  • 21. Data: 2011-09-20 09:22:16
    Temat: Re: Zapraszam do...
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 10:51:23 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > Nie wiem dlaczego, to jest bardzo fajne dla celów, dla których zostało
    > stworzone. Strasznie tylko dziś małe, ale 5 lat temu - wiadoma sprawa.

    też tak sadze ale - twierdzli ze winnem nazywać projekty w menu, segregować
    to jakoś - obecnej formie ciezko trafić na projekt ponownie na projekt na
    jaki się zwróciło uwagę bez klikania na ślepo. No chyba ze ktoś jest dobry
    w gry typu memo.
    I ja sie zasadniczo z tymi zarzutami zgadzam :)

    > Tak na marginesie, reklama w sieci (komercyjna promocja siebie) ma
    > znacznie mniejszy sens niż się wydaje. To właśnie producenci tejże
    > stworzyli świadomość, że dobra strona przyciągnie klientów
    > instytucjonalnych. A tym czasem liczą się znajomości. Większość znanych
    > mi takich jednostek (od firm jednoosobowych po całkiem niemałe
    > przedsiębiorstwa) nie znalazło poważniejszych kontaktów za pomocą tylko
    > swej strony.

    zgadza sie - zrobiłem ja kiedyś na raz i nie aktualizowałem nigdy - dlatego
    tam staszą jakieś starocie. Mysle od czasu do czasu o jakieś nowej, ale nie
    mam na to specjalnie czasu, ani też tak naprawdę potrzeby.

    > Co nie znaczy, że dobrze taką mieć jako dodatek do wizytówki dla kogoś
    > wstępnie już zainteresowanego.

    daltego też od czasu do czasu myśle o nowej.
    Bo wysyłanie liku do starej strony + iluś tam jotpegów czy pdf'ów wygada
    nieco dziwnie :)

  • 22. Data: 2011-09-20 14:45:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gil wrote:
    > "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    >
    > Nie tylko ty czujesz sie niespełniony.
    > Malarz, architekt, sportowiec, poeta, muzyk, pisarz, polityk, kapłan,
    > naukowiec, dziennikarz itp.
    > Została fotografia jak każdemu, którego Bóg nie obdarzył prawdziwym
    > talentem.

    weź kleenexa, wytrzyj gila :)

  • 23. Data: 2011-09-20 15:29:40
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Reszta wygląda już znacznie lepiej, ale ponieważ to nie jest
    > kolejna stronka o fotkach celebrytów z serialu, to potrzebuję więcej
    > czasu na wyrobienie opinii. Ale zapowiada się bardzo ciekawie... :)

    Uzupełniam:

    http://as.elte-s.com/patrz/poczytaj/fotobaja_o_dynam
    ice.htm

    - sztywny rozmiar prawdopodobnie zabił mi możliwość używania PgUp/Dn
    w FF, trzeba myszką, co trochę rozprasza;
    - zrastrowany (i przeskalowany) tekst nie najlepiej się czyta,
    wyłażą "abberacje chromatyczne" (ale w granicach normy, tym bardziej że
    fajnie przełamany w krótką szpaltę, do tego "gazetowy" layout; choć
    irytuje mnie, że nie mogę oddawać się mojemu nawykowi pozaświadomego
    miziania myszką po tekście w trakcie czytania ;-) [dodatkowa zaleta, to
    zaznaczanie miejsca, w którym się przerwało czytanie]). Gorzej, że nie
    zadziała wyszukiwarka, która miała sobie poradzić z egzotycznym adresem,
    a ja jeszcze dorzucam trudność w poprawieniu błędów w tekście. A w końcu
    słowo drukowane zobowiązuje... ;)

    BTW: Dopiero po chwili złapałem się na tym, dlaczego jakoś dziwnie
    mi się patrzyło na Twoje przykłady screenów z obróbki zdjęcia. Jakby
    moje? Nie mówiąc o dziwaczności myśli, to przecież nigdy nie tknąłem
    PS!?
    Okazało się, że chodzi o identyczne i od czasów jeszcze Win'95
    stosowane przeze mnie kolory Windows. ;-) (dla ścisłości - jakiś czas
    temu kolor ramek przybrał odcień dokładnie pomierzonego starego papieru,
    ale w praktyce różnica wciąż jest trudna do uchwycenia).

