  • 1. Data: 2010-10-03 21:18:01
    Temat: Zamien nude w nienude :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Takie niby nic:
    http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/a-father-w
    ho-creatively
    (z wykopu)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /skomplikowani ludzie mają proste rozwiązania, prostacy wszystko komplikują/

  • 2. Data: 2010-10-04 05:24:47
    Temat: Re: Zamien nude w nienude :)
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Takie niby nic:
    > http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/a-father-w
    ho-creatively
    > (z wykopu)

    Dobrze ze nie w Szwecji bo by juz mial odebrana prawa rodzicielskie ;)

  • 3. Data: 2010-10-04 08:06:34
    Od: PaPi <...@...3>

    Calkiem nie na temat... mam taka prosbe.
    Czy moglbys zdjecia z http://tapety.grejt.pl/ wrzucic gdzies w formie
    jednej paczki ? :-)
    Byloby milo jakbym sie nianaklikal sciagajac wszystkie widoczki.

  • 4. Data: 2010-10-04 08:08:04
    Od: " Jan Świerkot" <j...@g...pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dobrze ze nie w Szwecji bo by juz mial odebrana prawa rodzicielskie ;)

    Ty się śmiej - już uczestniczyłem w Polsce w dyskusji na temat tych właśnie
    zdjęć (które mi się bardzo podobają), gdzie był głos zdecydowanie w stylu
    'szwedzkim' :) W sumie po chwili dla mnie dyskusja stała się z lekka ciężka.
    Dokąd to wszystko zmierza?
    J.

  • 5. Data: 2010-10-04 08:58:24
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    " Jan Świerkot" <j...@g...pl> wrote:

> [...]

    A żeby ojciec miał nauczkę dzieci przekazanoby związkowi dwóch
    szczęśliwych pedałów... (bez uśmieszku, bo to już rzeczywistość tam
    gdzie zapanowała totalna politpoprawność).

    > Ty się śmiej - już uczestniczyłem w Polsce w dyskusji na temat tych
    > właśnie zdjęć (które mi się bardzo podobają)

    Mnie tylko pomysł się bardzo podoba (no i oczywiście dzieciaki -
    "kradną show"!), obróbka już mniej - wraz z usuwaniem ze zdjeć "pomocy"
    autor wprowadził za dużo plastiku, wygładzania i lekko zwalił kolory -
    takie są skutki zbyt dobrego opanowania Shopa. :)

    > , gdzie był głos zdecydowanie w stylu 'szwedzkim' :) W sumie po chwili
    > dla mnie dyskusja stała się z lekka ciężka.
    > Dokąd to wszystko zmierza?

    O tyle się zgodzę, że takie inscenizacje potencjalnie mogą być
    niebezpieczne, o ile przeprowadza je osoba opanowana wizją swojego
    pomysłu, a pozbawiona wyobraźni dla przewidzenia wszelkich możliwych
    niebezpieczeństw w takich nietypowych sytuacjach:

    - przebicie w pralce nieodłączonej od prądu;
    - walące się ciężkie przedmioty zbyt prowizorycznie przed tym
    zabezpieczone;
    - itp., jak niedawanie dzieciom ognia do zabawy. ;-)

    A gdzie zmierza, to zależy czy pozwolimy się terroryzować narzucanej
    nam przez marginalne ośrodki politpoprawności, gdzie już nawet nie
    słowo, ale nawet myśl z nimi sprzeczna staje się myślozbrodnią godną
    publicznego wyroku śmierci.
    Liczy też się bierność (zgodnie z zasadą, iż aby zło zwyciężyło
    wystarczy obojętność ludzi dobrych) - przecież nie dalej jak kilkanaście
    tygodni temu nowy prezydent bez większych sprzeciwów zalegalizował
    urzędowe komanda porywaczy dzieci - zgodnie z prawem mogą porwać dzieci
    ze szkoły, z podwórka - bez wyroku sądu! Wystarczy zwykły donos, choćby
    zainspirowany przez samego urzędnika, bo któryś rodzic mu krwi napsuł.
    Tak więc na tak postawione pytanie odpowiedź brzmi: przy obecnych
    władzach zmierzamy prostą drogą ku Szwecji.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 6. Data: 2010-10-04 09:03:47
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tak więc na tak postawione pytanie odpowiedź brzmi: przy obecnych
    > władzach zmierzamy prostą drogą ku Szwecji.

    Kajakiem ;)

  • 7. Data: 2010-10-04 09:33:01
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >    Tak więc na tak postawione pytanie odpowiedź brzmi: przy obecnych
    > władzach zmierzamy prostą drogą ku Szwecji.

    Nie znam się za bardzo na polityce Szwedzkiej ale z mojego doświadczenia
    wynika, że szwedzi są jednymi z bardziej wyluzowanychm, bezpretensjonalnych i
    normalnych ludzi.
    Zdjęcia miłe ale miałkie;)

    marek

  • 8. Data: 2010-10-04 14:27:48
    Od: Les <s...@p...fm>

    Zdjęcia jak zdjęcia, ale pomysły świetne!

    Pozdrawiam
    Les

  • 9. Data: 2010-10-04 14:33:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie znam się za bardzo na polityce Szwedzkiej ale z mojego doświadczenia
    > wynika, że szwedzi są jednymi z bardziej wyluzowanychm,
> [...]

    Jak smiesz bluznic, normalnosc jest jedynie w Polsce, katolickiej, bialej i
    heteroseksualnej.

    Szwedzi szczesliwi? To niemozliwe, sodoma, gomora, pedalstwo,
    donosicielstwo, muzulmanie i podatki wysokie. Za kare odmowisz piecdziesiat
    zdrowasiek lezac krzyzem od switu do zmierzchu!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 10. Data: 2010-10-04 15:49:29
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > donosicielstwo, muzulmanie i podatki wysokie. Za kare odmowisz piecdziesiat
    > zdrowasiek lezac krzyzem od switu do zmierzchu!

    ;)

    Swego czasu doświadczyłem czegoś bardzo interesującego. Nigdy nie należałem do
    ludzi zbytnio spiętych czy nietolerancyjnych, na tutejsze warunki jestem
    raczej anarchistą, ale w szwecji miałem moment, że poczułem się jak katol.
    Niesamowite jest w jakim kraju jesteśmy chowani. Nawet przełamując pewne
    stereotypy nie zdajemy sobie sprawy jak głęboko jesteśmy w nich zanurzeni.
    Podróże kształcą;)

    marek