  • 1. Data: 2010-10-02 15:03:21
    Temat: To ja też coś w 3D pokaze
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    To i ja sie zaprezentuje z moja probna sesja 3D:) Na razie jedno foto w
    dwoch technikach ogladania :

    http://www.przemeklipski.com/stereo/wIMG_5521sa.jpg

    http://www.przemeklipski.com/stereo/wIMG_5521sk.jpg

    Zdjecia robione z reki obiektywem EF 85/1,8@9 zalozonym na 5DmII

    Pozdrawiam Przemek

  • 2. Data: 2010-10-02 15:10:06
    Temat: Re: To ja też coś w 3D pokaze
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" napisał
    > To i ja sie zaprezentuje z moja probna sesja 3D:) Na razie jedno foto w
    > dwoch technikach ogladania :

    > http://www.przemeklipski.com/stereo/wIMG_5521sk.jpg

    ale do zezowania to mam wrazenie, że są odwrotnie wstawione,
    niż powinny...

    W.

  • 3. Data: 2010-10-02 15:21:50
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości news:i87i4u$lmh$1@bobas.nowytarg.pl...
    > Użytkownik "Przemek Lipski" napisał

    > ale do zezowania to mam wrazenie, że są odwrotnie wstawione,
    > niż powinny...

    Są dwie metody do takiego oglądania (krzyżowy i równoległy i w jednej z
    metod obrazki są odwrotnie) i ja tam nie mam problemu :)

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2010-10-02 16:55:39
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    [...]
    > Są dwie metody do takiego oglądania (krzyżowy i równoległy i w jednej z
    > metod obrazki są odwrotnie) i ja tam nie mam problemu :)
    > Pozdrawiam Przemek

    no nie mów :>

    (nie było napisane, a tu przyzezować tez sie da,
    tylko że wtedy widać _nie_tak_jak_trzeba_,
    a ktoś może pomysleć, że tak ma być...)

    wstaw do zeza może jeszcze, bo chyba
    więcej człowieków tak potrafi oglądać, niz równolegle...

    W.

  • 5. Data: 2010-10-02 17:31:54
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości news:i87oaq$v05$1@bobas.nowytarg.pl...
> [...]
    > a ktoś może pomysleć, że tak ma być...)
    >
    > wstaw do zeza może jeszcze, bo chyba
    > więcej człowieków tak potrafi oglądać, niz równolegle...

    Mówisz i masz :)))
    Teraz chyba będzie lepiej :

    http://www.przemeklipski.com/stereo/wIMG_5521sr.jpg

    Pozdrawiam Przemek

  • 6. Data: 2010-10-02 18:14:46
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> wrote:
    [...]
    > Mówisz i masz :)))
    > Teraz chyba będzie lepiej :
    >
    > http://www.przemeklipski.com/stereo/wIMG_5521sr.jpg

    Ja też wolę zezować (w zasadzie wyłącznie).

    Foty 3D dobrze wyglądają, gdy mają bogate wszystkie plany - tu plaskato.

    3D do zeza lubią pionowe kadry - tu o'kay.

    Nie wiem czy mam za duży monitor, ale musiałem odejść prawie 2m od
    monitora, żeby mi się zbiegło. ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 7. Data: 2010-10-02 18:28:50
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "Mariusz [mr.]" napisał [...]

    > Foty 3D dobrze wyglądają, gdy mają bogate wszystkie plany
    > - tu plaskato.

    przetłumaczę:
    kolega delikatnie sugeruje, żeby kolejne modelki
    miały większy biust, to sie będą lepiej do stereo nadawać ;P

    W.

  • 8. Data: 2010-10-02 18:35:45
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> wrote:

    > przetłumaczę:
    > kolega delikatnie sugeruje, żeby kolejne modelki
    > miały większy biust, to sie będą lepiej do stereo nadawać ;P

    :))))

    [mr.]

  • 9. Data: 2010-10-02 18:41:06
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl> napisał w
    wiadomości news:i87tpi$81n$1@bobas.nowytarg.pl...
    > Użytkownik "Mariusz [mr.]" napisał [...]
    >

    > przetłumaczę:
    > kolega delikatnie sugeruje, żeby kolejne modelki
    > miały większy biust, to sie będą lepiej do stereo nadawać ;P

    No domyśliłem się :PPPP Pomysle nad tym przy okazji kolejnej sesji. Na razie
    to eksperymenty żeby dopracować technike pracy z jednym aparatem :)
    Popracuje nad głebia kolejnych planów...

    Pozdrawiam Przemek

  • 10. Data: 2010-10-04 08:11:45
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-10-02 19:31, Przemek Lipski pisze:
    > Użytkownik "Witek Kaszkin"<w...@p...zakopane.pl> napisał w
> [...]
    Nie wiem jak Wy, ale ja nie moge sie nauczyc zezowac. Jak to robie to
    widze cztery laski :D:D:D
    Pozdr
    NEURON