  • 21. Data: 2009-10-22 22:33:57
    Temat: Re: Zakup DA 55-300mm F4-5.8ED
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:hb7v1e$k71$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    No a dzisiaj byłem w Zakopcu i Nowym Targu i przy okazji "klepnąłem" parę
    kotletów. Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do oglądania - wszystkie zdjęcia
    zrobione obiektywem z tematu wątku, wszystkie to cropy lub kadrowane na
    "panoramy" z całości. Wszystkie też z wyjątkiem tego z kościelną wieżą na
    pełnej dziurze (bo tam chciałem mieć ostre oba plany). Pies, szczygieł i
    większość gór na najdłuższej ogniskowej. Nie były obrabiane w żaden sposób,
    z wyjątkiem tych z górami, które zostały przepuszczone przez Maszynerię w
    celu podbicia kontrastu (niezbyt umiejętnie zresztą). Jak sądzę, do celów
    poglądowych (jakość optyczna obiektywu) nadają się, to znaczy mam nadzieję,
    że przekonają planujących zakup. Acha, dla tych, co zauważą paprocha na
    matrycy - już przedmuchane ;-)

    http://c.wrzuta.pl/wi11553/8afbc215001f718f4ae0db58/
    0/dddddddddddd
    http://c.wrzuta.pl/wi17074/d8921edc0005ed574ae0db84/