  • 71. Data: 2012-06-24 13:13:01
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Sunday, June 24, 2012, 11:05:32 AM, you wrote:

    [...]

    > spokojna jazda z odstępami w klumnie jest bezpieczna, nerwowe popierdalanie
    > jest niebezpieczne.
    > wolne kolumna zwykle powstają bo nie ma warunku do bezpiecznego wyprzedzania
    > zawalidrogi a nie z miłości do wolnej jazdy.

    Sam sobie zaprzeczasz. Skoro uznajesz jazdę w kolumnie za samo dobro,
    to nawet nie próbujesz wyprzedzać. Więcej takich jak ty i kolumna
    rośnie.

    Ja nie mam ani czasu ani ochoty na jazdę 70km/h w kolumnie i
    wyprzedzam. Zgodnie z prawem. I mam w dupie to czy tobie się to podoba
    czy nie. Chcesz jechać w kolumnie - jedx sobie. Ale zachowaj odstep,
    żeby innym nie utrudniać życia - ja wyprzedzę, pojadę sobie i tobie
    przeszkadzać nie będę.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2012-06-24 13:14:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:

    > Dlaczego miałbym się zabić?
    > Wyprzedzanie to normalny manewr na drodze, jak setki innych.
    > Jak ktoś dostaje sraczki nawet na myśl o nim, to ON powinien się
    > zastanowić czy w ogóle na drogi wyjeżdżać.

    Jak ktoś mi zaczyna tłumaczyć ze on musi sie wyrobić w ciągu dnia do 15:00 z
    trasą na dwa dni to już wiem jak on będzie jechał, jak typowym REP,
    handlowiec obwoźny, czy innych kierowca bagażówki expressowej, najbardziej
    parszywa forma życia na drodze.

    dodajmy do tego z komórką w ręce.

  • 73. Data: 2012-06-24 13:15:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:

    > Tylko dla przygłupów, dla których manewr wyprzedzania jest
    > niebezpieczną jazdą.

    masz rację, głupcem sie nie jest tylko do czasu aż sie rozwalisz...

  • 74. Data: 2012-06-24 13:16:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > grup dyskusyjnych:

    > Nie jest.

    > Owszem, ale poza Tobą nikt nie mówi o żadnym popierdalaniu.
    > W każdym razie jakbyś dalej nie rozumiał o czym mowa to:
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    Jak to nie mówi?

    jak pisze ze sie MUSI w dzień wyrobić z trasą co na nią potrzeba dwa dni to
    nie pisze o popierdalaniu?

  • 75. Data: 2012-06-24 13:18:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]

    > czy nie. Chcesz jechać w kolumnie - jedx sobie. Ale zachowaj odstep,
    > żeby innym nie utrudniać życia - ja wyprzedzę, pojadę sobie i tobie

    a jedź gdzie chcesz...

  • 76. Data: 2012-06-24 14:14:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    On Fri, 22 Jun 2012 14:07:32 +0100, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    > tylko dlaczego częściej ludzie sie i innych zabijają wyprzedzajć bez
    > sensu w każdym miejscu szczególnie w takim gdzie sie nie da?
    >
    > wiesz ja też sporo jeżdżę ale patrzę na sprawy realnie a nie przez chore
    > swędzące jajka.

    Wczoraj zrobilem 2x150 km...zwykla droga po jednym pasie w kazda strone.
    Przez 90% czasu obowiazujace ograniczenie do 100km/h. Wyprzedzilem 2
    ciezarowki i jedna osobowke jadaca 70. Tak to caly czas jazda w kolumnie
    100-110km/h. Tylko w Polsce sie tak nie da...

    Bez sensu. Dlaczego nie jechaliście bezpiecznie w kolumnie za tymi
    ciężarówkami? W Polsce tak się da jechać wiele kilometrów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 77. Data: 2012-06-24 14:24:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > też nie moge zrozumieć po czorta ludzie wyprzedzają wielką kolumnę.

    Żeby pojechać szybciej.
    Czy Ty nigdy nie wyprzedzasz jak przed Tobą jedzie kilka samochodów?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 78. Data: 2012-06-24 14:52:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 11:00:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > tylko że jak z przeciwak jest pusto to kolumna raczej sie szybko
    > rozładowuje,

    A nawet sie nie tworzy :-)

    > Wolna kolumna powstaje gdy warunki do wyprzedzania są gówniane, kręta droga,
    > duży ruch z przeciwka, górki, dolinki, lasy itp...
    > wtedy pchanie sie z ostaniej pozycji na przód kolumny jest raczej głupotą i
    > zwykle ryzykantctwem. Polega na wyprzedzaiu pod górke bo nie widać, że ktoś
    > jedzie z przeciwka, albo na zakręcie bo nie widać,

    A skad wniosek ze na tym polega ?
    Jak sa gorki, to jest i z gorki itp.

    Tylko ze o tym wlasnie pisze - jak do celu zostalo 30 km, to glupota jest
    wyprzedzanie, bo rozsadnie to robiac przeskoczysz o te 10-20 pojazdow w
    kolumnie, a moze nawet ja wyprzedzisz, ale 10km przed celem.

    Co innego w dluzszej trasie, gdzie jak wyprzedzisz to szybciej pojedziesz
    np przez 280 km.

    J.

  • 79. Data: 2012-06-24 14:57:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
> [...]
    > celem.
    >
    > Co innego w dluzszej trasie, gdzie jak wyprzedzisz to szybciej

    tja .... bo jedyna na świcie zawalidroga i stado kapeluszników zgromadziło
    sie na 15 kilometrze trasy.

  • 80. Data: 2012-06-24 14:58:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    yabba wrote:

    > Żeby pojechać szybciej.
    > Czy Ty nigdy nie wyprzedzasz jak przed Tobą jedzie kilka samochodów?

    tylko jeśli ma to jakikolwiek sens...