  • 61. Data: 2012-06-23 20:14:19
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Wtedy cala kolumna wyprzedza takiego delikwenta i dalej jedzie te 100km/h

    No ale część nie chce i robi na pms wątki z wrzaskiem, że ktoś się decyduje
    i jednak ich wyprzedza.

  • 62. Data: 2012-06-23 21:55:02
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-23 18:52, J.F. pisze:

    Skoro już temat wyczerpaliśmy, a w każdym razie
    rozwinęliśmy, dodam tylko jedno o zachowaniu
    stada.
    > (...)
    >
    > No nie, bo z kim mialby walczyc jedyny samiec ? :-)

    Tu widzę, że jednak oglądałeś te przyrodnicze filmy
    mało uważnie. Samiec - przywódca stada samic walczy
    z innym samcem, który chce mu to stado zabrać.
    Walczą ze sobą zwykle dwa byki, np. jelenie, ten co
    ma stado samic, i ten co nie ma a bardzo chce.
    I jest spoza stada. A w dużym stadzie owiec to działa
    inaczej.

    Jan

  • 63. Data: 2012-06-24 10:55:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Lukasz wrote:

    > Dokładnie tak, po pierwsze większe zmęczenie (które dla mnie potrafi
    > być tak duże że w środku dnia - np o 15:00 - zatrzymuję się i idę
    > spać 0,5h czy godzinę...) Po drugie tak jak mówisz- klienci pracują
    > do 15, czy do 17 i stracone 20minut dzisiaj może oznaczać dodatkowe
    > cztery godziny jutro (bo znowu z tego Opola trzeba dojechać do
    > Jeleniej Góry, bo dziś już klienta nie zastałem...)

    wiem rozumiem piszemy teraz o popierdalających jak pojeby przedstawicielach
    handlowych.

  • 64. Data: 2012-06-24 11:00:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F wrote:

> [...]
    > Zycie wielokrotnie narazac dla 2 minut ?
    >
    > Po czym dojedziemy do pierwszych swiatel, tam bedzie korek, i tam mnie
    > moja stara kolumna dogoni :-(
    > No ale dzieku temu ze teraz jestem pierwszy a nie ostatni, to zyskalem
    > jakies 20 pojazdow, czyli jedna do trzech zmian swiatel. Powiedzmy 4
    > minuty. Z szansa na wiecej na nastepnych swiatlach.
    >
    > Ale to jest rachunek jak zostalo 30 km do domu. Jakby bylo 300km ... 3
    > minutki zaoszczedzone w pol godziny to jednak 10% szybciej. I juz sie
    > robi pol godziny.
    > A nawet godzina, ale to raczej rzadkosc.

    tylko że jak z przeciwak jest pusto to kolumna raczej sie szybko
    rozładowuje, bo nikt normalny raczej sie nie wlecze za kimś jadącym 50km/h
    gdy ma pusty lewy pas i może wyprzedzać.

    Wolna kolumna powstaje gdy warunki do wyprzedzania są gówniane, kręta droga,
    duży ruch z przeciwka, górki, dolinki, lasy itp...

    wtedy pchanie sie z ostaniej pozycji na przód kolumny jest raczej głupotą i
    zwykle ryzykantctwem. Polega na wyprzedzaiu pod górke bo nie widać, że ktoś
    jedzie z przeciwka, albo na zakręcie bo nie widać, a jak ktoś się pojawi to
    panika i szukanie gdzie sie wcisnąć + zmuszanie przeciwnika do hamowania i
    szuklania miejsca na poboczu. A jak sie nie uda to mamy ładną czołówkę.

  • 65. Data: 2012-06-24 11:02:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:js22e2$arl$...@i...gazeta.pl...

    > To, że nie zaśniesz w międzyczasie i w drzewo nie wjedziesz na śpiku.
    > Jak dla mnie wystarczy.

    tja niebezpieczna jazda jako metoda aby nie zasnąć za kierownicą niektórzy
    to nie powinni dostawać prawa jazdy.

  • 66. Data: 2012-06-24 11:02:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:
    > Co mi da

    > O pół za dużo.

    > Ale nie zaśnięcie.
    > Przyjemne ryzyko nie jest złe. ;-)

    zabijesz sie lub i kogoś nie śpiąć...

  • 67. Data: 2012-06-24 11:05:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:js1ple$j8k$...@n...task.gda.pl...

    > A czy to jest Twój problem?
    >
    > Powolna jazda w kolumnie jest po prostu niebezpieczna i nudna, więc
    > każdy kto nie chce tak jechać jest po prostu normalny.

    spokojna jazda z odstępami w klumnie jest bezpieczna, nerwowe popierdalanie
    jest niebezpieczne.

    wolne kolumna zwykle powstają bo nie ma warunku do bezpiecznego wyprzedzania
    zawalidrogi a nie z miłości do wolnej jazdy.

  • 68. Data: 2012-06-24 12:36:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > tja niebezpieczna jazda

    Tylko dla przygłupów, dla których manewr wyprzedzania jest niebezpieczną
    jazdą.

  • 69. Data: 2012-06-24 12:37:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > zabijesz sie

    Dlaczego miałbym się zabić?
    Wyprzedzanie to normalny manewr na drodze, jak setki innych.
    Jak ktoś dostaje sraczki nawet na myśl o nim, to ON powinien się zastanowić
    czy w ogóle na drogi wyjeżdżać.

  • 70. Data: 2012-06-24 12:38:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > spokojna jazda z odstępami w klumnie jest bezpieczna

    Nie jest.

    >, nerwowe popierdalanie jest niebezpieczne.

    Owszem, ale poza Tobą nikt nie mówi o żadnym popierdalaniu.
    W każdym razie jakbyś dalej nie rozumiał o czym mowa to:
    KAPELUSZ PLONK WARNING