  • 141. Data: 2013-11-18 01:21:11
    Temat: Re: Rozwiązanie zagadki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:l6bdk9$8dd$1@node1.news.atman.pl...
    > Ano właśnie, trzeba było zdążyć w odpowiednim momencie wyjąć płytkę ;)
    > Takie były czasy... Trawiło się w czym popadnie.

    Za dawnych czasów, trawiłem w mieszance CuSO4 i NaCl, nie pamiętam
    proporcji, w jakimś casopiśmie było. Długo, bo kilka godzin, ale w
    połączeniu z prądem bardzo przyspieszało :)
    Udawało mi się też strawić w tym elementy aluminiowe (bąblowały, aż miło -
    niszczyło warstewkę tlenku i ujawniało aktywnosć).
    Przez przypadek trafiłem na to, że wybiela fotografie czarnobiałe, które
    wracają po ponownym wywołaniu. Kolorowe niszczył.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 142. Data: 2013-11-18 03:18:04
    Temat: Re: Zagadka
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 18 Nov 2013 01:11:20 +0100, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości

    >To jednak prawda, że w Ameryce pieniądze leżą na ulicy. :)
    >Nie zarabiasz, a rząd Ci dopłaca.

    Nie , to nei Rzad doplaca. To dolacaja ci ktorzy zarabiaja. Co tych
    zarabiajacych od czasu do czasu wq....

    A.L.

  • 143. Data: 2013-11-18 10:37:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan A.L napisał:

    > Nie , to nei Rzad doplaca. To dolacaja ci ktorzy zarabiaja. Co tych
    > zarabiajacych od czasu do czasu wq....

    Skoro "należą się pieniądze od rządu/stanu", to jednak rząd (stan) dopłaca.
    Skąd na to ma -- to inna sprawa. U nas tyz taki był. Janosik go wołali.
    Bogatym zabiroł, bidnym dawał. Chyba ze se popił, wtedy mógł i odwrotnie.
    Za ziobro go powiesili.

    Jarek

    --
    Com się ja z frairką nalubił,
    Com talarów złotych nagubił,

  • 144. Data: 2013-11-18 10:49:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan A.L napisał:
    >Skoro "należą się pieniądze od rządu/stanu", to jednak rząd (stan)
    >dopłaca.
    >Skąd na to ma -- to inna sprawa.

    Ale tam ludzie moze i glupsi, ale jednak madrzejsi - wiedza ze jak
    doplaca to z ich podatkow.

    J.

  • 145. Data: 2013-11-18 11:24:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale tam ludzie moze i glupsi, ale jednak madrzejsi - wiedza
    > ze jak doplaca to z ich podatkow.

    Ja sobie myślę, że akurat ci co z ich podatków komuś dopłacają,
    to u nas też o tym wiedzą.

    --
    Jarek

  • 146. Data: 2013-11-18 11:37:33
    Od: l...@g...com

> [...]

    > Skąd na to ma -- to inna sprawa. U nas tyz taki był. Janosik go wołali.
    >
    > Bogatym zabiroł, bidnym dawał. Chyba ze se popił, wtedy mógł i odwrotnie.

    To identycznie jak nasz Donek, widac caly czas nachlany bo zabiera polakom a kasem no
    moze nie daje, ale pozycza amerykanom (nie do odzyskania). Nie chce mi sie juz
    roztrzasac tego kurewstwa bo to wola o pomste do nieba i NTG.

  • 147. Data: 2013-11-18 13:48:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > proporcji odmierzając precyzyjnie małe ilości strzykawką. Strzykawka (ze
    > stężonym kwasem solnym) się jakoś zacięła i musiałem coraz mocniej naciskać
    > aż w końcu psiknęło, odbiło się od naczynia i kropla trafiła prosto w oko.
    > Zaraz opłukałem, ale jak po godzinie dotykana palcem rogówka zaczęła mi się
    > niezależnie od reszty oka przesuwać i marszczyć

    Ja nie dotknąłbym sobie rogówki...

    Ale w sumie miałem sporo szczęścia, bo przy czyszczeniu hamulców w motocyklu
    płyn hamulcowy prysnął mi w oko. Od razu przemyłem, szkód brak, ale strach
    był...

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 148. Data: 2013-11-18 14:05:05
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Starać się starał -- wiadomo, duch sportowy. Ale taki bezwodny spiritus,
    > to wchodzi w dość ciekawy sposób.

    W jaki?

  • 149. Data: 2013-11-18 14:11:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > W jaki?

    To trzeba samemu spróbować. Albo lepiej nie, nic przyjemnego.

    --
    Jarek

  • 150. Data: 2013-11-18 17:38:14
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 18 Nov 2013 09:37:27 GMT, Jaros?aw Soko?owski <j...@l...waw.pl>
    wrote:

> [...]
    >Skąd na to ma -- to inna sprawa. U nas tyz taki był. Janosik go wołali.
    >Bogatym zabiroł, bidnym dawał. Chyba ze se popił, wtedy mógł i odwrotnie.

    Nie mam nic przeciwko zeby tutaj (znaczy, w USA) tez kogos powiesili

    A.L.