  • 11. Data: 2010-10-04 17:23:53
    Temat: Re: Zamien nude w nienude :)
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    PaPi pisze:
    > Calkiem nie na temat... mam taka prosbe.
    > Czy moglbys zdjecia z http://tapety.grejt.pl/ wrzucic gdzies w formie
    > jednej paczki ? :-)
    > Byloby milo jakbym sie nianaklikal sciagajac wszystkie widoczki.

    Dzięki za propozycję. Ale nie mam gdzie :)
    Home.pl daje darmo ban na 10MB, a na ckamedii nie wypada mi trzymać
    takich potworów (siedzę tam po starej znajomości). Chyba w torrenty
    wpuszczę :)
    Ale to jak uzupełnię poprzednie lata tylko jak znajdę czas...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2010-10-04 18:44:02
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nawet przełamując pewne stereotypy nie zdajemy sobie sprawy jak
    > głęboko jesteśmy w nich zanurzeni. Podróże kształcą;)

    To oczywista prawda, byle z kolei nie uwierzyć, że wszystko co
    zagraniczne (a już zwłaszcza zachodnie) musi być lepsze od naszego, bo
    nie jest - choćby tylko dlatego właśnie, że nasze jest nasze, w tym się
    wychowaliśmy i czujemy się najlepiej, po swojsku, zamiast się frustrować
    i na siłę, mechanicznie, kopiować obce wzorce. Tym bardziej, że sami
    Szwedzi coraz częściej zaczynają gadać o konieczności odejścia od
    "modelu szwedzkiego" - coraz lepiej rozumieją jakiego potwora sobie
    wyhodowali, problem tylko w tym, że w sumie zabrnęli już w ślepą uliczkę
    bez odwrotu. A my, o ile nie zaczniemy tylko ich ślepo kopiować,
    będziemy wtedy mogli nawet się z nich życzliwie pośmiać i może nawet
    zasugerować skorzystanie z "modelu polskiego". :)

    Trochę lektury na szybko (warto!) - żeby nie ciągnąć off topa do jutra: ;-)
    http://mises.pl/blog/2010/07/28/bylund-jak-panstwo-o
    piekuncze-zdeprawowalo-szwecje/
    to samo jako pdf: http://mises.pl/wp-content/uploads/2010/07/Bylund-zd
    eprawowana-Szwecja.pdf
    http://blog.rp.pl/goracytemat/2010/05/17/dyktatura-u
    rzednikow-socjalnych/
    http://www.rp.pl/artykul/436729.html?print=tak
    http://www.naszdziennik.pl/print.php?dat=20100521&id
    =my11.txt&typ=my

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 13. Data: 2010-10-05 06:25:00
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Mariusz [mr.] napisał(a):

    > To oczywista prawda, byle z kolei nie uwierzyć, że wszystko co
    > zagraniczne (a już zwłaszcza zachodnie) musi być lepsze od naszego, bo
    > nie jest

    Daj *jeden*, jedyniutki przykład czegoś polskiego, co jest lepsze niż w
    krajach tzw. "zachodu"...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 14. Data: 2010-10-05 06:29:26
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 05 Oct 2010 08:25:00 +0200, Jan Rudziński <j...@g...pl>
    wrote:

    >Daj *jeden*, jedyniutki przykład czegoś polskiego, co jest lepsze niż w
    >krajach tzw. "zachodu"...

    Zaopatrzenie w sklepach!

    Pojedź do Norwegii to zobaczysz.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 15. Data: 2010-10-05 11:17:21
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > wychowaliśmy i czujemy się najlepiej, po swojsku, zamiast się frustrować
    > i na siłę, mechanicznie, kopiować obce wzorce.

    Kłopot w tym, że ciężko określić co jest nasze. Na pewno przyroda ale to mało
    jak na rozmowę o kulturze. Gombrowicz jest nasz, polski, ale jest zdecydowanie
    zbyt mądry. Nasze naturalne ja jest przytrzaśnięte, reagujemy na nie
    alergicznie. Właściwie odrzucamy je ponieważ jak wszystko co możliwe do
    odkrycia w samym sobie jest wymagające.

    marek

  • 16. Data: 2010-10-05 11:24:49
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jan Rudziński" napisał

    > Daj *jeden*, jedyniutki przykład czegoś polskiego, co jest lepsze niż w
    > krajach tzw. "zachodu"...

    Widok z Rusinowej Polany.
    Nigdzie takiego nie ma.

    adam

  • 17. Data: 2010-10-05 12:38:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
    > Użytkownik "Jan Rudziński" napisał

    > Widok z Rusinowej Polany.
    > Nigdzie takiego nie ma.

    Mysle, ze Geiranger Fjord z powodzeniem konkuruje. O zorzach polarnych na
    polnocy szwecji nie bede nawet mowic, bo przy niej dowolna polana w polsce
    to po prostu zielony widoczek, jakich milion. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 18. Data: 2010-10-11 14:00:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Za fotomontaze ? No dobra, najpierw by odebrali, potem by sie mogl
    odwolywac :-P

    > A żeby ojciec miał nauczkę dzieci przekazanoby związkowi dwóch
    > szczęśliwych pedałów... (bez uśmieszku, bo to już rzeczywistość
    > tam
    > gdzie zapanowała totalna politpoprawność).

    No wiesz - biorac pod uwage niektore doniesienia o stosunkach ojcow
    z corkami, to dziewczynki moze i lepiej przekazac dwom szczesliwym
    pedalom ?

    J.

  • 19. Data: 2010-10-13 07:21:31
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 04 of Oct 2010 10:06, PaPi wrote:

    > Calkiem nie na temat... mam taka prosbe.
    > Czy moglbys zdjecia z http://tapety.grejt.pl/ wrzucic gdzies w formie
    > jednej paczki ? :-)
    > Byloby milo jakbym sie nianaklikal sciagajac wszystkie widoczki.

    Zero klikania:
    - wget'em zasysasz strone główną
    - edytujesz zassane, ekstrahując adresy poszczególnych tapet
    i dopisując 'wget' na początku linijki
    - uruchamiasz skrypt, który w poprzednim punkcie
    wyedytowałeś

    --
    nb

  • 20. Data: 2010-10-13 08:45:28
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Wed, 13 Oct 2010 09:21:31 +0200, nb <n...@n...net> wrote:

> [...]
    > i dopisując 'wget' na początku linijki
    > - uruchamiasz skrypt, który w poprzednim punkcie

    A "wget -m" nie wystarczy?

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba