  • 1. Data: 2010-10-02 18:57:55
    Temat: [OT] Gałeczkologia Janka M.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    Janko, dzięki czemuś takiemu:
    http://www.teenageengineering.com/products/op-1/
    rozumiem już twój zachwyt nad gałeczkologią ;)
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 2. Data: 2010-10-03 21:18:35
    Temat: Re: [OT] Gałeczkologia Janka M.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > Janko, dzięki czemuś takiemu:
    > http://www.teenageengineering.com/products/op-1/
    > rozumiem już twój zachwyt nad gałeczkologią ;)

    Ano, gałeczki są seksi. I wciąż czekam na gałeczkowanego szopa.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-10-03 22:22:52
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Ano, gałeczki są seksi. I wciąż czekam na gałeczkowanego szopa.

    A już myślałem że tylko ja to mam :) Gałeczki, gałeczki. Nie suwaczki, nie
    kursorki tylko po prostu zwykłe gałeczki są najbardziej user friendly :)