    [mr.]

  • 24. Data: 2011-09-20 15:46:38
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > - sztywny rozmiar prawdopodobnie zabił mi możliwość używania
    > PgUp/Dn
    > w FF, trzeba myszką, co trochę rozprasza;

    ...gdy człowiek kolejny raz łapie za klawiaturę.

    A dodam jeszcze, że w dzisiejszych czasach nie każdy ma swoją
    myszkę. Co to się porobiło... ;-)

    [mr.]

  • 25. Data: 2011-09-20 16:49:37
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2011-09-20 5:29, Mariusz [mr.] pisze:

    > Uzupełniam:
    >
    > http://as.elte-s.com/patrz/poczytaj/fotobaja_o_dynam
    ice.htm
    [...]

    No nie! O ile główna strona podoba mi się, to ta jest dla mnie nie do
    zaakceptowania.

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 26. Data: 2011-09-20 18:49:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 20, 4:36 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Dokładnie. Mnie się podoba, a to _tu_ jest najważniejsze.

    Przypomnij sobie, ilu skurwialych tutejszych palantow - z toba na
    czele - krytykowalo moja strone, mimo ze jest ona dokladnie taka jaka
    chcialem ja miec i dokladnie spelnia moje zalozenia.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 27. Data: 2011-09-20 19:22:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 18:49, Jakub Roguski pisze:
    > No nie! O ile główna strona podoba mi się, to ta jest dla mnie nie do
    > zaakceptowania.

    Oj, panowie, przecież to jest screen z przeglądarki zrobiony sześć lat
    temu :)
    Wrzuciłem, bo treść nadal jest aktualna.

    --
    pozdrawia Adam
    /idzie kryzys, sprzedaż spada, dział marketingu zaleca stworzyć bloga/

  • 28. Data: 2011-09-20 19:27:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 20:49, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Przypomnij sobie, ilu skurwialych tutejszych palantow - z toba na
    > czele - krytykowalo moja strone, mimo ze jest ona dokladnie taka jaka
    > chcialem ja miec i dokladnie spelnia moje zalozenia.

    Różnica jest taka, że moja strona jest niekomercyjna, a twoja nie.
    Ale poniekąd masz słuszna ideę, twój layout z miejsca zawęża klientelę
    do takiej, której można sprzedać zdjęcia tam prezentowane :)
    Reszta nie traci czasu na oglądanie i szuka dalej.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../

  • 29. Data: 2011-09-20 19:30:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 11:22, ...::QRT::... pisze:

> [...]
    > w gry typu memo.
    > I ja sie zasadniczo z tymi zarzutami zgadzam :)

    Wszystko zależy od tego, co się pokazuje. Projekty jak by nie było,
    ocierające się o artyzm, winny jednak trochę zmuszać do niebanalnego
    zachowania się oglądacza tychże.

    --
    pozdrawia Adam
    /otworzę Akademię Wiązania Buta, zostanę przedsiębiorcą i rektorem/

  • 30. Data: 2011-09-20 19:50:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Sep 20, 3:27 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > R nica jest taka, e moja strona jest niekomercyjna, a twoja nie.
    > Ale poniek d masz s uszna ide , tw j layout z miejsca zaw a klientel
    > do takiej, kt rej mo na sprzeda zdj cia tam prezentowane :)
    > Reszta nie traci czasu na ogl danie i szuka dalej.

    Dokladnie.
    Nareszcie zrozumiales.
    Ta strona sluzy do sprzedawania setek zdjec po $0:99 kazdego miesiaca
    a nie jednego za setki dolarow.