  • 1. Data: 2010-10-03 22:37:05
    Temat: Przyznać się, który załapał fuchę?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/peryskop/ladn
    y-prezydent,65584,1

    Przypomina mi się wątek sprzed kilku lat. Informacja o tym, że kancelaria
    zakupiła sprzęt i zatrudniła fotografów wywołała istną burzę święcie
    oburzonych rozrzutnością (i nie tylko LK).

  • 2. Data: 2010-10-04 02:28:51
    Temat: Re: Przyznać się, który załapał fuchę?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-10-04 00:37:05 +0200, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

> [...]
    > kancelaria zakupiła sprzęt i zatrudniła fotografów wywołała istną burzę
    > święcie oburzonych rozrzutnością (i nie tylko LK).

    "Nie obciążają puli etatów - jeden wystawia faktury, a drugi pracuje na UZ"
    ROTFL
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-04 05:40:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    JA napisal:
    > "Nie obciążają puli etatów - jeden wystawia faktury, a drugi pracuje na UZ"
    > ROTFL

    Nie końca ROFTL, bo współpracę można zakończyć natychmiast, albo nieomal
    natychmiast i odprawy się nie należą. Hm, jak natomiast ma się to do oficjalnie
    głoszonej ideologii potępiającej fikcyjne samozatrudnienie?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-10-04 09:03:49
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-04 07:40, Jacek_P pisze:
    > Nie końca ROFTL, bo współpracę można zakończyć natychmiast, albo nieomal
    > natychmiast i odprawy się nie należą. Hm, jak natomiast ma się to do oficjalnie
    > głoszonej ideologii potępiającej fikcyjne samozatrudnienie?

    Dlaczego fikcyjne samozatrudnienie? Spodziewam sie, ze kazdy z nich robi
    tysiac innych rzeczy dla innych klientow.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 5. Data: 2010-10-04 19:38:04
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-10-04 11:03:49 +0200, Mateusz Papiernik <m...@m...net> said:

    > Dlaczego fikcyjne samozatrudnienie? Spodziewam sie, ze kazdy z nich robi
    > tysiac innych rzeczy dla innych klientow.

    Oj naiwni, naiwni.
    Nie dam sobie nic obciąć oczywiście, ale chciałbym zobaczyć ich umowy.

  • 6. Data: 2010-10-05 05:49:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Dlaczego fikcyjne samozatrudnienie? Spodziewam sie, ze kazdy z nich robi
    > tysiac innych rzeczy dla innych klientow.

    Watpie. Raczej pracuje wylacznie "nad Preziem".

    Jak sobie wyobrazasz obslugiwanie glowy panstwa
    i walenie kotletow jednoczesnie? :)

  • 7. Data: 2010-10-05 06:12:40
    Od: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>

    > Watpie. Raczej pracuje wylacznie "nad Preziem".

    Moj znajomy byl kiedys fotografem Marcinkiewicza jak byl premierem. Nie ma
    czasu juz dla siebie, bo ciagle sie jest na spotkaniach, etc. Polatal sobie
    tez helikopterem.
    Dostał wtedy 1D, 550EX i jakies dwa sloiki L -ale sprzet nie nowy tylkojuz z
    historia na karku.
    Szytbka kadencja wiec i przygoda szybko sie skonczyla.

    szwayko - www.szwajkowski.pl

  • 8. Data: 2010-10-05 11:21:32
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Watpie. Raczej pracuje wylacznie "nad Preziem".
    >
    > Jak sobie wyobrazasz obslugiwanie glowy panstwa
    > i walenie kotletow jednoczesnie? :)

    "Panie Prezydencie, delegacja niech poczeka bo ja robię plener ślubny w
    skansenie wsi kieleckiej".
    Prezydent też człowiek, co, nie zrozumie ?
    ; )

    adam

  • 9. Data: 2010-10-11 13:51:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał
    > Nie końca ROFTL, bo współpracę można zakończyć natychmiast, albo
    > nieomal
    > natychmiast i odprawy się nie należą.

    Niekoniecznie, bo umowa moze byc zawarta na dluzszy czas lub
    nieokreslony z okreslonym terminem wypowiedzenia.

    J.

  • 10. Data: 2010-10-11 13:53:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał
    > Watpie. Raczej pracuje wylacznie "nad Preziem".
    > Jak sobie wyobrazasz obslugiwanie glowy panstwa
    > i walenie kotletow jednoczesnie? :)

    Ale Prezio pewnie tez nie ma ochoty pozowac 10h codziennie, wiec
    moze zostac sporo czasu na "kotlety" :-)
    Oficjalne wizyty tez sie planuje na dlugo naprzod, wiec mozna
    pogodzic nawet ze slubami :-)

    J.