałeś. Aparat ma się tego domyśleć.
    > Powinien też się obrócić, jeśli źle wykadrujesz.
    > Powinien robić dobre zdjęcia, nosić się sam,
    > a ty w tym czasie będziesz uprawiał swoje ulubione hobby.

    jakos automatyka raczej logicznie powinna dzialac
    skoro punkt centralny jak i 2 pozostale sa idealnie w kadrze obiektu
    to dlaczego ostrzy po krawedzi lewej i prawej kadru

    wydaje mi sie to dziwne i niedopracowane

  • 6. Data: 2011-09-18 19:56:19
    Od: Tomek <b...@o...pl>

> [...]
    > 3 zdjecia do wyrzucenia
    >
    > co jest do licha?
    > czas dla kadru 1/800 f6.3 obiektyw 70-200 f4.0 IS L

    A co ma wyostrzyć jak dajesz wszystkie punkty, ma za ciebie wybrać ?
    Mam 70-200 i czasami przy 10zdjęciu w serii coś af nie złapie
    Wybierasz 1 punkt i cieszysz się świetną puszką i świetnym szkłem

    Tomek

  • 7. Data: 2011-09-18 22:23:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-18 18:28, Kris_Poland pisze:

    > jakos automatyka raczej logicznie powinna dzialac
    > skoro punkt centralny jak i 2 pozostale sa idealnie w kadrze obiektu
    > to dlaczego ostrzy po krawedzi lewej i prawej kadru

    Skoro kazałeś automatyce korzystać z wszystkich punktów AF, to czemu
    zakładasz, że MA wybierać centralny??? A skąd ma wiedzieć, co wybierasz?
    Ustaw na centralny i będziesz miał dobrze.

    > wydaje mi sie to dziwne i niedopracowane

    Przemyśl to jeszcze raz.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 8. Data: 2011-09-18 23:33:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/09/2011 23:23, "Paweł W." wrote:

    > Skoro kazałeś automatyce korzystać z wszystkich punktów AF, to czemu
    > zakładasz, że MA wybierać centralny??? A skąd ma wiedzieć, co wybierasz?
    > Ustaw na centralny i będziesz miał dobrze.

    Po prostu zamiast 60D trzeba było kupić jakąś małpę z detekcją uśmiechu. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2011-09-18 23:35:51
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/09/2011 20:56, Tomek wrote:

    > A co ma wyostrzyć jak dajesz wszystkie punkty, ma za ciebie wybrać ?
    > Mam 70-200 i czasami przy 10zdjęciu w serii coś af nie złapie
    > Wybierasz 1 punkt i cieszysz się świetną puszką i świetnym szkłem

    Swoją drogą, dlaczego żaden producent nie wprowadzi eye controlled focus
    jak w EOS 3? Choćby i w topowych full frame.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2011-09-19 09:58:57
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-09-18 23:35:51 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Swoją drogą, dlaczego żaden producent nie wprowadzi eye controlled
    > focus jak w EOS 3? Choćby i w topowych full frame.

    Na raze jest to patent C, więc "żaden" w tym przypadku nie wchodzi w
    grę. A C zostawia to sobie na czarną godzinę.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam